A/N ~~ BELANGRIJK ! ♥

543 24 6
                                    

heeeii lieverds ! :)

ik ben jullie echt heel erg dankbaar voor het lezen,

dit is ook denk ik het laatste verhaal wat ik afmaak op wp en dat ik na deze zeg maar stop.... ehm... tja ik zei stoppen ja...

kijk... ik krijg het zo druk nu met school en alles en ik ben zeg maar een beetje de zin kwijtgeraakt om te schrijven...

sorry... maar het is niet goed uit te leggen, of nahja... eigenlijk ook wel... kijk.... toen ik begon met verhalen schrijven had ik wat liefdesproblemen en dat stopte ik erin en daarna was ik een poosje helemaal niet meer verliefd en dat verving ik dan door de verhalen, ik had zeg maar een eigen wereldje maar toen kwam hij langs... ehm... ja kijk... ik heb nu dus eigenlijk een soort van vriend (nog niet officeel) en ik ben gewoon zo happy met hem dat ik geen verhalen meer kan schrijven, klinkt aardig vaag he... I know... je mag me ook raar vinden nu.... maar de zin om te schrijven is weg want al de verhalen die ik verzin zag ik mezelf altijd als de hoofdpersoon en dan met 1 van de 1D boys... nu denk ik de hele tijd aan die andere jongen dan aan de 1D boys, eigenlijk wordt mijn hele directioner zijn minder... ik hoop dat jullie het snappen....

misschien dat als ik nog een x weer die drang heb om echt iets te schrijven of als ik ergens mee zit dat ik dan weer een verhaal schrijf en daar dan al m'n gevoelens weer even instop hihi ^^

maar na dit verhaal houd het voorlopig even op, ik hoop echt dat jullie het snappen...

en ik hoop ook dat jullie dit verhaal nog even aflezen en nog even blijven voten en reacties geven :)

Byee people ♥

houvanjulliee x3 ♥

Hit Me With Your Best Shot. - A Niall Horan FanFic.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu