הארי וגבריאלה אעההעא זה מדהים שיש תמונות שלהם כל כך קרובים !
[ליה]
״בוקר טוב״ שון אמר כשהוא נכנס למשרד שלי והתיישב בכיסא שמולי.
״היי״ סיננתי ויצאתי במהירות מהכתבה עליי ועל הארי שנכנסתי אליה במחשב.
״נורה אמרה לי להעביר את זה אלייך,״ הוא אמר והושיט לידי חוברת דפים. ״את צריכה להעתיק הכל למחשב ולשלוח למורגן״ הוא המשיך ופי נפער.
״זאת העבודה שלה! למה היא מפילה את זה עליי?!״ אני מעט צועקת על שון והוא סותם את פיו בשקט מוחלט.
״ליה אני לא רוצה לעצבן אותך אבל.. לא היית הרבה זמן בעבודה ואולי שכחת שיש לנו המון עומס מאז הפיטורים״ הוא אמר ואני עוצמת את עיניי, זורקת את הדפים בצד. שון התהלך לכיוון הדלת אך עצר באמצע והסתכל עליי שניות ארוכות.
״היית יפה״ הוא אמר וגבותיי מתכווצות. ״כשיצאת עם הארי למסיבה, אני מתכוון״ שון אמר ואני הופתעתי ממנו. רציתי להגיד לו משהו אך הוא יוצא מיד.
חזרתי ללונדון כשנגמר הכריסמס והסילבסטר, עזבתי את ההורים שלי ואת הארי וחזרתי לשגרה הרגילה של חיי. את הסילבסטר ביליתי לבד או שאפשר להגיד עם האנטומיה של גריי. החלטתי לשבת בבית ולשתות לבדי משהו, לא רציתי לבלות עם מישהו. אני מקווה לשקט לתקופה קצרה, אני צריכה לחזור לעצמי.
״האני,״ ראיין אמר כשהוא נכנס למשרד.
״להזכיר לך שאסור לך לקרוא למזכירה שלך בשם הזה?״ שאלתי את ראיין שצחקק והעיף את שיערו אחורה.
״אני מצטער. רציתי להגיד לך שבאים מבקרים היום, את יכולה להעביר להם את הסיור?״ הוא אמר והתיישב מולי.
״אוי באמת? יש לי מלא עבודה שנורה העבירה לי״ אמרתי ואנחה נפלטה מפי.
״איך לעזאזל העבודה של נורה הגיעה אלייך?״ הוא מילמל והוציא את הטלפון שלו מכיסו. הוא דיבר דקות אחדות בטלפון ולקח את הניירת משולחני.
״קדימה, את עושה להם היום את הסיור״ הוא אמר ואני הרעתי בליבי. ראיין יצא מהדלת ואני אספתי את דבריי במהירות ״אה וליה,״ ראיין אמר כשנכנס לפתע. ״את משתחררת בשתיים עשרה וחצי, הסיור לא נמשך עד ארבע״ הוא אמר וקרץ אליי. צרחה נפלטה מפי ומיד לחיי הפכו לאדומות בהתחשב בכך שראיין עדיין רואה אותי. הוא יצא מהחדר מגחך ואני אחריו, נועלת את המשרד מאושרת.
יצאתי אל הלובי של הבניין השחור והגדול של הבוס שלי, מבחינה בקבוצת אנשים, חלקם צעירים וחלקם מבוגרים יותר.
״שלום, אתם קבוצת המבקרים?״ שאלתי את האנשים שעמדו בצד, מחכים בקוצר רוח למישהו.
״אכן״ ענתה לי אישה שהייתה נראית מכובדת.
YOU ARE READING
My Work Of Art / h.s
Fanfic'את כל כך מושלמת. כמו עבודת אומנות שצוירה על ידי אמן מפורסם, עבודת האומנות שלי' מה קורה כשליה הייל והאקס שלה הארי סטיילס, נפגשים לאחר שלוש שנים?