״אנחנו חייבים להיכנס לפה!״ אמרתי כשראיתי את החנות שאליה רציתי להיכנס.
״אוקיי״ הארי אמר והלך אחריי. ברגע שראיתי את הבגדי ים התחלתי לבחון אותם ולחפש את האחד המושלם.
״מה עם זה?״ הארי הציע והרים בגד ים בצבע ירוק זית.
״אני מופתעת שיש לך טעם טוב הארי״ אמרתי כשלקחתי את הבגד ים מידיו. ״רק שזה לא המידה שלי, אל תגזים״ ציחקקתי עקב החזיה הגדולה שהוא לקח. הוא הרים את כתפיו בתמימות מוחלטת וחייך. הלכנו ביחד לתאי המדידה והארי חיכה לי בחוץ בזמן שמדדתי. אני חייבת להגיד שהבגד ים היה באמת יפה והחמיא.
״הארי?״ שאלתי מבעד לוילון שסוגר את התא. הוא עמד שם עם מעריצה כנראה שחיבקה אותו.
״כן?״ הוא שאל בחיוך לחוץ.
״אתה יכול לבוא שניה?״ שאלתי מובכת לחלוטין. הוא הנהן ונפרד מהחיבוק עם הבחורה הזו.
״מי זו״ שאלתי בחדות כשהוא ניגש אליי.
״מקנאה?״ הוא אמר וקרץ.
״לא. אתה יכול לקשור לי?״ שאלתי אותו. הוא לקח את שתי החוטים שהחזקתי וקשר אותם בחוזקה. ״תגיד את האמת״ אמרתי כשנתתי לו להיכנס לתא. הוא בחן את גופי ונשך את שפתו.
״את נראת מעולה איתו״ הוא אמר, כמעט ומהופנט. גיחכתי מהתנהגותו המטופשת.
״אוקיי אתה יכול לצאת״ אמרתי והוא המשיך לבהות בגופי. ״הארי,?״ העברתי את ידי מול עיניו והוא חייך. הוא יצא מהתא ואני הורדתי את הבגד ים וחזרתי לבגדי הרגילים. יצאתי מהתא והארי עמד שם, מחכה לי. הלכנו ביחד לקופה וחיכינו שיגיע תורנו לשלם. הגשתי את הבגד ים למוכר שבחן אותנו.
״אתה מוכר לי מאיפה שהוא״ המוכר הזה אמר לבסוף והארי חייך בבושה.
״אנחנו ממהרים אז-״ אמרתי והוא קטע אותי.
״אתם חברים לא?״ הוא שאל.
״לא״ אני והארי הכרזנו ביחד. הוא הרים את כתפיו בחוסר ידיעה והגיש לי את השקית עם הבגד ים לאחר ששילמתי.
״אני פשוט מת לחזור הביתה״ הארי אמר והנהנתי. פתחתי את הטלפון שלי כשצילצול בקע ממנו.
״היי״ מדיסון אמרה כשעניתי לשיחה.
״היי״ אמרתי והארי ניסה לברר עם מי אני מדברת.
״לא דיברנו המון זמן״ היא אמרה ונאנחתי.
״צודקת. הייתי קצת עמוסה בזמן האחרון״ אמרתי ונכנסנו למכונית של הארי.
״כן ראיתי את הפאפרצי שלך״ היא אמרה. ״יש תמונות שלך ושל הארי מהיום״
״פאק המעריצה הזאת״ קיללתי והארי הסתכל עליי בהבנה.
״אל תדאגי, הכל בסדר״ מדיסון אמרה. ״אני אדבר איתך״
YOU ARE READING
My Work Of Art / h.s
Fanfiction'את כל כך מושלמת. כמו עבודת אומנות שצוירה על ידי אמן מפורסם, עבודת האומנות שלי' מה קורה כשליה הייל והאקס שלה הארי סטיילס, נפגשים לאחר שלוש שנים?