Chapter 19: My Fault

611 48 27
                                    

״אוי לא״ מילמלתי כשהרמתי את ראשי. שיפשפתי את עיניי וגיליתי שאני לא בחדרי. נרתעתי מעט אחורה וחיפשתי זכר לבן אדם שאולי ישנתי אצלו? אבל לא, זה היה פשוט חדר האורחים שלי. יצאתי מהחדר וחיפשתי את הארי.

״הארי?״ שאלתי והחזקתי את ראשי הכואב. הלכתי למטבח וחיפשתי את הכדורים.

״היי״ הארי אמר וירד במדרגות.

״אין לי מושג מה קרה אתמול בלילה״ אמרתי לאחר ששתיתי את הכדור.

״כלום. את פשוט נרדמת פה בגלל שהיית ממש שיכורה אתמול בלילה״ הוא אמר.

״אוקיי״ מילמלתי. הלכתי לחדר שלי ועם הכאבי הראש שלי שלאט נעלמים התחלתי להתארגן לעבודה. נסעתי לעבודה שלי לאחר שהתארגנתי במהירות.

״בוקר טוב, ראיין אמר כשברגע שאת מגיעה לפה תלכי אליו למשרד״ מייגן אמרה כשנכנסתי למשרד. עיניי נפקחו מעט, מופתעת מכך.

״ליה! סוף סוף הגעת״ ראיין אמר בחיוך כשפתחתי את הדלת. אוקיי, הוא לא הולך לפטר אותי על זה שאני מאחרת.

״מה היה כל כך דחוף?״ שאלתי והתיישבתי בכיסא מול ראיין.

״את זוכרת שבתחילת שנה הצעתי לך לשרטט סקיצה של בניין?״ הוא שאל ועייני נפקחו בבושה. זה היה נורא, מה שעשיתי. ראיין ביקש ממני לשרטט סקיצה ואני חשבתי שזה לגמרי בצחוק בהתחלה אבל אז השקעתי בזה ימים ולילות. לבסוף שהגשתי את זה לראיין הוא אמר שזה נראה טוב ומקצועי, הוא הופתע ולכן החליט לשמור את זה.

״כן?״ שאלתי וחיוכו הפך לגדול יותר.

״הלקוחות החדשים שלנו רצו סקיצה תוך יומיים ולא הספקנו לעשות כלום אז שלחתי להם את שלך, והם עפו על זה!״ ראיין אמר.

״אתה צוחק נכון?״ אמרתי בגיחוך.

״לא״ ראיין אמר לגמרי רציני.

״אלוהים!״ אמרתי בהתלהבות. אני נשבעת שזה היה גרוע, אני לא יודעת איך הם בחרו את זה.

״מגיע לך על זה חופשה, מהיום! כמובן שנמשיך לעבוד על זה מיד כשתחזרי״ הוא קרץ וחייכתי.

״ביי ראיין!״ אמרתי כשיצאתי מהמשרד במהירות.

״היי ליה! מזל טוב!״ הסתובבתי וראיתי את שון מחייך אליי. שלחתי לו נשיקה ויצאתי בחזרה למכונית שלי. בכל הדרך הביתה פשוט לא יכלתי לחכות לספר להארי וקיוויתי שהוא יהיה בבית בכלל, לא יצא לנו לדבר המון בבוקר.

״הארי?״ שאלתי כשנכנסתי לביתי.

״ליה?״ הארי יצא מחדרו במהירות. ״מה את עושה פה כל כך מוקדם?״

״תגיד אתה עובד בכלל?״ שאלתי והוא פתח את פיו להסביר אך עצרתי אותו. ״בכל מקרה, יש לי חדשות מעולות!״ אמרתי והתיישבתי בספה.

My Work Of Art / h.sWhere stories live. Discover now