Chapter 31: Mr. Moving On

473 34 4
                                    

״הייתי צריכה להקשיב למדיסון, ולא הייתי צריכה להיפרד מקמרון, ואני לא צריכה את הארי יותר בחיים הדפוקים שלי! למה אני תמיד חוזרת אליו והוא תמיד פוגע בי מחדש?״ מלמלתי לעצמי כשהלכתי במהירות מביתו של הארי ודמעות שטפו את פניי. סחבתי את המזוודה שלי בסרבול מוחלט, בקושי רואה לאן אני הולכת מרוב שעיניי מלאות במים. הטלפון שלי שצילצל עצר אותי וגרם לי להתיישב על שפת המדרכה ולענות לשיחה.

״אחות! איך באל איי?״ נייל שאל כשעניתי לשיחה. ניסיתי לדבר אך יבבה יצאה מפי.

״מה? מה קרה?״ הוא שאל והדאגה נשמעה בקולו.

״יש לו חברה. היא בהריון״ אמרתי לנייל.

״מה?.. לא יכול להיות״ הוא אמר מופתע.

״כן. ואני כמו טיפשה אמרתי לו שאני אוהבת אותו״ אמרתי ורגלי הכתה ברצפה.

״אני מצטער ליה.. לא היה לי שמץ. לא הייתי אומר לך לטוס עד אליו אם הייתי יודע על זה״ הוא אמר, ״את רוצה שאני אזמין לך חדר במלון ללילה? אני אשלם״

״לא זה בסדר אני אסתדר״ אני לא.

״אוקיי, אני צריך ללכת אבל כל דבר שיש תתקשרי אליי?״ הוא אמר.

״כן״ עניתי בקצרה. השיחה התנתקה והמשכתי ללכת במהירות במורד הרחוב, ללא מושג לאן אני הולכת.

״ליה!״ שמעתי את שמי נצעק מאחוריי. הסתובבתי וראיתי את הארי רץ ומנופף בידיו.

״אין מצב״ אמרתי לעצמי והמשכתי ללכת, אפילו יותר מהר.

״תפסיקי ללכת!״ הוא צעק ושמעתי את צעדיו מתקרבים. תוך רגע ידיו נגעו בכתפי וניסו לעצור את הליכתי.

״לא!״ אמרתי בבכי וניסיתי להיחלץ מאחיזתו. 

״ליה די! תפסיקי ללכת״ הוא אמר בנחישות ונעמדתי מולו.

״תשכח מכל מה שאמרתי, אני הולכת לתמיד ואני לא אראה אותך יותר. אני בטוחה שתהיה אבא נהדר״ קולי נשבר בחלק האחרון של המשפט. המשכתי ללכת אך הוא שוב עצר אותי.

״תתני לי להסביר לך, בבקשה ליה״ הוא אמר.

״למה אני תמיד נפגעת ממך, הארי? אני נפרדתי מקמרון בגלל שאני אוהבת אותך יותר מכל דבר בעולם! למה תמיד אני דפוקה שהולכת אחרייך לא משנה מה?״ שאלתי, כמעט בטוחה שהוא לא הבין דבר בגלל הבכי שלא פוסק.

״ליה,״ הוא אמר וניגב את פניי. ״בואי״

הוא התיישב על שפת המדרכה והסתכל עליי, חיכה שאתיישב לצידו. כך עשיתי ובהיתי בפניו, בזמן שהוא העביר את אגודלו על לחיי. זו הייתה הפעם הראשונה הערב שראיתי עד כמה השתנה; ראיתי אמנם שגזר את שיערו אך הוא הספיק לגדול מעט שוב, פניו היו מלאות בזיפים שדווקא החמיאו לו. אני לא יודעת למה, אבל לא יכולתי להפסיק להתרגש. ליבי לא הפסיק לפעום, כאילו זו הפעם הראשונה שאני מסתכלת עליו.

My Work Of Art / h.sWhere stories live. Discover now