״אני באמת מצטערת שסיפרתי לך את קורות חיי, יוצא שלפעמים אני חופרת״ אמרתי וציחקקתי במבוכה.
״זה היה דווקא ממש מעניין לעומת החיים שלי״ הוא אמר. ״חוץ מהעובדה שיצאתי עם ביונסה בקיץ שהייתי אצל הדודים שלי״ קמרון אמר ופערתי את פי.
״אלוהים אדירים תגיד לי שזה לא נכון״ אמרתי והוא הנהן ושנינו התחלנו לצחוק. היה נורא קר אז מצאתי סיבה להיות קרובה לקמרון כמה שאפשר.
״יצאתי איתה בחורף,״ הוא אמר ״אני צוחק, את חושבת שהייתי מוותר עליה אם הייתי יוצא איתה אי פעם?״
״האמת שלא, הייתי עוברת צד בשבילה״ אמרתי.
״אוקיי לא הייתי מפגיש אותך איתה, את שלי״ הוא אמר וצחקנו ביחד.
״אז חשבתי על משהו בזמן האחרון ואני חושבת שהיית רוצה לדעת על זה״ אמרתי וחיבקתי את ידו בידי. קמרון הסתכל עליי ומיד התחרפנתי מעט.
״כן?״ הוא שאל ולקחתי נשימה עמוקה.
״אני חושבת שאני אשמח להיות האודרי שלך,״ אמרתי והסתכלתי על עיניו של קמרון שהוארו. הוא חייך והצמיד את שפתיו לשלי במהירות. תוך שניות ידיו טיילו בכל גופי ואצבעותיי שיחקו בשיערו.
״וואו בחור צעיר, אנחנו צריכים לחכות קצת״ ציחקקתי כשידו החליקה על רגלי.
״אני פשוט כל כך שמח, מצטער״ הוא אמר וליטף את שיערי. גם אני הייתי כל כך שמחה, קמרון היה פשוט מדהים וכל מה שהייתי צריכה
״גם אני, עכשיו בוא נשלח תמונה לג׳י ואודרי שיקנאו!״ אמרתי והוא התחיל לצחוק. קמרון הרים את הטלפון שלי וצילם אותנו כשאנחנו מתנשקים ומיהר לשלוח לג׳י ואודרי.
״אני צריך ללכת כבר מאוחר, אנחנו נפגש בקרוב נכון?״ קמרון אמר והנהנתי. אני וקמרון הלכנו ביחד למכוניתו שחנתה מחוץ לביתי.
״אני שוב מצטערת על מה שהארי עשה, האדיוט הזה״ אמרתי לקמרון והתכופפתי אל חלון המכונית כדי שאני אראה את פניו.
״אל תדאגי. עכשיו תלכי לישון מאוחר״ הוא חייך והנהנתי לחיוב. התרחקתי מהמכונית וקמרון התחיל לנסוע. נכנסתי בחזרה לביתי והארי ישב על הספה צופה בטלוויזיה.
ההתנהגות של הארי עיצבנה אותי במיוחד. כשהוא ביקש להתארח אצלי הסכמתי אך היו חוקים, שכמובן הוא לא עמד לא באחד מהם. לדוגמה- שלא נישן באותה מיטה. ישנו ביחד בלילה של הגשם, למרות שזאת אשמתי. אסרתי עליו להסתובב בבוקסר, וכמובן שהוא עשה זאת.
והחוק שהיה הכי חשוב לי, להתנהג יפה לכל מי שנמצא בבית שלי. גם אם מדובר במישהו שאני יוצאת איתו. אני סמכתי על הארי שהוא בוגר מספיק, מתברר שלא.
נכנסתי לביתי מוכנה להתעמת מול הארי, אך להפתעתי הכוסות ששתינו היו שטופות והוא שכב על הספה וצפה בטלוויזיה. מהלך טוב הארי, אבל לא מספיק.
YOU ARE READING
My Work Of Art / h.s
Fanfikce'את כל כך מושלמת. כמו עבודת אומנות שצוירה על ידי אמן מפורסם, עבודת האומנות שלי' מה קורה כשליה הייל והאקס שלה הארי סטיילס, נפגשים לאחר שלוש שנים?