Hoofdstuk 14.
Davy's POV.
Ik werd wakker van het irritante gezoem van mijn telefoon, met een zucht voelde ik met mijn hand op het nachtkastje en ik pakte de telefoon ervan af, slaperig stond ik op en liep naar de badkamer, ik poetste mijn tanden en trok mijn kleren aan, nog snel mijn haar en make-up en ik liep naar beneden, ik had mezelf voorgenomen om Niall te laten slapen, ik liep naar beneden en keek even om het hoekje van de kamer maar Niall was nergens te bekennen, misschien was hij al weg ? ik haalde mijn schouders op en liep naar de keuken, daar zag ik Niall met een grote glimlach op zijn gezicht aan tafel zitten "zin in een ontbijtje ?" vroeg hij vrolijk, ik stond een beetje verbaasd naar de verse croissants en de Starbucks koffie te kijken, Niall daarentegen stond vrolijk op en duwde me naar de tafel "kom op, anders wordt het koud" ik ging aan tafel zitten en keek Niall vrolijk aan "dankje" zei ik zacht, Niall knipoogde vriendelijk en er verscheen een kleine blos op zijn en op mijn wangen, ik dronk snel van mijn koffie en at snel de croissant op "jij hebt honger" zei Niall vrolijk, ik keek hem lachend aan "ik moet naar mijn werk" zei ik snel, Niall knikte en at rustig verder "ehm... je mag hier nog wel even blijven, de sleutel hangt in het kastje..." ik keek Niall aan en kreeg een kleur, Niall glimlachte "bedankt" zei hij kort, ik stond op en liep naar de gang, ik trok snel mijn schoenen en jas aan en liep toen terug naar de keuken "ik ga hoor" riep ik nog snel, ik liep richting de voordeur totdat Niall mij opeens achterna kwam "waar dacht jij heen te gaan zonder je afscheidsknuffel" ik draaide me om en voordat ik het wist had Niall zijn armen al om me heen geslagen, toen hij me losliet keek ik hem blozend aan "ga nu maar snel naar je werk, anders kom je te laat" zei hij zacht, ik knikte snel en draaide me om om weg te lopen maar Niall hield me bij mijn pols vast, hij trok me terug en drukte snel een kusje op mijn wang, hij beet op zijn lip en keek me blozend aan, ik wist ook niet goed wat ik moest zeggen maar dat was ook niet nodig want voordat ik mezelf doorhad had ik al een kus terug geduwd en liep ik snel de deur uit, Niall keek me verbaasd en glimlachend na "vanmiddag half 2 he !" riep hij nog, ik draaide me om en stak mijn duim op, Niall glimlachte en zwaaide nog even, snel liep ik de straat uit, naar het bureau, onderweg dacht ik na, ik heb het gevoel dat ik wat vergeten ben...
Toen ik op het bureau aankwam kwam Josh er net aanrijden "Davy !" ik draaide me geschrokken om en keek in het verwarde gezicht van Josh "wat is er White ?" vroeg ik vrolijk toen ik zag dat hij het was "ik zou je ophalen vanmorgen, weet je nog ?" ik keek hem geschrokken aan, dat was ik dus vergeten....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
HaaieHaaiee ! :)
dankzij mijn lieve vriendinnetje heb ik toch wat inspiratie bij elkaar geraapt en een klein stukje geschreven... :)
vinden jullie het nog een beetje leuk? :#
LoveYouGuysss <3
JE LEEST
Hit Me With Your Best Shot. - A Niall Horan FanFic.
FanfictionDavy Simons zit samen met haar partner en beste vriend Josh bij de politie, ze onderzoeken winkeldiefstallen maar Davy wil meer, deze kans krijgt ze ook als er een bankoverval begonnen is en Davy door haar promotie de leiding krijgt over het team, t...