Hoofdstuk 4.

795 36 5
                                    

Hoofdstuk 4.

Davy’s POV

Ik zat druk met Josh te overleggen toen ik opeens een hand op mijn schouder voelde “Louis Tomlinson 23, zit in de verhoorkamer” ik keek verrast op, dat Dinozzo Louis zo snel gevonden had, ik knikte en liep naar de verhoorkamer, hij is geen misdadiger dus deze deed ik alleen, ik stapte het kamertje binnen en zag daar een jongen met gebogen hoofd naar zijn handen staren, ik ging tegenover hem zitten en keek hem aan “dus… Louis, kun je me vertellen wat je gezien hebt” Louis keek me aan en kreeg rimpels boven zijn hoofd “ze hadden zwarte kleren aan of nee bruin of wacht… het kon ook grijs zijn… de ene lange jongen had een stem vervormer of… was het de kleine ? ow en die me vasthad kan ik me niet meer herinneren, de wapens waren wel duidelijk hier gemaakt, er stond een Londens tekentje op of misschien Russisch…” ik knikte en keek toen naar de camerabeelden die ik had, “dus… deze jongen had jou vast ?” ik wees naar de jongen en Louis knikte “maar hier ziet hij er compleet anders uit… ik dacht juist dat ik rood haar onder zijn bivakmuts vandaan zag komen” “en net zei je nog dat je je niks kon herinneren van die jongen ?” ik keek Louis doordringend aan “sorry ! ik ben in de war !” hij boog voorover en ik hoorde zacht gesnik, ik zuchtte, aan deze jongen hebben we ook helemaal niks… ik stond op, ging achter hem staan en legde een hand op zijn schouder “het maakt niet uit Louis, ga maar naar huis en rust goed uit, als we vragen hebben bellen we je wel” Louis knikte en veegde zijn tranen weg, ik hield de deur voor hem open en Josh bracht hem verder naar buiten, ik draaide me om en keek nog eens naar de foto’s, ik liet me onderuit op een stoel zakken ‘rood haar hé…’ mompelde ik zacht, Josh kwam ondertussen alweer aanlopen en ging tegenover me zitten “ben je wijzer geworden van die jongen ?” ik schudde mijn hoofd en zuchtte diep “ik zit muurvast Josh…”

Niall’s POV.

“Louis !” ik sprong op en rende op de gestalte af die ik in de deuropening zag staan, ik pakte hem bij zijn arm en trok hem mee naar de kamer “vertel, hoe ging het ?” ik drukte Lou neer op de bank en keek hem verwachtingsvol aan, Louis begon te grijnzen “ze hebben geen idee… ik heb verteld dat de wapens uit Londen of uit Rusland komen terwijl die gewoon uit Amerika zijn en ik heb ze wijs gemaakt dat jij rood haar had Liam !” zei hij enthousiast, ik begon te lachen en Liam begon wat aan zijn haar te plukken “rood is niks voor mij…” mompelde hij zacht, nu begon ik nog harder te lachen waardoor de anderen ook meededen, “je hebt ze mooi wat wijs gemaakt Lou” grinnikte Zayn, Louis knikte trots en keek toen naar het papier wat Harry vasthad “wat heb je daar Hazz?” Harry keek op van het papier en begon cheeky te glimlachen “onze nieuwe overval” zei hij grijnzend…

------------------------------------------

Sorry voor het kleine stukje...

volgende wordt langer ! :)

Hope You Still Like It :3

Hit Me With Your Best Shot. - A Niall Horan FanFic.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu