Hoofdstuk 16.
Niall's POV.
"Niall ! daar ben je !" ik liep de kamer binnen waar Liam bezorgd naar me toen kwam en zijn armen om me heen sloeg "rustig maar Li, ik kan echt wel voor mezelf zorgen" mompelde ik, Liam liet me los en keek me met een vreemde blik aan, veel tijd om iets te zeggen had hij niet want Zayn en Louis kwamen net de kamer binnen lopen, Louis stond een beetje verlegen op zijn tenen te draaien totdat Zayn hem een por tegen zijn rug gaf "het eh... het spijt me van gisteravond man..." mompelde hij zacht, ik keek hem strak aan en liep op hem af, ik graaide even in mijn broekzak en duwde toen het geld wat Zayn me gisteren gaf in Louis' hand "je hebt geen boodschappen gedaan ?" hij keek me vreemd aan, ik schudde mijn hoofd "ik eh... werd opgehouden" er volgde even een ongemakkelijke stilte maar al snel kwam Harry ertussen "wat gaan we vandaag doen ?" hij keek ons onschuldig aan, ik haalde mijn schouders op en keek naar de andere jongens "vandaag nemen we even een break, ik ga een nieuw busje proberen te regelen" Zayn keek naar Louis die een hand op zijn schouder legde "ik ga mee maat" ik glimlachte, die jongens kunnen nooit lang ruzie hebben "gaan wij vanmiddag dan boodschappen doen ?" Liam keek mij en Harry aan, Harry knikte van ja en keek naar mij "ik ehm... ik blijf vanmiddag hier" mompelde ik, de jongens leek het niks uit te maken en gingen gewoon verder met hun plannen maar Liam pakte mijn arm vast en trok me mee, pas toen we in de keuken waren liet hij me los "au, Liam, wat doe je ?" Liam kreeg een speelse glimlach op zijn gezicht en keek me aan "waar was jij vannacht" ik keek Liam aan en kreeg een kleur, waarom had hij me altijd door... "dat had ik toch gezegd ? ik logeerde bij een vriend" ik krapte even aan de achterkant van mijn hoofd "en dat doe je altijd als je iets achterhoud" zei Liam lachend "wat?" antwoorde ik schuchter "ontken het maar niet Niall, kom op, ik ben je vriend, mij kun je alles vertellen" ik keek Liam aan en liet me toen op een stoel zakken "ik eh... ik was bij Davy..." mompelde ik, Liam ging nu ook zitten en keek me recht aan "wie is Davy...?" vroeg hij kort, ik keek een beetje naar de grond "weetje nog die eerste bankoverval die we deden ?" Liam knikte kort "nou, daarna... ik bedoel... die nacht na de bankoverval ging ik even naar buiten, ik liep een paar rondjes en zag daar iemand uitgeput op de stoep liggen, ik heb haar toen naar huis gebracht en we raakten een soort van bevriend en ik mocht gisteren een nachtje bij haar logeren..." Liam kon een grote glimlach niet onderdrukken en gaf me een duw tegen mijn schouder "is onze Nialler verliefd ?" vroeg hij, nog steeds met een grote glimlach op zijn gezicht, ik keek verschrikt achter me en toen naar Liam "niet zo hard man, niet iedereen hoeft het te weten..." Liam's gezicht ging nu van glimlachen naar serieus "er is nog iets dat je dwarszit hè" ik keek hem aan en knikte zacht "ze is... ehm... ze is..." ik schudde mijn hoofd en balde mijn handen tot vuisten, Liam keek me bezorgd aan en legde zijn hand op mijn arm "wat is er Niall, is ze ziek ? heeft ze een vriend ? is ze getrouwd ?" ik schudde mijn hoofd "nou wat is er dan ?" vroeg Liam nu toch wel een beetje dwingend "ze is gewoon een fucking politieagente man !" Liam haalde geschrokken zijn hand weg en stond op, hij duwde de keukendeur dicht zodat de anderen ons niet konden horen "ze is wat?" vroeg hij met een hese stem "ik ben verliefd op een politieagente..." mompelde ik zacht...
_____________________________________________
Pam Pam Pam ! hihi welkom bij het begin van het eind... okee dat komt uit een hele slechte film.... haha maar serieus nu begint de echte drama ! :)
ik moest dit gewoon even uppen omdat ik nu een soort van kliffhanger heb en voorlopig even niet upp :/
sorry maar ik heb het echt heel druk nu... ;s
hope you understand ! <3
byeee xxxloveyouguysss
JE LEEST
Hit Me With Your Best Shot. - A Niall Horan FanFic.
FanfictionDavy Simons zit samen met haar partner en beste vriend Josh bij de politie, ze onderzoeken winkeldiefstallen maar Davy wil meer, deze kans krijgt ze ook als er een bankoverval begonnen is en Davy door haar promotie de leiding krijgt over het team, t...