Hoofdstuk 31.

351 30 2
                                    

Hoofdstuk 31.

Josh’s Pov.

Weg… hij was gewoon weg, net als Davy, wat ben ik voor een bodyguard… sterker nog wat ben ik voor een vriend ! Toen ik terug kwam nadat ik de handlanger uit het zicht verloren was zag ik Niall nog steeds op de grond liggen en Davy was nergens te bekennen, het enige wat ik vond was haar badge die op de grond lag met een paar druppels bloed, zo snel als ik kon heb ik alle teams opzoek gestuurd en zelf zit ik nu hier… in het ziekenhuis. Voor me staat een bed met een blonde jongen onder de dekens ervan, ik walg van mezelf, ik moet opzoek zijn naar Davy en niet de rest van het team, als ze nu eens wist hoeveel ik nog om haar geef, maar nee… zij houd nog steeds van Niall, je kan het aan haar zien, ze is als een open boek voor me, iedere keer als ze naar Niall kijkt heeft ze die blik in haar ogen, een blik die ik nooit goed heb kunnen plaatsten, het is net als toen ik haar voor de eerste keer zag…

“jij hebt mijn vaders ladder en touw gejat ! ik ga het tegen de politie zeggen !” met mijn handen in mijn zij sta ik tegenover een meisje dat bijna een kop kleiner dan me is, ze staat er onverschillig bij en kijkt me met haar grote ogen aan “ik heb die ladder en dat touw nodig ! er drijft een zak in de rivier en het beweegt ! straks zit er een hond in !” verbaasd kijk ik naar het meisje voor me, wil ze nu serieus een zak uit de rivier vissen ? ik zucht terwijl ik mijn schouders ophaal “waar drijft die zak?” vraag ik maar uiteindelijk, het meisje kijkt me aan met een aparte blik in haar ogen “wil je me helpen ?” vraagt ze twijfelend, langzaam knik ik en samen rennen we naar de grote rivier vlakbij, zij met het touw in haar handen en ik de ladder. “Daar ! ik zei toch dat er iets in zat !” ze trok me mee naar de kant en met een handige beweging gooide ik de ladder over de grote stenen in de rivier, ik wou erop klimmen maar het meisje hield me tegen “ik ga, jij bent zwaarder maar ook sterker om de ladder vast te houden” verbaasd keek ik haar aan maar liet haar toch maar haar gang gaan… “Het is een hondje !” hoorde ik haar roepen, ik keek toe hoe ze terug kwam met de grote zak in haar ene hand en kruipend over de ladder met haar andere hand die de treden vasthielden, ik hielp haar de kant op en lachte toen het hondje onze wangen likte “hoe heet jij ?” vroeg ze opeens, ik keek haar aan terwijl het hondje bij mij op schoot kroop “ik ben Josh, ik ben 12 jaar en ik ga later bij de politie” zei ik trots, het meisje keek me glimlachend aan en weer met die blik in haar ogen “en jij ?” vroeg ik, ze grinnikte “ik ben Davy, ik ben 10 jaar en ik ga later ook bij de politie”

De herinneringen aan die tijd zorgen ervoor dat ik tranen in mijn ogen krijg, ik moet en zal Davy vinden !  

Davy’s Pov.

“Help ! haal me hieruit !” met mijn vuisten bonk ik op de grote ijzeren deur maar er komt geen reactie, vermoeid laat ik me tegen de deur zakken en voel aan mijn hoofd waar duidelijk opgedroogd bloed op zit, ik hoop maar dat Josh mijn badge heeft gevonden… Een zacht gesnik doet me opschrikken uit mijn gedachten, ik dacht dat ik hier alleen was, wat langzamer schuif ik naar het kleine raampje waar het maanlicht doorheen schijnt “wie is daar ?” vraag ik voorzichtig, ik speur wat verder in de donkere kamer en zie dan een klein bekend meisje zitten, het meisje uit de vrachtwagen ! voorzichtig liep ik op haar af en sloeg mijn armen op haar heen “hey, het komt goed, herken je me nog ? ik ga je helpen, we komen hier samen uit” fluisterde ik zacht…

---------------------------------------------------------------

heeii lieverds, sorry dat het zolang geduurd heeft ! $

ik had het een beetje druk... maar hier was ie dan, hoofdstuk 31 !

Tell me, wat vonden jullie ervan ? was het nog een beetje goed ?

trouwens ik ben samen met @HarryAndLouisLove een Larry Stylinson FanFic begonnen op ons acount @Niallersgirls willen jullie het misschien lezen ? ik doe de Harry Pov en zij de Louis Pov :)

ow nog even één ding !

Voor de mensen die de film Pitch Perfect nog niet hebben gezien DAT MOET JE DOEN !!

echt één van mn favoriete films nu ! Love it ! :)

oke maar nu moet ik echt gaan, Boer zoekt vrouw begint zo hihi ^^

Byeee LoveYouAll ♥

                        -- vergeet niet te voten en een reactie te geven --

Hit Me With Your Best Shot. - A Niall Horan FanFic.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu