Davy's Pov.
Zo snel als hij kon liep Niall door de gangen, het punt was dat we allebei de weg niet wisten, opeens hoorde ik een schot en voordat ik wisten lagen Niall en ik allebei op de grond “Niall !” riep ik en kroop op hem af “het is niets, de kogel schampte net langs mijn been, alleen maar een schaafwond” ik haalde opgelucht adem totdat ik de inmiddels bekende grote man op ons af zag lopen, Cavalier… “hier ga je voor boeten meid !” riep hij kwaad, in paniek taste ik met mijn handen om me heen opzoek naar een wapen maar die hadden de jongens bij zich ! ik pakte Niall’s hand vast en kneep mijn ogen stijfdicht, wachtend tot het eindschot zou klinken, en daar was het… maar… het was niet op mij, verschrikt keek ik naar Niall naast me die met grote ogen naar de grond voor ons keek waar Cavalier inmiddels dood tegenaan lag en met dezelfde verbazing als Niall keek ik in de richting van het schot, door het stof werd een schim zichtbaar, Harry ? nee… niet Harry, de schim kwam dichterbij en dichterbij… oh my God… “Josh !”
Na heel wat ondervragingen en ziekenhuisbezoeken waren we die nacht allemaal weer thuis, Josh had ik niet meer gezien, vlak nadat hij opeens weer opdook viel ik weg… en nu… nu loop ik samen met Niall en verband om mijn hoofd naar de grote woonkamer van mijn huis waar iedereen op ons zit te wachtten en daar, in een hoekje van de kamer staat iemand voor het raam “Josh !” snel rende ik naar hem toe en vloog hem om de hals “ik zag het… je… je was dood… je zakte in…” Josh glimlachte en uiteindelijk lukte het hem om me stil te krijgen “alleen een schotwond in m’n been, ooit van een kogelvrijvest gehoord ?” ik glimlachte door mijn tranen heen en keek de andere jongens dankbaar aan
Niall’s Pov.
“en nu is het tijd voor een biertje” Zayn en Louis stonden op en even later kwamen ze terug met een vol krat, ijskoud bier, iedereen leek zo gelukkig nu, Josh zat samen met de jongens op de bank te lachen terwijl mijn ogen steeds afdwaalden naar Davy die stil in een hoekje voor zich uit keek, voorzichtig stond ik op en liep op haar af “kan… kan ik je even spreken ?” fluisterde ik zacht, ze knikte en samen liepen we naar buiten, langs het grote zwembad, bij de grote schommelbank bleef ik stil staan en raapte al mijn moed bij elkaar “Davy… ik… voordat we werden opgesloten viel ik weg, maar ik hoorde je nog praten, en… ik… meende je wat je zei of was het uit medelijden ?” mijn blik was naar de grond gericht en mijn wangen waren vuurrood, dat voelde ik gewoon, ik hoorde Davy zuchtten, dat betekend dus dat ik me moet voorbereidden op het ergste, maar in plaats van me af te bekken pakte ze mijn pols vast en trok me op de schommelbank “Niall… ik… het spijt me van alles en hoe vaak ik heb gezegd dat we nooit bij elkaar hadden moeten blijven en dat ik niet meer van je hou en dat andere jongens zoveel beter zouden zijn geweest… het spijt me zo erg, het is mijn schuld, ik was gewoon nog niet toe aan trouwen denk ik en ik had het moeten zeggen en iedereen is nu gelukkig en jij kunt gelukkig zijn want alles is goed met je… maar… ik wil dat jij ook gelukkig bent en…” in een snelle reactie duwde ik mijn lippen tegen die van Davy aan, ik kon dit echt niet langer aanhoren, het is haar schuld niet maar die van mij “Davy, het spijt mij… jij deed niets fout, ik was te koppig en dacht zo erg aan mijn toekomst maar niet aan jou, maar… denk je… denk je dat er nog een toekomst voor ons twee inzit ?” met onzekere blik keek ik haar aan “meen je dat ?” fluisterde ze zacht, ik knikte en sloeg mijn armen om haar heen “ik wil bij je zijn Davy, voor altijd, er is niemand zoals jij” ik zag hoe ze zachtjes grinnikte en kort daarna voelde ik haar zachte lippen tegen de mijne “ik hou van je Niall James Horan” fluisterde ze zacht “ik ook van jou Davy, zo ontzettend veel…”
--------------------------------------------------------------------------------
Heii Lieve Lezers, echt heel erg bedankt voor het lezen van dit verhaal !
wat vonden jullie van het einde ?
was het een beetje zoals jullie verwacht hadden of viel het tegen ? $
graag eerlijk zijn ^^
aah en dit is mijn meest gelezen verhaal !!
IKHOUVANJULLIEE ♥
en ik ben zo blij dat ik nu opgelucht kan zeggen.....
THE END
JE LEEST
Hit Me With Your Best Shot. - A Niall Horan FanFic.
FanfictionDavy Simons zit samen met haar partner en beste vriend Josh bij de politie, ze onderzoeken winkeldiefstallen maar Davy wil meer, deze kans krijgt ze ook als er een bankoverval begonnen is en Davy door haar promotie de leiding krijgt over het team, t...