Hoofdstuk 9.

680 35 4
                                    

Hoofdstuk 9.

Niall's POV

Wow... mijn tweede bankoverval, het was echt een geweldige kick, beter dan de eerste keer, alleen... al die bange gezichten, ze dachten echt dat we ze gingen vermoorden...wat voelde ik me toen... slecht... "Harreeh!" schreeuwde Louis hard toen hij Harry binnen zag komen, ik schrok op uit mijn gedachten en grinnikte, Harry keek mij verschrikt aan "wat is met jou gebeurt ?" ik glimlachte zwak naar hem "niks bijzonders" zei ik terwijl ik opstond en naar de koelkast liep, ik pakte ook snel een flesje bier voor Harry en ging toen weer zitten "we hebben een soort van ongeluk gehad..." mompelde Lou zachtjes, Zayn keek beschamend naar de grond en toen weer naar Harry "ik ben tegen het vissersmonument opgereden... we hebben verder niks alleen Niall heeft een hechting.." Harry knikte en keek me aan "niks ernstigs... erger is dat we nu geen auto meer hebben die we in kunnen ruilen..." ik keek de jongens aan die met een teleurgestelde blik knikten "maar... hoe ging het bij jou ?" Liam merkte dat de sfeer wat minder gezellig werd en liet Harry nu maar zijn verhaal doen, ik begon te lachen toen hij vertelde dat hij het rode haar van Liam in het spel heeft gelaten, "dan blijven we dat gewoon zeggen" mompelde Zayn, iedereen knikte en Liam keek Zayn boos aan "als ik aan de beurt ben om het slachtoffer te spelen laat ik ze even weten dat jou haar blauw is..." Louis begon te lachen en liet zich toen onderuit zakken, hij wreef met zijn hand langs zijn ogen "ik weet niet wat jullie gaan doen maar ik ga even slapen" de andere jongens knikten instemmend "gaan jullie maar vast slapen, ik doe nog wel even snel boodschappen" ik kreeg een kleur van wat ik zei, ik kan echt niet liegen en ik haat het maar ik moest gewoon even bij Davy langs, hij zat me nog steeds niet lekker dat ik haar zo heb laten zitten... de jongens wisselden een paar blikken en Zayn duwde wat geld in mijn handen "alleen het nodige spul Ni" ik grinnikte, ze vertrouwden me nog steeds niet met de boodschappen, ik liep snel de gang op en trok mijn jas aan... even later stond ik buiten, ik begon te lopen en voelde nog even aan mijn hoofd, net boven mijn oog zat een hechting, we zijn met een smoes naar de dokter gegaan, dat ik van een ladder afgevallen was, waarom ik weer ? Zayn bestuurde het busje, knalde tegen het monument op en hij heeft niks ! ik kreeg het loszittende stuk van het dashboard tegen mijn hoofd... zo in gedachten liep ik door en uiteindelijk kwam ik bij Davy's huis aan...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

OMG ik heb geen internet meer maar mijn wattpad app doet het wel ! :)

hihi, ik weet dat dit een kort en best wel slecht stukje is :/

maar ik dacht ik zet het ff online :)

ik kan jullie wel beloven dat het beter en leuker wordt, vanaf hier begint het :)

ik hoop echt dat jullie blijven lezen :$

xxxxikhouvanjullie <3

Hit Me With Your Best Shot. - A Niall Horan FanFic.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu