Hoofdstuk 25

548 33 6
                                    

Hoofdstuk 25.

Davy’s POV.

ik sloot de deur weer zachtjes en liep toen met de jongens de trap op naar boven, opeens begon er een andere gevangene hard te roepen “Help ! politie ! ze ontsnappen !” woest keek ik hem aan “hou je kop Jerry !” siste ik hem toe en hield mijn wapen op hem gericht, hij was abrupt stil en ik wenkte de jongens dat ze door moesten lopen, toen ze allemaal de trap op waren liep ik er ook snel achteraan en sloot de deur, de sleutels hing ik zorgvuldig terug en rende toen voor de jongens uit naar de politiewagen, ik liet de jongens naar binnen en zelf ging ik achter het stuur zitten “waar moeten jullie heen ?” vroeg ik aan Niall, de jongens keken elkaar vragend aan “weten we niet… we hebben wel wat geld in ons appartement liggen maar niet genoeg” zei hij zacht, ik grinnikte “wat is er zo grappig ?” vroeg Harry een beetje boos “kijk even waar je naast zit” antwoorde ik sarcastisch, ik hoorde wat gestommel achterin en opeens begonnen de jongens hard te juichen “Davy je bent de beste !” riep Louis er hard doorheen, ik grinnikte en reed naar het appartement waarvan Niall me ondertussen de weg wees, toen we het geld op hadden gehaald reed ik door naar het vliegveld, Louis had me al verteld dat ze graag naar Amerika wouden en ik kon wel regelen dat ze met dat geld door de bewaking kwamen, ik kon nog steeds niet geloven dat ik dit gedaan heb... Toen we op het vliegveld aankwamen en ik geregeld had dat de jongens door konden lopen was het tijd om afscheid te nemen “ik ga jullie missen jongens” zei ik zacht, opeens draaiden ze zich allemaal om “hoe bedoel je, je gaat ons missen ?” Liam keek me verbaasd aan “ga je niet mee ?” voegde Harry er nog aan toe, ik keek de jongens aan en haalde mijn schouders op “ik wil wel maar…” “niks geen gemaar, kom met ons mee…” Niall kwam op me aflopen en sloeg zijn armen om me heen “ik wil je niet kwijt” fluisterde hij, ik haalde diep adem en keek ze aan “wacht even dan” ik had dan al wel afscheid van Josh genomen maar omdat ik eigenlijk het idee had om te verhuizen maar… naar Amerika gaan… waarom niet ?” ik pakte mijn telefoon en toetste mijn huis telefoonnummer in, een slaperige oude stem pakte op “met Jeanette Simons…” ik zuchtte en er rolden een paar tranen over mijn wangen “mam, je moet goed naar me luisteren, je moet weten dat ik van je hou, echt heel, heel erg veel maar… ik heb iets doms gedaan, ik heb de jongens… ik heb…” de tranen stroomden over mijn wangen, ik kon mijn moeder geen pijn doen “Davy ? Davy luister eens naar me, ik weet wat je gedaan hebt, ik dacht al dat je het zou doen, Davy ik ken je zo goed meisje, je lijkt precies op mij toen ik zo oud was… ga maar mee, ga met de jongens mee maar vergeet me niet en bel regelmatig, goed ?” ademloos stond ik te luisteren… hoe wist ze dat nou ? veel tijd om erover na te denken had ik niet, het vliegtuig vertrok zo “ik hou van je mam” fluisterde ik zacht “en ik nog veel meer van jou Davy, volg je hart meisje, dat zal je de goede kant op leiden” ik glimlachte zacht, dat zegt ze nou altijd “dag mam” zei ik nog snel en drukte toen het gesprek weg, snel liep ik naar Niall toe die een arm om me heen sloeg, een nieuw leven kon beginnen…

Twee jaar later.

“Davy kom ! het is heerlijk weer om te zwemmen !” ik grinnikte en in mijn nieuwe bikini liep ik onze grote achtertuin in, ik nam een aanloopje en sprong in het heerlijke water, wie had ooit gedacht dat Niall en ik in een villa in Beverly Hills zouden gaan wonen, ik hoorde het grote hek aan de achterkant van de tuin een beetje kraken en even later stond Harry met een big smile achter ons met zijn arm om een meisje heen geslagen “dit is mijn nieuwe vriendin, Will” zei hij vrolijk, ik glimlachte en zwom naar de kant, ik stelde mezelf voor aan Will en even later hoorde ik de bel gaan, daar kwamen Louis en Eleanor, Zayn en Perrie en Liam en Sophia aanlopen, dit was gewoon niet te geloven… na een paar jaar hebben we ons allemaal ontwikkeld tot miljonairs, Zayn en Perrie en Louis Eleanor waren inmiddels getrouwd en misschien heel misschien… okee, ja… ik en Niall ook …. Alles was helemaal perfect nu…

------------------------------------------

heeeiii

dit was dan het einde van het boek, ik vond het zelf echt super om te schrijven en ik hoop echt dat jullie ervan genoten hebben !

heel heel heeeel erg bedankt voor het stemmen en het voten

dan nu de belangrijke vraag:

vinden jullie dat er een vervolg moet komen ??

nogmaals bedankt !

love you all ! <3<3

Hit Me With Your Best Shot. - A Niall Horan FanFic.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu