Hoofdstuk 15.
Davy's POV.
"ow eh... sorry, vegeten..." bracht ik er stotterend uit, Josh liep op me af en keek me grijnzend aan "het maakt niet uit, alleen..." ik keek Josh schuin aan "alleen wat?" "alleen... ik reed de straat in langs je huis en toen zag ik dat je een jongen zoende..." ik keek Josh een beetje bang en betrapt aan, ik deed een stapje achteruit en keek blozend naar de grond "dus... was dat die ene jongen die jou toen naar huis gebracht heeft ? kom op... geef me details over gisteravond..." ik keek op, recht in het grijnzende gezicht van Josh, wat dacht hij wel niet wat we gedaan hadden gisteravond "geloof me, het is niet wat je denkt" zei ik met een kleine glimlach "maar toch zoende je hem !" riep Josh nu wat harder, een paar andere collega's keken ons vreemd aan "ssst... ik zoende hem op z'n wang ja... meer niet... en trouwens dat deed ik omdat hij mij eerder zoende..." Josh begon hard te lachen en ik keek hem raar aan "wat nou ?" siste ik, de andere collega's stonden nog steeds te kijken "je bent verliefd ! Davy Simons is gewoon verliefd !" schaterde Josh, ik kreeg een rode kleur op mijn wangen en trok Josh bij zijn arm mee naar mijn kantoor "wees nu eens stil" gromde ik en ik duwde Josh in een stoel neer, snel pakte ik een pijnstiller en nam die in, door die drukte die Josh maakte trok ik hem per ongeluk eerst met mijn slechte hand mee, dat wordt dus kantoorwerk vandaag...
Niall's POV.
Met een rode kleur sloot ik de deur achter me en liet ik me op de grond zakken, ze is gewoon... gewoon... wauw... net toen ik even wegdroomde hoorde ik mijn telefoon gaan, ik keek naar het scherm en nam op "is je boze bui afgezakt Lou...?" vroeg ik op sarcastische toon, even was het stil aan de andere kant maar toen hoorde ik een 'uhuh' geluidje "waar ben je?" vroeg hij toen met schorre stem "ik eh... ik heb bij een oude vriend gelogeerd..." mompelde ik, weer hoorde ik een 'uhuh' geluidje als bevestiging, toen hoorde ik wat gestommel aan de andere kant "Niall ?" "Liam ?" antwoorde ik op dezelfde manier als hij, Liam begon te lachen "waar ben je Niall ? kom je zo thuis ?" ik grinnikte om de bezorgde stem van Liam "rustig aan roodkapje... ik kom er zo aan" ik hoorde Liam grommen aan de andere kant maar ik vond het zelf wel grappig klinken, ergens was het ook wel zielig dat we hem er mee pestten "ik kom zo, met een kwartiertje ben ik er" "ik zie je zo" antwoorde Liam kort en hij hing op, snel liep ik naar de badkamer en deed mijn haren een beetje goed, toen ik weer beneden kwam ruimde ik alle spullen op en schreef een briefje voor Davy, ik plakte hem op de koelkast en trok toen snel mijn jas aan, de dekens en het kussen had ik netjes opgevouwen en op de bank gelegd, nu snel naar de jongens...
==================================
hoihoiii =)
ik weet dat het een klein en niet zon goed stukje was maar ik had even een soort van tussenstukje nodig voor het Drama in het volgende hoofdstuk ^^ ~persoonlijk vind ik het dan echt leuk worden~ :)
ik wil dit stukje ook graag opdragen aan Dreams of Niall :)
zij stuurde met net het goede appje precies op de tijd dat ik het nodig had :)
dankje meiss, I love you
ik hoop dat jullie nog even blijven lezen tot het volgende hoofdstuk, oeeh ik heb zoveel zin om het af te schrijven en te posten :)
wordt wss donderdag ! :D (of vrijdag...:)
vergeet niet te voten of een reactie te geven ! ^^
LoveYouGuysss
JE LEEST
Hit Me With Your Best Shot. - A Niall Horan FanFic.
FanfictionDavy Simons zit samen met haar partner en beste vriend Josh bij de politie, ze onderzoeken winkeldiefstallen maar Davy wil meer, deze kans krijgt ze ook als er een bankoverval begonnen is en Davy door haar promotie de leiding krijgt over het team, t...