Chapter 53: A Matter Of Time

584 33 15
                                    

אני והארי הגענו אל המקום בו שתי המשפחות שלנו נפשו והופתעתי לגלות שכל הדרכים והשבילים הפכו לירוקים במהלך הלילה. במשך כל הנסיעה הארי לא הפסיק לדבר עם אמה ועל זה שהוא לא מאמין שברוקלין לא תהיה עם בטן יותר.

״אלוהים אדירים, דאגתי כל כך!״ אן רצה אלינו ברגע שיצאנו מהמכונית.

״למה שתדאגי״ הארי אמר בגילגול עיניים. אני צחקקתי ודווקא חשבתי שהתגובה של אן חמודה.

״הארי אדוארד סטיילס, תשמור על פיך״ רובין אמר והארי הנהן. אן חיבקה את הארי ואז כששמה לב לשפה שלו, פנייה הפכו לדואגות.

״מה קרה לך?״ היא שאלה והעבירה את האצבע שלה על השפה של הארי.

״סיפור ארוך״ הארי מלמל.

״יש לי המון זמן, קדימה״ היא אמרה ומשכה את ידו. אני נכנסתי אחריהם לבית הגדול והנחתי את התיק שלי בצד.

״איך היה?״ אבא שלי שאל והניח את ידו על כתפי.

״לא כל כך נורא״ חייכתי והוא הנהן וליטף את ראשי.

״ראית מה קרה בזמן שהלכת?״ הוא אמר. ״כל השלג נמס״

״כן, שמתי לב כשהגענו. חבל״ אמרתי.

״אנחנו נצא היום לעשות ארוחה בחוץ, יהיה כיף״ הוא אמר וחייכתי. התיישבתי על השולחן ואמא שלי הגישה לי קפה בדיוק איך שאני אוהבת.

״את הרבצת לטיפש?״ ג׳מה התיישבה לצידי וצחקתי.

״מפתיע אבל לא״ אמרתי והיא הרימה גבה.

״תספרי לי הכל, כל מה שקרה איפה שלא הייתם״ היא אמרה.

״אני והארי ישנו ואז ברוקלין התקשרה אליו ואמרה שהיא יולדת״ צימצמתי את הלילה האחרון למשפט.

״הלכתם אליה?״ ג׳מה שאלה והנהנתי. פרצופה הפך תוך רגע למופתע ואני גיחכתי.

״אני מכירה אותך יותר מידי זמן בשביל לדעת שלא היית נותנת להארי ללכת לאקסית שלו״ היא אמרה. ג׳מה כבר דיברה כאילו אני והארי ביחד, מה שנכון אבל אף אחד לא יודע על זה עדיין. ידעתי שהארי רוצה לספר קודם לאן ואני לאמא שלי, ואם אני אספר עכשיו לג׳מה כל התכנון הזה יהרס.

״את יודעת יותר טוב ממני כמה הארי אהב את ברוקלין, הוא פחד כל כך שהיא התקשרה אליו וכשהיא אמרה לו שהיא יולדת לא הייתה אופציה אחרת״ אמרתי וג׳מה הנהנה.

״אגב, דיברתם?״ ג׳מה שאלה וחיוך עלה על פניה.

״עדיין לא״ שיקרתי.

״תזכרי שאת צריכה לספר לי!״ היא אמרה וקמה ממקומה.

״את מתכוונת לבוא להשלים שעות שינה?״ קולו של הארי לחש לאוזני וידיו עיסו לשניות אחדות את הגב הכואב שלי.

My Work Of Art / h.sWhere stories live. Discover now