״אני מצטער, תחזרי לישון״ פקחתי את עיניי והארי לחש לי. הזזתי את ראשי הצידה וקלטתי שהוא סוחב אותי. הנהנתי והנחתי את ראשי על חזהו. פקחתי שוב את עיניי כשהרגשתי שהארי הניח אותי על המיטה.
״לילה טוב לאב״ הוא אמר בשקט וכיסה את גופי בשמיכה. הרגשתי את ידו מטיילת על שיערי אבל הייתי עייפה מידי כדי לדבר הוא לעשות משהו.
״אוי ליה..״ הוא נאנח ונישק את שיערי. הוא קם מהמיטה ושמעתי את הדלת נטרקת.
**
״בוקר טוב״ אמרתי כשירדתי במדרגות. הארי ישב על הספה ופיהק.
״היי! אתמול נרדמת באמצע הסרט״ הוא אמר וציחקקתי.
״כן שמתי לב״ אמרתי וניגשתי להכין לי תה.
״תה?״ שאלתי אותו והוא ענה בשלילה. לקחתי את התיק שלי והכוס ששומרת על חום שבה היה התה ויצאתי לעבודה.
״ביי הארי!״ אמרתי כשסגרתי את הדלת ויצאתי החוצה. עיניי נפערו כשראיתי צלם מתחבא ומנסה לצלם אותי. פתחתי את הטלפון שלי והתקשרתי להארי.
״כבר התגעגעת?״ הוא שאל.
״בטח. איך הפפראצי יודעים שאתה פה?״ שאלתי ונכנסתי למכונית שלי.
״הם יודעים הכל״ הוא נאנח.
״פאק הארי אני לא מוכנה לזה שוב״ אמרתי.
״אני מבין. אני מצטער. אני אעזוב מחר אם זה מפריע לך״ הוא אמר.
״נדבר על זה בבית״ אמרתי וניתקתי. נסעתי לעבודה והתפללתי שהצלם הזה לא יהיה פה כשאחזור. הגעתי לעבודה אחרי נסיעה קצרה, מוזר שלא היו פקקים בדרך.
״איחרת״ ראיין אמר כשנכנסתי פנימה.
״אוי?״ שאלתי והוא ציחקק.
״פעם אחרונה!״ הוא חלף על פניי והנהנתי. נכנסתי למשרד שלי ונאנחתי.
״נורה! כמה טוב לראות אותך״ אמרתי בדרך הכי מזויפת שקיימת, בערך.
״כן כן. קחי״ היא העבירה לי מכתב.
״מה זה?״ שאלתי כשאני מתיישבת על הכיסא שלי ובוחנת אותו.
״שמות של מועמדים לעבודה״ היא אמרה. ״את צריכה לעשות להם ראיונות״
״אני? בחייך. איך אני יודעת מי מתאים לעבודה הזו ומי לא?״ אמרתי והיא נאנחה.
״תשאלי את הבוס שלך אוקיי?״ היא אמרה והלכה. פתחתי את הרשימה, הרוב בנים.
״היי ראיין, למה אני צריכה לעשות ראיון לעובדים החדשים?״ שאלתי אותו כשנכנסתי למשרד שלו.
״זה השלב השני, זאת אומרת שהם כבר כמעט עברו. פשוט תשאלי אותם אם הם מוכנים פה לתנאים ותשלחי אותם אליי״ הוא אמר והנהנתי. חיכיתי למועמד הראשון שיגיע למשרד שלי.
YOU ARE READING
My Work Of Art / h.s
Hayran Kurgu'את כל כך מושלמת. כמו עבודת אומנות שצוירה על ידי אמן מפורסם, עבודת האומנות שלי' מה קורה כשליה הייל והאקס שלה הארי סטיילס, נפגשים לאחר שלוש שנים?