Hoofdstuk 13.
Davy's POV.
Ik zat languit in een stoel naar de tv te staren met aan de ene kant een glas water en pijnstillers en aan de andere kant een zak chips en een beetje cola, echt een goede combinatie was het niet maar ik had die pijnstillersnodig, mijn hand ging met de minuut meer pijn doen en ik trok het niet meer... opeens hoorde ik wat geklop op de deur, wie zou dat nou zijn ? mam kan het niet zijn en iemand anders zou hier nooit aanbellen, ik greep met pistool uit het holster en stopte het achter mijn rug bij de rand van mijn broek, sluipend liep ik op de deur af, ik had geen raam of kijkgat dus het was een verassing wie ervoor stond, met een ruk opende ik de deur en greep naar mijn pistool, snel schoof ik mijn pistool terug toen ik zag wie er voor de deur stond "Niall ? we zouden morgen toch pas afspreken ?" Niall kreeg een kleine glimlach op zijn gezicht maar daarna schudde hij zijn hoofd "ik eh... zou ik hier misschien een nachtje mogen slapen?" ik keek hem vreemd aan "hoezo?" Niall haalde verlegen een hand door zijn haren "ik ben mijn huis uitgezet" fluisterde hij zachtjes, nu keek ik hem nog vreemder aan "je bent wat?" vroeg ik verbaasd, ik wachtte niet op antwoord en deed een stapje achteruit, ik liet Niall binnen en stopte mijn pistool terug in het holster "herinner me eraan dat ik nooit stiekem je huis in probeer te komen" zei Niall grinnikend toen hij zag dat ik het pistool terug stopte, ik glimlachte en liep door naar de kamer, Niall kwam achter me aan, ik ging zitten in een stoel en keek Niall vragend aan "dus... vertel eens wat er aan de hand is?" Niall die ondertussen op de bank was gaan zitten zuchtte, "nou... ik zei dat ik boodschappen ging halen maar ik ging naar jou en toen ik thuis kwam hoorde ik Louis ruzie maken met Zayn en als die boos zijn kun je beter niks zeggen en toen ik ook nog eens zonder boodschappen thuis kwam zei Lou dat ik niet thuis mocht slapen vannacht..." ik keek Niall een beetje onbegrijpend aan "Louis en Zayn?" vroeg ik kort "ehm... ja mijn vrienden, ze zijn echt de besten en we wonen in één appartement samen met nog 2 jongens maar soms worden we gewoon een beetje moe van elkaar, snap je ?" ik knikte nu begrijpend en stond op, Niall keek me achterna en bleef in de kamer zitten, ik daarentegen liep naar boven en zocht in mijn kast naar een paar dekens en een kussen, met alles op één arm liep ik de trap af naar beneden en ging met de spullen in mijn handen voor Niall staan, hij keek me dankbaar en glimlachend aan "dankje" zei hij zachtjes, ik glimlachte vriendelijk terug en gooide speels het de dekens en het kussen over zijn hoofd, Niall begon te lachen en gooide het kussen terug, ik begon ook te lachen en als snel kwamen de veren uit het kussen, ik ging lachend naast Niall in de bank zitten "ik ga denk ik even een nieuw kussen halen" grinnikte ik en liep snel naar boven, nu nog zoeken naar nog een kussen, ik had er maar twee en die van m'n moeder geven was ook niet echt een goed plan, ik liep door naar zolder en uiteindelijk vond ik nog een kussen tussen de kampeerspullen, ik was nu ongeveer 10 minuten aan het zoeken geweest... snel liep ik weer naar beneden en daar vond ik Niall, slapend op de bank met zijn handen onder zijn hoofd, ik grinnikte, hij was echt lief als hij sliep, zachtjes knielde ik voor de bank neer en schoof het kussen voorzichtig onder Niall, hij murmelde wat in zijn slaap en sloeg toen een arm om me heen, ik keek verschrikt op en begon te blozen, voorzichtig legde ik zijn arm terug en stond op, ik pakte wat drinken en ging nog snel naar de wc, ik keek nog even om het hoekje van de kamer en knipte toen het licht uit, Niall lag lekker te slapen en ik liep de trap op naar mijn kamer...
~~~~~~~~~~~~
hm.... ik ben niet echt tevreden over dit stuk... eigenlijk niet over de hele verhaallijn... :/
iemand nog goede ideen ??
jullie berichtjes zijn altijd welkom :)
ik hoop wel dat jullie blijven voten en reacties geven ! :3 *puppy eyes*
xxxloveyouguysss
JE LEEST
Hit Me With Your Best Shot. - A Niall Horan FanFic.
FanfictionDavy Simons zit samen met haar partner en beste vriend Josh bij de politie, ze onderzoeken winkeldiefstallen maar Davy wil meer, deze kans krijgt ze ook als er een bankoverval begonnen is en Davy door haar promotie de leiding krijgt over het team, t...