״אכלתי כל כך הרבה, אני לא יכולה ללכת״ אלה אמרה כשכולנו יצאנו מהבקתה המרכזית והגדולה, אחרי ארוחת הכריסמס שגרמה לכולנו להיות כבדים.
״אני מרגיש בדיוק את אותה ההרגשה״ הארי אמר וטפח על בטנו.
״זה פשוט החג הכי מושלם שיש, אתם לא חושבים ככה?״ אמרתי מהופנטת מהעצים שנהיו לבנים. ״היה ממש כיף, אנחנו צריכים לחגוג את הכריסמס בצורה הזו בכל שנה״
״כן, אבל זה כנראה לא יקרה״ ג׳מה אמרה נאנחת. ערב הכריסמס היה ארוך אך מדהים. כולם לבשו את הסוודרים האדומים והירוקים שהתאימו לאווירה ושירי כריסמס שקטים התנגנו ברחבי הבית בזמן שכולנו אכלנו ביחד ושיתפנו חוויות. מזג האוויר החם נעלם כשהתחיל להחשיך והשלג התחיל לרדת בדיוק כשסיימנו לאכול.
אני והארי נכנסנו לבקתה עייפים במיוחד, הארי נכנס לשירותים ואני התיישבתי על הספה האהובה שלי. הטלפון שלי התחיל לצלצל וחיוך ענק עלה על פניי כשראיתי מי מתקשר אליי בשיחת פייסטיים.
״שון!״ אמרתי בחיוך כשעניתי על השיחה ופניו עלו על מסך הטלפון שלי.
״היי! התגעגעתי אלייך!״ הוא חייך.
״גם אני, איך הייתה הארוחה?״ שאלתי.
״מדהימה, את יודעת, כמו כל שנה״ הוא אמר והעביר את המצלמה למצב ההפוך שלה, היה אפשר לראות את כל המשפחה שלו יושבת סביב שולחן לצד עץ הכריסמס.
״שמחה בשבילך, גם פה די מדהים״ אמרתי. ״אני אעשה לך סיור״
״אוקיי, אני מוכן לזה״ הוא אמר וגרם לי לצחקק.
״זו המיטה שלי, כן זו ספה אבל יש פה עוד מיטת קומותיים והארי ישן בה, לא משנה״ אמרתי והראתי במצלמה את הספה. ״קטן פה אבל חמים״
״נראה כאילו כיף שם״ הוא אמר כשהראתי לו את כל החדר דרך הפייסטיים.
״זה בעיקרון הכל, הארי פשוט בשירותים אז אני לא יכולה להראות לך״ אמרתי.
״אתם ישנים ביחד?״ שון שאל ואני הנהנתי, מעט מובכת.
״טוב לדעת שהכל בסדר בניכם״ הוא אמר וחייכתי.
״בדיוק נזכרתי״ שון אמר וחיוך גדול עלה על פניו. ״אני ונורה התנשקנו״
״אני לא מאמינה!״
״כן, אני לא באמת יודע אם אנחנו ביחד עכשיו״ הוא אמר וגירד בעורפו.
״טוב אתה יודע שהיא די שונאת אותי, אבל אני שמחה בשבילך״ אמרתי.
״לגבי זה, מסתבר שהיא לא שונאת אותך היא פשוט לא יכלה לסבול את העובדה שאנחנו ידידים כל כך טובים כי היא אהבה אותי״ הוא אמר ושנינו התחלנו לצחוק.
״למה כולם חושבים שכזה הולך לי עם בנים?״ אמרתי והארי בדיוק יצא מהשירותים.
״התקלחת, לא שמעתי בכלל את המים״ אמרתי להארי שיצא כששיערו רטוב.
YOU ARE READING
My Work Of Art / h.s
Fanfiction'את כל כך מושלמת. כמו עבודת אומנות שצוירה על ידי אמן מפורסם, עבודת האומנות שלי' מה קורה כשליה הייל והאקס שלה הארי סטיילס, נפגשים לאחר שלוש שנים?