ביום שבו הייתי צריכה לחזור ללונדון התחלתי להיות מצוננת במיוחד ולהתעטש בכל דקה. אמא שלי אמרה שאפילו הגוף שלי אומר לי שכדאי שאשאר בבית, אבל אני יודעת שזה בגלל שפשוט קר.
״ליה״ אמא שלי מיהרה לחדר שלי.
״כן?״ שאלתי והנחתי את הצעיף על צווארי.
״לפני שאת הולכת, אנחנו הולכים להארי. אני ואן צריכות להגיד לכם משהו״ היא אמרה.
״אוקיי, יש לי זמן״ אמרתי. מאז שכולם היו אצל הארי והביאו לו את העוגה, לא ראיתי אותו. הוא העדיף להיות לבד והבנתי אותו לגמרי.
״ריצ׳רד!״ אמא שלי צעקה על אבא שלי וגרמה לו לצאת במהירות. יצאנו כולנו ביחד ואני התחלתי לתהות מה מטרת השיחה הזו. אבא שלי דפק על הדלת וחיכינו בשקט עד שהדלת נפתחה באיטיות.
״היי״ הארי פתח בחיוך עייף.
״מה איתך ילד?״ אבא שלי אמר כשטפח על כתפו.
״מעולה״ הארי אמר ואני גיכחתי. אמא שלי שאלה אותו את אותה שאלה וחיבקה אותו.
״אני אתגעגע אלייך, את יודעת״ הוא אמר כשעמדתי מולו.
״אני מחויבת לעבודה שלי״ חייכתי ונשענתי מעט על הדלת החצי פתוחה.
״ואליי?, את לא מחויבת?״ הוא שאל. הנדתי בראשי ונישקתי את הלחי שלו בעדינות, נכנסת לבית ומשאירה אותו שם. אמרתי שלום לאן ורובין והתיישבתי איפה שאמא שלי אמרה לי.
״טוב, ילדים!״ אן אמרה כשהיא ואמא שלי עמדו מול נספה שעליה אני, הארי, רובין ואבא שלי ישבנו.
״רק אני וליה כאן״ הארי גיחך. ציחקקתי מעט כשאן התעצבנה עליו.
״בכל מקרה,״ אן התחילה לדבר שוב ״השנה החלטנו לעשות משהו מיוחד״
״אנחנו יוצאים לחופשה!״ אמא שלי אמרה בחיוך.
״מתי?״ אני והארי אמרנו ביחד.
״השנה, במקום שנחגוג את הכריסמס באחד הבתים אנחנו נצא לחופשה! יהיה כל כך כיף״ אן אמרה.
״תמיד חלמנו לעשות את זה״ אמא שלי אמרה בהתרגשות.
״רעיון נהדר״ אבא שלי אמר.
״כן״ הסכמתי.
״הארי, גם בן יבוא״ אן אמרה בחיוך. בן הוא בן דוד של הארי, ולעולם לא ראיתי בני דודים שהם חברים כל כך טובים. בעקבות העובדה שכל הילדות שלי הייתי בבית של הארי הכרתי את בן והוא אותי, ונהיינו חברים.
״אני אבוא כמובן״ הארי אמר.
״גם אני״ אמרתי כדי להבהיר את כוונתי.
״יהיה מדהים! הולך לרדת שלג אז תתכוננו״ אן אמרה.
״1..2..״ הארי ספר בשקט ושיחות החולין של ההורים שלנו התחילו.
YOU ARE READING
My Work Of Art / h.s
Fanfic'את כל כך מושלמת. כמו עבודת אומנות שצוירה על ידי אמן מפורסם, עבודת האומנות שלי' מה קורה כשליה הייל והאקס שלה הארי סטיילס, נפגשים לאחר שלוש שנים?