heii lieve lezers, het duurde even maar ik heb ook echt een heel lang einde, daarom doe ik het in 3 delen die ik dan wel in één keer post ^^
Hope you like it ♥
---------------------------------------------------------------------------
Niall’s Pov.
“Davy ! Davy wake up !” moedeloos bleef ik maar tegen haar schouder duwen, ik hoop maar dat de jongens mijn oproep hebben gehad, iedereen was zo afgeleid door de moed van Josh dat ik gelukkig nog op tijd zijn portofoon heb weten te pakken en voordat ik hem weer liet vallen heb ik een noodoproep gestuurd. Sinds we in Amerika wonen hebben we onze walkietalkies en wapens als trofee bewaard, de vraag is alleen of ze het nog doen en nog dezelfde frequentiecode hebben, zo niet… dan zou de kans niet groot zijn dat we hier ooit nog uitkomen. Ik zuchtte en keek naar mijn borst waar Davy’s truitje strak omheen gebonden zat, het bloeden was gestopt en de paar pijnstillers die ik nog mijn zak had hielpen goed tegen de pijn.
“Niall…?” een zachte meer fluisterende stem schudde me wakker uit mijn gedachten “Davy ! alles goed met je ? ben je gewond ? heb je veel pijn ? ik was zo bezorgd” een flauwe glimlach sierde haar lippen en langzaam kroop ze rechtop “het gaat goed Niall, alleen een beetje hoofdpijn maar dat gaat over, geloof me” ik keek haar schuin aan, in haar ogen was goed te zien dat ze loog maar ik liet het hier maar bij “hoe komen we hieruit ?” zuchtte ik zacht, Davy schoof wat verder tegen me aan en schudde voorzichtig met haar hoofd “ik weet het niet Ni, we zijn allebei te zwak voor nog een poging om uit te breken” ik knikte en… wow… noemde ze me weer Ni ? zou ze echt nog van me houden ? of zei ze het toen uit medelijden ? “Niall ? alles goed ?” Davy’s stem klonk bezorgd en volgens mij kon ze elk moment beginnen te snikken maar Davy kennende houd ze zich sterk, ze is niet het type wat huilt om alles, ze is niet zoals andere meisjes, ze is speciaal, heel speciaal… opeens schoot er een plan door mijn hoofd, ik moet het weten, als ze me nog haat dan maakt ze me af, maar ach… niet dat ik het hopeloos in zie maar ik denk dat we toch wel hier aan ons einde komen, is het niet door de bewakers dan wel door de verwondingen. Ik draaide me wat dichter naar Davy toe die me nog steeds met een vragende blik aankeek, ik schudde mijn hoofd zacht en schoof een haarlok achter haar oor, voorzichtig boog ik voorover, mijn neus raakte haar neus en ik kon een kleine glimlach niet onderdrukken, langzaam hield ik mijn hoofd iets opzij en sloot mijn ogen, wachtend totdat mijn lippen die van haar zouden raken… “put him down !” “let me go !” ik schrok op en krabbelde terug op mijn plek, er kwam een luid geschreeuw achter de grote ijzeren vandaan die met een ruk opengesmeten werd, met grote ogen keek ik naar wie er in de deuropening stond.
Harry’s Pov.
“We zijn er bijna” de stem van Zayn haalde me uit mijn gedachten “hoelang nog ?” dit keer was het Louis die sprak, Zayn, die achter het stuur zat tikte Liam naast hem aan “ehm… nog zo’n 5 kilometer” antwoorde hij terwijl hij met zijn vingers over het toetsenbord van zijn laptop tikte, op het scherm was een grote satellietfoto te zien en een kleine rode en blauwe stip “wij zijn de blauwe stip, de rode stip is waar de portofoon van Josh zich bevind” beantwoorde Liam mijn vragende blik, ik knikte en staarde maar weer uit het raam, Louis schoof wat dichter naar me toe en sloeg zijn arm om me heen “het komt wel goed Hazz, we gaan ze redden, geloof me” ik knikte nogmaals en keek Louis dankbaar aan “thanks Lou, je bent de beste” glimlachte ik terwijl ik hem in een knuffel trok.
“we zijn er” Liam opende voorzichtig de deur en liep naar de achterkant van het busje, Louis en ik volgenden zijn voorbeeld terwijl Zayn gefocust op de omgeving om ons heen bleef kijken, “catch !” verschrikt keek ik op naar Liam die een revolver naar me toe gooide “je herkent ze toch nog wel hé ? pas op, deze keer zijn ze geladen” Louis keek me grijnzend aan waarna ik met mijn ogen rolde “dit is serieus Lou, kom we moeten Zayn seinen dat alles veilig is” Liam en Louis knikten instemmend en tot op de tanden toe bewapend liepen we naar Zayn, ik moet hem toch echt eens vragen hoe hij aan dit spul komt…
JE LEEST
Hit Me With Your Best Shot. - A Niall Horan FanFic.
FanfictionDavy Simons zit samen met haar partner en beste vriend Josh bij de politie, ze onderzoeken winkeldiefstallen maar Davy wil meer, deze kans krijgt ze ook als er een bankoverval begonnen is en Davy door haar promotie de leiding krijgt over het team, t...