Hoofdstuk 11.
Davy's POV.
"wat doe je hier ?" vroeg ik zacht terwijl ik naar mijn handen staarde, Niall stond er ook een beetje ongemakkelijk bij en haalde een hand door zijn haren "ik... eh... ik wilde sorry zeggen voor vanmorgen" bracht hij er een beetje verlegen uit, ik glimlachte zwak, ik kan geen nee tegen hem zeggen "het is al goed, ehm... wil je wat drinken ?" vroeg ik terwijl ik een kleur kreeg, fuck... Davy... wat doe je nou weer... niet blozen... snel liep ik door naar de voordeur en haalde mijn sleutel uit mijn jaszak, ik opende makkelijk de deur en liep naar binnen met Niall achter me aan "wil je cola ?" Niall knikte heftig van ja, volgens mij had hij wel dorst "hoelang zat je daar al?" vroeg ik toen ik met de 2 glazen cola de kamer in kwam lopen, een beetje stuntelig zette ik het dienblad op tafel neer, het ging nogal moeilijk met één hand "kom maar ik help wel" Niall stond snel op en nam het dienblad van me over "dankje" zei ik zacht, Niall glimlachte terug en wees toen naar mijn hand "hoe is dat gekomen ?" vroeg hij zacht, ik keek hem aan en zuchtte, ik had het hem toch best wel vertellen ? toch ? "ik eh... ik zat vandaag een busje achterna... opeens kwam er een vrachtwagen tussen en ik was het busje kwijt... toen sloeg ik op het stuur en toen gebeurde... dit.." het kwam er een beetje vaag uit maar Niall leek me te begrijpen, opeens deed hij een stuk bezorgder... "maar ik ben niet de enige die wat heeft..." zei ik om de stilte te verbreken, Niall keek me onbegrijpend aan en ik wees naar zijn oog "ow... eh... ik zou met wat vrienden de dakgoot gaan verven en... ik viel van de ladder..." zei hij zacht en hij trok er een pijnlijk gezicht bij, ik begon spontaan te lachen van zijn gezicht "lach je me nu uit ?" vroeg Niall speels, ik schudde mijn hoofd maar toen ik hem weer aankeek kon hij zijn lachen ook niet inhouden, na een poosje gelachen en wat gepraat te hebben stond Niall op "ik denk dat het tijd is om te gaan" ik keek even naar de klok en knikte, wat aarzelend stond ik ook op, wat zal ik doen ? hem een hand geven? Nee... dat doe je alleen op het werk, een knuffel dan maar? Ik was zo diep in gedachten dat ik later pas doorhad dat Niall zijn armen al om me heen geslagen had, een beetje verlegen sloeg ik mijn armen ook om hem heen en liet hem toen los, Verbeelde ik het me nou of zag ik een lichte blos op zijn wangen...? lang dacht ik er niet over na en liep samen met hem naar de gang, ik hield de deur voor hem open en liet hem uit, ik wou hem nakijken totdat hij de straat uit was maar net toen hij op de stoep stond draaide hij zich om "hey, ehm... zullen we morgen iets gaan drinken?" vroeg hij zacht, ik glimlachte naar hem en knikte van ja "is goed, ik ben half 2 vrij" "ik zie je dan" antwoorde hij zacht terug, ik glimlachte nog een keer en liep toen terug naar binnen, wauw... hij is echt leuk...
~~~~~~
Yeaaah Duitsland was echt super !
beste kamp ever ! zelfs de leiding had nog nooit zon hechte groep gezien maar daar ga ik jullie niet mee vervelen, ik hoop dat jullie dit stukje een beetje leuk vonden ook al is het heel kort, volgende wordt langer dat beloof ik ! <3
#snel verder koffers uitpakken ^^
byeee xxloveyouguysss
JE LEEST
Hit Me With Your Best Shot. - A Niall Horan FanFic.
Fiksi PenggemarDavy Simons zit samen met haar partner en beste vriend Josh bij de politie, ze onderzoeken winkeldiefstallen maar Davy wil meer, deze kans krijgt ze ook als er een bankoverval begonnen is en Davy door haar promotie de leiding krijgt over het team, t...