Hoofdstuk 18.

574 30 4
                                    

Hoofdstuk 18.

Niall's POV.

"Niall waar bleef je nou ?" Harry duwde snel de lange zwarte jas en een bivakmuts in mijn handen "er is net nieuw geld gestort in de kassalades, Liam en Louis zijn al naar binnen, Zayn is de gijzelaar, kom snel !" Harry trok me aan mijn arm mee en duwde ondertussen een geweer in mijn handen, ik speelde het hele spel opnieuw mee maar mijn hoofd was er totaal niet bij... ik heb Davy echt gekwetst en haar nog gezoend ook... tegelijkertijd ! goed gedaan Niall... ik was zo boos op mezelf dat ik wou dat dit geweer echt geladen was, ik werd uit mijn gedachten wakker geschud door Louis die me meetrok "zo is het wel goed" schreeuwde hij tegen de cassiere, ik keek Louis verbaasd aan die met zijn ogen naar buiten wees, daar stond de politie al ! ik knoopte snel de zak dicht en Liam duwde Zayn op de grond, zo snel als we konden renden we weg, in mijn ooghoeken zag ik Davy bij Zayn neerknielen, opeens keek ze op, recht in mijn ogen, ik draaide mijn hoofd snel om en reed in het zwarte busje wat Zayn had kunnen regelen weg naar de vuilnisbelt, daar zouden we deze auto weer omruilen... "wat was dat nou man ?" Liam keek me doordringend aan, de hele tijd hadden we gezwegen, niemand zei iets, zelfs Louis en Harry hadden geen woord gesproken, ze keken me alleen maar zwijgend aan... "nou ?" begon Harry "jongens ik... het spijt me... en... ik was er niet bij omdat... omdat ik tegen Davy heb gezegd dat het beter was als ik haar niet meer zou zien..." met tranen in mijn ogen en een teleurgestelde blik liep ik naar de bank waar ik me in liet zakken "ow..." was het enige antwoord van de jongens...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hey lievies :)

hier een heel klein stukje maar ik wist niet zeker of ik vanaaf verder zou gaan en ik moest gewoon weer even posten :)

misschien vanaaf nog een klein hoofdstukje (aa')

btw: vinden jullie het nog een beetje leuk?

byeee xxxloveyouguyss

Hit Me With Your Best Shot. - A Niall Horan FanFic.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu