״אוקיי אני לא יכולה להתמודד עם זה״ אמרתי כשאני וקמרון יצאנו מהשדה תעופה.
״את כבר לא יכולה להתחרט בייב״ הוא אמר והתנשף שהחזיק את כל המזוודות והתיקים.
״למה בכלל אמרת לאמא שלך שיש לי יום הולדת? ואני לא הייתי באמריקה שנים! אני לא מאמינה שאני פה שוב. חם פה ממש״ אמרתי וניסיתי להתרגל ללחות שעוטפת את האוויר.
״וואו ליה אני חייבת להירגע. את בסך הכל הולכת לפגוש את הורים שלי, לא עניין כל כך גדול. ואת הולכת להנות מכל רגע באמריקה אל דאגה״ הוא אמר ונשמתי עמוק. ״הנה אחותי, בואי״
״היי!״ בחורה קופצנית שלא דומה כלל לקמרון אמרה וחיבקה את קמרון. הם ציחקקו ודיברו על כל מיני דברים לפני שהיא הסתכלה עליי בחיוך גדול.
״את מהממת!״ היא אמרה והובכתי.
״נעים להכיר״ אמרתי והושטתי את ידי.
״גם אותך ליה!״ היא אמרה וחיבקה אותי. הופתעתי מהחיבוק כך שידיי לא כל כך חיבקו בחזרה, וקמרון התפקע בצחוק כנראה מפרצופי המופתע.
״אופס, שכחתי שאת בריטית״ היא אמרה וגירדה בעורפה.
״אוקיי מספיק לסיטואציה המביכה ביותר הזו״ קמרון אמר ולקח מידיי את התיק והכניס אותו לתוך המכונית.
״סיירה קצת משוגעת אבל היא בן אדם מדהים, אין לך מה לדאוג אני כבר רואה שהיא אוהבת אותך״ קמרון אמר כשהתיישב לצידי וסיירה, אחותו של קמרון החלה לנסוע לכיוון בית משפחתו.
״אוהבת אותי? היא חושבת שאני סנובית בריטית בעלת לב מקרח, התחלה מעולה!״ לחשתי וקמרון חייך.
״זה לא נכון!״ הוא אמר והסיט את שיערי הצידה מעט.
״מדד החרדה שלי עלה על גדרו״ אמרתי והוא צחק והצמיד את גופי לגופו.
אמנם היו לי כמה חברים לפני קמרון, אך אף פעם לא עברתי את חווית 'לפגוש את ההורים'. כל החברים שלי היו מהמקום בו גרתי כך שהכרתי את הורים שלהם כאילו היו הוריי, ובמיוחד את הוריו של הארי. עם אן אני עדיין בקשר בגלל העובדה שהיא השכנה שלי וחברה הכי טובה של אמא שלי וכך גם עם רובין, כך שכל פגישה עם משפחתו של הארי הייתה דבר נטול לחצים כלל וכלל. אני עדיין נפגשת עם משפחתו יותר משאני נפגשת איתו.
״הגענו״ סיירה אמרה ואני נשבעת שלחץ הדם שלי עלה בבת אחת.
״וקמרון, תזהיר אותה לגבי מקרה הפוטבול. יש משחק מחר״ היא אמרה לפני שיצאה מהמכונית. הסתכלתי על קמרון במבט שואל והוא נאנח.
״אבא שלי עושה ממש עניין מפוטבול, את תצטרכי לאהוד את הקבוצה שלו״ הוא אמר.
״אני יכולה להתמודד עם זה״ אמרתי ויצאתי מהמכונית אחרי קמרון.
YOU ARE READING
My Work Of Art / h.s
Fanfiction'את כל כך מושלמת. כמו עבודת אומנות שצוירה על ידי אמן מפורסם, עבודת האומנות שלי' מה קורה כשליה הייל והאקס שלה הארי סטיילס, נפגשים לאחר שלוש שנים?