מסיבה, אורות מהבהבים וצבעוניים, שתיה, עשן, הרבה אנשים וכמובן הארי.
אלו הדברים הראשונים שראיתי כשנכנסתי להיכל שאני והארי הגענו לשם.
״אני חשבתי שהולכים למסיבה מכובדת״ אני אומרת מביטה ברגליי שעליהן שמלה מגונדרת מידי. הוא מושך בכתפיו ועובר את התור ואני אחריו.
*לפני ארבע שעות*
״תפסיק״ אני אומרת להארי שזורק את הכדור על הקיר בלי הפסקה.
״זה מהנה״ הוא עונה בלשון בחוץ.
״אז אמרת שהכחולה הכי יפה?״ אני שואלת אותו שוב.
״לא, השחורה. ואפשר לחזור כבר? אני רעב״ הוא אמר.
״גאד הארי אני רוצה להשיג מישהו ללילה״ אמרתי מחניקה חיוך. כמובן שלא התכוונתי למשפט הזה, בסך הכל רציתי לראות את תגובתו של הארי.
״לא נראה לי שתשיגי מישהו אם אני לא אלך, כלומר את לא תלכי גם״ הוא אמר והסתובבתי אליו.
״מה זאת אומרת?״
״אם בחמש דקות הקרובות את לא מתארגנת כולל איפור ושיער אני לא הולך״ הוא אומר ואני מרימה את גבותיי. מבטו נהפך לרציני וכך גם שלי. בחרתי לבסוף בשמלה השחורה והנעליים הגבוהות. את שיערי החלטתי לפזר ולמרוח מעט אודם ומסקרה. אני יוצאת מהחדר אל הארי שמחכה לי בסלון, הוא מחייך.
״אפילו פחות מחמש״ הארי אמר ועטף את ידו סביב כתפיי. הרגשתי מעט לא בנוח, אך באיזשהו מקום רציתי שנשאר בסיטואציה הזאת. ציחקקתי למראנו במראה. שנינו נראים כמו זוג שהולך לצאת למסעדת יוקרה. הארי פתח את הדלת ונתן לי לצאת והוא אחריי, נועל את הדלת.
״חשבנו שחטפו אתכם״ רובין, האבא החורג של הארי אומר כשהוא פותח את הדלת.
״זה היה משהו כזה״ הארי אמר, ״היא החזיקה אותי בשבי עד שהיא בחרה את השמלה המתאימה״
״את נראית מעולה״ אן אמרה ואני חייכתי לדבריה. הארי התקרב לאוזני לוחש משהו שאני לא יכולה לפרש אך אני הולכת אחריו.
״לא שמעתי בכלל מה אמרת״ אני אומרת לו.
״שתישבי לידי״ הוא חייך חיוך גדול. אני מהנהנת בנימוס ויושבת ליד הארי. אמא שלי הגישה לי ולהארי את המנה הראשונה כי כולם כבר אכלו אותה. אנחנו יושבים בשולחן, מידי הפעם המרפקים שלנו מתנגשים ביחד אבל חוץ מזה אנחנו לא מדברים או קרובים יותר מידי.
YOU ARE READING
My Work Of Art / h.s
Fanfiction'את כל כך מושלמת. כמו עבודת אומנות שצוירה על ידי אמן מפורסם, עבודת האומנות שלי' מה קורה כשליה הייל והאקס שלה הארי סטיילס, נפגשים לאחר שלוש שנים?