Hoofdstuk 20

561 26 4
                                    

Hoofdstuk 20.

Davy's POV.

"Davy, wakker worden !" ik hoor een bekende stem en even later 2 sterke handen die we wakker schudden, boos sloeg ik de handen van me af en trok de dekens over me heen "ga weg Josh !" riep ik, ineens was ik klaar wakker en ging rechtop zitten "Josh ? wat doe jij hier ?" ik keek hem verbaasd aan en Josh kwam op de rand van mijn bed zitten "je moet meteen meekomen, het gerucht gaat de je van de zaak wordt gehaald en dat Dinozzo met zijn oude team de leiding krijgt" boos keek ik Josh aan "dat kunnen ze niet maken" ik sloeg de dekens van me af en duwde Josh de kamer uit, ik gooide de deur met een klap dicht en trok met joggingbroek en topje uit, snel pakte ik mijn zwarte broek, wit shirt en zwarte leren jasje uit mijn kast, ik trok het zo snel mogelijk aan en liep toen de kamer uit, Josh stond nog steeds op de gang te wachten, ik trok hem mee de trap af naar beneden en liep alvast naar de deur "Davy je schoenen !" riep mijn moeder nog, ik schrok en keek naar mijn voeten, ik had alleen maar roze sokken aan, snel griste ik mijn zwarte all stars uit het rek en ging naast Josh in de auto zitten, het was pas half 7 en normaal zou ik nu een gigantisch ochtendhumeur hebben maar dit was anders... dit was serieus, ze kunnen het toch niet maken om me zomaar van de zaak af te halen ?! Binnen no time kwamen we op het bureau aan en ik duwde nog net mijn laatste veter bij mijn schoenen in, Josh rende alvast naar binnen toe en ik volgde hem, ik stormde het kantoor van Officier Stark binnen en zag daar Dinozzo met een grote glimlach staan "je bent te laat Simons" was van zijn gezicht af te lezen, ik keek de officier strak aan en zette mijn handen op zijn bureau "dit kunt u niet menen meneer ! ik kreeg deze zaak om te bewijzen dat ik het aankon, geef me nog één dag !" de officier keek me boos aan "genoeg Simons ! ik dacht dat je het aankon maar je bent duidelijk nog te jong en onervaren, jij en rechercheur White worden weer overgeplaatst naar de afdeling winkeldiefstal, ik keek de man woest aan maar ik wist dat ik nu beter mijn mond kon houden, ik haalde die adem en stormde toen het kantoor uit, met een harde knal trok ik de deur achter me dicht, mooi niet dat ik Dinozzo deze zaak gun, ik maak hem zelf af, ik liep naar mijn kantoor toe en zag daar een briefje liggen, de uitslag van het lab ! eerder dan verwacht ! met een grijns op mijn gezicht liep ik naar de lift toe en liet Josh en de andere collega's verbaasd achter, snel drukte ik op het knopje waar met grote letter LAB onderstond, ik zal ze laten zien wie deze zaak oplost...

***********************************************

heyheeey,

oeeh het einde is in zicht ! :)

ik hoop dat jullie het nog een beetje leuk vind ? :)

vergeet niet te voten en reacties te geven ! :)

byebyeexxxxxloveyouall

Hit Me With Your Best Shot. - A Niall Horan FanFic.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu