Chapter 49: Shall We Start?

542 33 22
                                    

״בדיוק בזמן לאוכל!״ ג׳מה אמרה כשנכנסנו פנימה וחייכה.

״לאן הלכת?״ הארי חטף אותי אליו בשניה שהגעתי.

״שכחתי משהו בחדר״ אמרתי במהירות.

״ג׳מה יצאה אלייך במהירות כאילו היא ידעה מה קורה, את צריכה לספר לי משהו?״ הוא שאל.

״אתם באים?״ אלה שאלה ואני הנהנתי. ישבנו שתי המשפחות ביחד, מדברים על חופשת הכריסמס שעומדת להיגמר ולרגע הבנתי, בעוד שלושה ימים אנחנו הולכים מהמקום היפה הזה. ידעתי שאני חייבת לדבר עם הארי, גם ללא קשר להבטחה לג׳מה. אני לא יודעת מתי הפעם הבאה שאראה אותו ומה תהיה הסיבה, ואני לא חושבת שאוכל ללכת עם ההרגשה הזו יותר.

״ליה״ ג׳ייד העירה אותי ממחשבותיי והבנתי שכולם מסתכלים עליי.

״מה?״ אמרתי בפשטות וכולם צחקו.

״דיברנו על לאיפה כל אחד יחזור אחרי הכריסמס, ג׳מה אמרה שהיא תהיה בלונדון ואולי היא תבוא לבקר אותך״ הארי הסביר והנהנתי.

״סלחו לי, אני לא כל כך מרוכזת״ אמרתי. הארוחה המשיכה, וכשכולם קמו מהשולחן, קמתי גם אני ומיהרתי לבקתה שלי ושל הארי.

״היה כל כך טעים, נכון?״ הארי שאל כשנכנס אחריי וסגר את הדלת.

״כן״ מלמלתי והנחתי את ידיי על פניי. הרגשתי שאני לא יכולה יותר לחשוב על הרגשות שלי, ושאני לא יכולה להיות עם הארי יותר.

״את בסדר?״ הארי שאל וקולו היה קרוב אליי. הורדתי את הידיים מפניי והוא נשען על ברכיו, מסתכל עליי.

״כן״ אמרתי בחיוך מזויף.

״ליה״

״אני לגמרי בסדר הארי, תעזוב את זה״ אמרתי וקמתי ממקומי במהירות, משאירה אותו מופתע על הרצפה. הנדתי בראשי ויצאתי מהבקתה במהירות. אני חייבת להפסיק לחשוב על הכל יותר מידי, בדיוק מה שג׳מה אמרה. אני פשוט צריכה הפסקה מהכל.

המשכתי ללכת והגעתי שוב אל הספסל שמצאתי בבוקר. התיישבתי עליו והתאפקתי שלא לבכות בפעם השניה היום. אני לא יכולה להסביר עד כמה אני מרגישה פתטית, הכל כל כך טוב ואני לא מפסיקה לחשוב על מה שלא טוב.

״את נראת כל כך מדהים עם הנוף כאן, כאילו נועדת לשבת בדיוק פה״ קולו של הארי נשמע מתוך השקט. סובבתי את ראשי אליו, הוא עמד באמצע השלג והיה נראה כאילו אנחנו בשום מקום. הידיים שלו היו בכיסים של המעיל החום שלו, ומגפיו גרמו לצעדים בקרקע הלבנה שעליה דרך.

״אתה טוב בזה״ הסטתי את מבטי בחזרה ליער המושלג.

״בזה?״ הוא שאל והתקדם אליי.

״לתת מחמאות, אתה טוב בזה״ הסברתי את דבריי והוא גיחך.

״את יכולה להסביר לי מה קורה איתך היום?״ הוא שאל והתעלמתי משאלתו. ״אני מרגיש כאילו אני לא מכיר אותך״

My Work Of Art / h.sWhere stories live. Discover now