Chapter 26: The Dinner

577 37 15
                                    

היי בנות, לפני שהפרק מתחיל רציתי להגיד סליחה שלא העלתי פרק המון זמן, מקווה שתהנו מהפרק הארוך והדרמטי הזה ;)

״אז את אומרת שלא דיברת איתו חודשיים?״ מדיסון שאלה כשלגמה מהקפה שלה. הנהנתי לחיוב ושתיתי גם אני מהתה שלי.

״הוא כזה מגעיל״ היא גילגלה את עינייה.

״כן, אפשר לדבר על נושא אחר חוץ מהאקס שלי?״ שאלתי והיא התנצלה.

״פאק אני כל כך מתרגשת לעבודה החדשה שלי!״ היא אמרה מתמתחת מעט בכיסא.

״גם אני בשבילך״ אמרתי והיא ציחקקה.

״אוקיי אני צריכה ללכת״ אמרתי כשהסתכלתי על השעון וראיתי שהפסקת הצהריים שלי מסתיימת בעוד עשרים דקות, והתכוונתי לחזור לעבודה ברגל.

״ביי האני!״ מדיסון אמרה שקמתי ממקומי ויצאתי מבית הקפה. הידקתי את כובע הצמר על ראשי שצעדתי ברחובות הקפואים של לונדון. התחלתי לצעוד לכיוון עבודתי באיטיות, נהנת מהדרך הכל כך יפה והרטובה. איש אחד שעבר לידי קילל את מזג האוויר ואני גילגלתי את עיניי.

הטלפון שלי התחיל לצלצל, וכשפתחתי את המסך גיליתי מספר לא מוכר. השתהתי מספר רגעים מול הטלפון שלי, חושבת אם לענות. לבסוף בחרתי לענות והכנסתי את הטלפון מתחת לכובע הצמר כדי שאוכל לשמוע.

״היי?״ שאלתי.

״ליה.״ קולו המוכר של נייל אמר ברוגע.

״נייל הורן?״ שאלתי כדי לוודא.

״כן זה אני. מה איתך אחות?!״ הוא שאל בהתלהבות. ברגע שהוא קרא לי אחות ידעתי שזה נייל במאות האחוזים, מכיוון שהוא הבן היחיד שקורא לי ככה.

״אני מדמיינת או שהתקשרת אליי? עברו 3 שנים!״ אמרתי בחיוך, מופתעת לגמרי מהשיחה. 

״את לא מדמיינת. דרך אגב ליה, אני והבנים נחתנו ו.. באיזה שעה קבענו בערב?״ הוא שאל ועיניי נפקחו בהלם.

״מה זאת אומרת?״ שאלתי.

״את צוחקת נכון? קבענו ארוחת ערב להיום״ הוא אמר ופי נפער כשנזכרתי.

״אני לגמרי שכחתי מזה!״ לחשתי לעצמי ונייל מיד שאל מה אמרתי.

״כלום. אממ זה בשמונה, לא?״ שאלתי.

״אני חושב שכן. אני ליאם ולואי מוכנים כבר. תהיי את מוכנה בשמונה, אנחנו הולכים לחגוג!״ נייל אמר וציחקקתי. השיחה עם נייל התנתקה ואני נשענתי על קיר רנדומלי ברחוב ונאנחתי. כשהארי היה אצלי הוא קבע פגישה עם הבנים בלונדון, אני לא בטוחה שהוא אמר לי את התאריך אבל גם אם כן וגם אם לא, לא היה לי מושג שזה היום. המצב ביני לבין הארי גרוע, לא דיברנו הרבה זמן ואנחנו די בריב. העובדה שנייל לא הזכיר את הארי גרמה לי להירגע.

My Work Of Art / h.sWhere stories live. Discover now