Hoofdstuk 7.
Davy 's POV.
"het was zo raar Josh... het ene moment zitten we normaal te praten en toen hij doorhad dat ik bij de politie zat deed ie heel raar en liep hij snel weg met de smoes dat hij moe was ofzo..." ik zuchtte en ging met mijn hoofd op mijn bureau liggen, mijn armen eronder "Davy, trek het je niet aan, kom op... jij bent Davy Simons, jij bent degene die altijd zegt 'het maakt me niet uit wat andere mensen vinden'" ik keek op, recht in het glimlachende gezicht van Josh "Thanks Josh" "of... hij moest wel heel bijzonder zijn" Josh pakte een stoel en ging recht tegen over me zitten, precies hetzelfde als ik, zijn armen over elkaar geslagen op de tafel en zijn kin die erop rustte, ik grinnikte om wat hij deed en keek even weg "hij was niet lelijk ofzo..." mompelde ik na een poosje "aha !" Josh sprong op "dus het was gewoon een lekkerding... nou bedank me dan maar" ik ging rechtop zitten en haalde een wenkbrauw op "en waarom zou ik jou moeten bedanken ?" "omdat ik je naar huis stuurde" antwoorde hij lachend "dus... waar blijft mijn bedankje ?" Josh keek me vragend aan, ik schudde lachend mijn hoofd en stond op "we moeten verder met onze zaak" zei ik terwijl ik Josh wegduwde met mijn hand in zijn gezicht, Josh grinnikte en kwam achter me aan lopen "kleuters ! er is een bankoverval bezig" ik draaide me geërgerd om en keek recht in het grijnzende gezicht van Dinozzo, zonder verder nog iets tegen hem te zeggen pakte ik mijn spullen en rende samen met Josh naar de lift... misschien was vandaag de dag dat we ze te pakken zouden krijgen...
Met een hoge snelheid en de sirene hard aan reed Dinozzo naar de bank dichtbij de haven, iedereen stapte snel uit en rende naar de bank toe, ik rende achter ze aan en voelde met mijn hand naar mijn Glock, shit ! ik kon mezelf wel voor een kop slaan, m'n Glock lag nog in de auto, snel rende ik terug en pakte mijn pistool onder de stoel vandaan, opeens zag ik Josh op me afkomen rennen en hij wees naar een groepje mensen met bivakmutsen die in een groen busje stapten, ik snapte hem al en klom over naar de bestuurders kant, ik draaide de sleutels om en ging met plank gas achter het busje aan, het was mijn zaak en die zou ik vandaag oplossen... Het busje reed hard door en sloeg onverwachts af bij de industriehaven, ik deed hetzelfde maar raakte perongeluk een lantarenpaal, het is geen wonder dat ze me nooit meer in de wagens van het bureau laten rijden... lang dacht ik er niet over na en ik bleef achter het busje aanrijden, opeens kwam er een lompgrote vrachtwagen tussen ons in rijden, ik drukte hard op de rem en kon net op tijd stoppen, snel gaf ik een draai aan het stuur en toeterde boos naar de chauffeur die erin zat, ik had alle recht om boos te zijn want... ik was het busje kwijt... ik sloeg met mijn handen hard op het stuur, een flinke pijnscheut ging door mijn vingers maar het maakte me niet uit, ik probeerde nog rustig door te rijden, in de hoop dat ik ze misschien nog ergens kon vinden maar... nergens... nergens was een spoor van het groene busje...
(Hiernaast nog een foto van 'Davy')
------------------------------------
Yeaah ik heb internet !! :)
ik heb even heel veel zitten typen op zo'n word programma van mijn telefoon en nu zit ik in een restaurant met wifi dus ik heb even alles snel hier naartoe gekopieerd :)
*niet dat dit heel interesant is ofzo... :/
achjaa ik hoop dat jullie het een leuk stukje vonden en misschien een reactie en/of vote achter willen laten ?? :)
byee xxxloveyouguysss<3
JE LEEST
Hit Me With Your Best Shot. - A Niall Horan FanFic.
FanfictionDavy Simons zit samen met haar partner en beste vriend Josh bij de politie, ze onderzoeken winkeldiefstallen maar Davy wil meer, deze kans krijgt ze ook als er een bankoverval begonnen is en Davy door haar promotie de leiding krijgt over het team, t...