yeaaahh tussen het inpakken door kon ik nog even snel een stukje schrijven ! ♥
ik hoop dat jullie het leuk vinden !
Enjoy ♥
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoofdstuk 6.
Davy’s POV.
Ik werd langzaam wakker en knipperde een paar keer met mijn ogen, ik ging rechtop zitten en staarde naar mijn handen, toen ik opkeek zag ik opeens een jongen in de stoel tegenover mij zitten, in een snelle reflex pakte ik mijn Glock uit het holster en hield hem op de jongen gericht die verschrikt zijn handen omhoog hield “rustig… ik… ik ben Niall, Niall Horan, ik heb je uitgeput op straat gevonden en thuis gebracht” ik keek hem ongelovig aan en trok een wenkbrauw op “hoe wist je waar ik woonde” vroeg ik kil met nog steeds het pistool op hem gericht, het was niet eens geladen maar wist hij veel… “dat heb je me verteld… je gaf me de huissleutels en wil je nu alsjeblieft je pistool in je holster doen, ik wordt er doodzenuwachtig van !” ik grinnikte een beetje om zijn reactie en stopte toen het pistool terug “ik weet het niet meer… het laatste was dat ik weet was dat Josh me naar huis stuurde omdat ik de hele nacht met een zaak bezig was” mompelde ik onverstaanbaar, de jongen die blijkbaar Niall heet keek me vreemd aan, ik glimlachte naar hem en stond op, ik liep op hem af en stak mijn hand uit “Davy, Davy Simons en bedankt voor… het thuisbrengen…” Niall grinnikte en schudde mijn hand, ik liet hem weer los en ging toen in de stoel naast hem zitten en staarde naar de tafel, ik wist verder niets te zeggen “we zijn hier niet in Amerika hé…” verbrak Niall opeens de stilte, ik keek hem onbegrijpend aan “hoe bedoel je ?” Niall glimlachte en wees naar het pistool wat in mijn holster zat, ik grinnikte en pakte het pistool “lees de onderkant” zei ik terwijl ik Niall de Glock gaf “Davy Simons, 3e rang Offical Police Office” mompelde hij zacht, opeens keek hij mij verschrikt aan “ben je van de politie ?” ik keek hem aan en knikte “is er wat ?” zijn gezicht trok wit weg en hij stond op “ehm, nee hoor, ik heb weinig slaap gehad en ben een beetje moe, ik moet gaan nu, ik spreek je nog wel” ik keek hem stomverbaasd aan en voordat ik nog wat kon zeggen was Niall al het huis uit, verdwenen tussen de drukte van Londen…
Niall’s POV.
Fuck… ze is gewoon een politieagente… en dan te bedenken dat… dat ik haar wel schattig vond… dit kan niet… eigenlijk kan ik het ook niet maken, zal ik terug gaan ? wat zal ze wel denken… zo in gedachten liep ik door en na een kleine 20 minuten besloot ik toch me om te keren en terug te gaan naar Davy’s huis, ik moest mijn excuses aanbieden… ik draaide me om en liep weer dezelfde weg terug. Toen ik bij het huis aankwam liep er net een wat oudere vrouw naar binnen, ik trok een sprintje naar de voordeur en kon nog net mijn voet ertussen zetten, de vrouw keek me beledigd aan “wat moet dat hier ?” vroeg ze met trillende stem, waarschijnlijk was ze bang voor me, ik keek haar in haar bange ogen aan, ze waren hetzelfde als die van Davy, net zo mooi… ik schudde mijn hoofd en haalde mezelf uit mijn gedachten “ik ehm… ik kom voor Davy” zei ik met een kleur, shit Niall, stop met blozen… herhaalde ik in mijn hoofd, de vrouw keek me schuin aan en er verscheen een glimlach op haar gezicht “sorry, Davy is net naar haar werk, kan ik iets doorgeven ?” ik schudde mijn hoofd “maakt niet uit, toch bedankt” ik zwaaide nog even en liep toen snel terug naar de jongens…
“Niall ! waar was je nou ? we moeten zo beginnen !” ik keek Zayn vragend aan die me ondertussen meetrok naar de tafel, Liam duwde een papier in mijn handen “we hebben het er straks wel over waar je was, lees nu snel het plan door, de bank dichtbij de haven wordt straks weer voorzien van geld, de transportwagen is er om 4 uur” ik keek Liam begrijpend aan en las toen alles door “wie is dit keer het slachtoffer ?” vroeg Harry, meteen waren alle ogen op hem gericht “jij dus” zei Louis met een big smile op zijn gezicht, Harry haalde aarzelend zijn hand door zijn krullen maar knikte uiteindelijk toch van oké, “klaar voor jongens ?” Louis keek ons aan en iedereen knikte, “dan kunnen we” antwoorde ik zacht…
-------------------------------------------------------
***Hiernaast zie je nog een foto van 'Davy' ♥****
heeeiii guyss :)
ik hoop dat jullie het een leuk stukje vonden want hier moeten jullie het voorlopig meedoen hihi, ik ben echt heel druk op het moment en ik ga ook nog eens op vakantie ! :)
ik hoop echt dat jullie dit stuk leuk vonden ♥
Reacties, Votes, Tips zijn altijd welkom ! ♥
JE LEEST
Hit Me With Your Best Shot. - A Niall Horan FanFic.
FanfictionDavy Simons zit samen met haar partner en beste vriend Josh bij de politie, ze onderzoeken winkeldiefstallen maar Davy wil meer, deze kans krijgt ze ook als er een bankoverval begonnen is en Davy door haar promotie de leiding krijgt over het team, t...