[הארי]
*כעבור חודש*
שכבתי על הספה המאולתרת מאחורי הקלעים של צילומי הסרט סופר את הדקות שההפסקה מהצילומים תסתיים. מאז שעזבתי את הבית של ליה בטונים צורמים, בכל הזדמנות פנויה שיש לי אני חושב על כל הסיטואציה ומה הייתי יכול לעשות כדי לשנות אותה לטובה. לא נרדמתי בערך שבוע אחרי הריב, פשוט לא הפסקתי לנגן את השיחה האחרונה שלנו בראש.
הלילות ללא שינה והימים שמתחילים מאוחר בעקבות כך גרמו לצריבות בליבי לחזור ובגדול, והפעם עם בחילות שגרמו לחשק לאכול להעלם כאילו לא היה. אני מרגיש נורא בזמן האחרון, אבל אף אחד לא יודע.
פתחתי את הטלפון שלי ועניתי לכמה שיחות דחופות והודעות. נכנסתי לטוויטר כדי להתעדכן, וזו הייתה טעות. עמוד מעריצים לליה הופיע למעלה וצייץ משהו. כשאני וליה יצאנו, אהבתי את הרעיון שהמעריצות אוהבות אותה כל כך ופותחות לה עמודי מעריצים. אבל עכשיו, זה רק כואב לי לראות את זה. למרות שידעתי שאולי כדאי שלא אכנס לעמוד האצבע שלי פעלה כאילו על דעת עצמה ונכנסה.
'ליה העלתה תמונה לסנאפצ׳אט שהיא וקמרון בדייט! אלוהים הם כל כך מושלמים' העמוד הזה צייץ. מזל שאין לי סנאפצ׳אט. לאחר כמה דקות תמונות הגיעו. במהלך החודש האחרון ראיתי כמה וכמה תמונות של ליה וקמרון מתנשקים, וכמובן שעמדתי במטבח וראיתי אותם קצת לפני שעזבתי.
'אני מתחילה לאהוב אותם ממש' מישהי צייצה וצירפה תמונה של ליה וקמרון מתנשקים. הרגשתי בחילה נוראית. האצבעות שלי לחצו בחוזקה על הטלפון שהייתי בטוח שהוא ישבר. סגרתי את הטלפון והחזרתי אותו לכיס שלי.
״כולם להגיע, יש סושי היום״ מישהי צעקה וקמתי בלת ברירה ממקומי. התיישבתי בקצה השולחן והסתכלתי על האנשים מתחילים להתאסף סביב השולחן ולאכול ממגשי הסושי הגדולים. אחרי רבע שעה שהנהנתי לכל שיחת חולין שנוהלה איתי טום שם לב להתנהגותי.
״תאכל״ הוא אמר והחליק אליי צלחת.
״לא רעב״ עניתי והרחקתי את הצלחת ממני.
״לא אכלת כל היום״ הוא הרים את גבותיו.
״אין לי חשק״ אמרתי והתפללתי שהוא ילך.
״אנחנו מסיימים לצלם מאוחר היום הארי, אתה צריך לאכול״ הוא אמר והנהנתי. לקחתי כוס מים ולגמתי ממנה, מקווה שלא תחמיר את הבחילה. טום חייך וקם ממקומו.
״כל השחקנים לסצנה הבאה להגיע!״ עוזרת הבמאי צעקה וקמתי מיד ממקומי.
״מצלמים היום בסירה?״ שאלתי אותה.
״לא! למה אתה לא מעודכן?״ היא צעקה עליי. היא גרמה לי לכאב ראש נוראי. יצאתי לאתר הצילומים ועמדתי ליד שאר השחקנים.
YOU ARE READING
My Work Of Art / h.s
Fanfiction'את כל כך מושלמת. כמו עבודת אומנות שצוירה על ידי אמן מפורסם, עבודת האומנות שלי' מה קורה כשליה הייל והאקס שלה הארי סטיילס, נפגשים לאחר שלוש שנים?