Chapter 46: Sleeping In A Suitcase

517 33 3
                                    

״אני נשבעת שאם אני שומעת את זה שוב אני אתחרפן״ לחשתי לעצמי בקול ישנוני כשהטלפון של הארי צילצל בפעם השישית לאותו בוקר.

״הארי!״ הרמתי את קולי עד כמה שיכולתי. ״כמובן שאתה לא מתעורר מזה, תמשיך לבלות עד ארבע בבוקר״

הרמתי את ראשי מהכרית ושיפשפתי את עיניי שעדיין רצו להישאר עצומות.

״אני לא מאמינה״ אמרתי כשהסתכלתי על הרצפה. הארי שכב על הרצפה, כשרגליו בתוך המזוודה שלו.

״איך הגעת למצב הזה לעזאזל״ מילמלתי לעצמי כשכיביתי את הטלפון הרועש שלו והוצאתי את רגליו הכבדות מהמזוודה שלו.

״בוקר טוב״ איימי פתחה את הדלת ועמדה בכניסה, מופתעת בדיוק כמוני לראות את הארי על הרצפה.

״גם הוא יצא עם הבנים?״ היא שאלה והנהנתי.

״בן עדיין ישן״ היא אמרה, ״אבל לא נראה שהוא שתה עד כדי כך״

״הארי משתכר בקלות״ אמרתי במהירות. אני לא באמת יודעת, עבר יותר מידי זמן מהפעם האחרונה שהשתכרתי עם הארי ואני לא זוכרת אם הוא משתכר במהירות. אבל באותו רגע שעמדתי אל מול איימי שלא כל כך מכירה את הארי, הרגשתי שאני צריכה להגן עליו.

״תשאירי אותו כאן, נגיד למישהו שיבוא להרים אותו ונלך לאכול בנתיים״ היא אמרה והנהנתי. החלטתי שלהחליף את הפיג׳מה שעל גופי יהיה מיותר ויצאתי אל עבר הבית הגדול תוך כדי שאני אוספת את שיערי לקוקו ומסתגלת לקור. המבוגרים היו ערים כולם והכינו ארוחת בוקר נחמדה למי שהיה ער. הם דיברו על המון דברים ובניהם גם כמה מעניינים, אבל כל הארוחת בוקר הזו הרגישה משעממת וריקה בלי הבנים. במשך הארוחה בן התעורר והגיע לבית, גורם לכולם להפנות את ראשם לכיוונו ולבדוק אם עוד מישהו הגיע איתו. אבל הוא היה לבד, והבנתי שכנראה רק הארי ומאט הגזימו בכמות השתייה שלהם.

״הוא היה על המיטה שלו כשהוא הלך לישון, אני נשבעת״ אמרתי לבן שהגיע לבית שלי ושל הארי וניסה להרים את הארי מהרצפה.

״טוב, זה לא נראה כאילו הוא נפל״ איימי אמרה, נשענת על הדלת.

״אני שם אותו על הספה״ בן הכריז והרים את גופו של הארי. הוא הוציא אנחת רווחה מפיו כשהניח את הארי על הספה ואני עטפתי את גופו בשמיכה.

״הוא חי בכלל?״ איימי אמרה בצחקוק ואני ניסיתי בדרך שהם לא יראו לבדוק את הדופק שלו, כדי שלא אצא פתטית מידי.

״הוא בסך הכל עייף, הכל טוב״ בן אמר.

״למה הוא שתה כל כך הרבה?״ שאלתי את בן לפני שיצא.

״אני לא יודע. הוא כנראה היה עצבני בגלל הפפראצי, הוא לא דיבר יותר מידי״ בן אמר והנהנתי. בן ואיימי יצאו ונשארתי לבד עם הארי שהיה נראה שישן עוד הרבה זמן.

My Work Of Art / h.sWhere stories live. Discover now