ראשי הורם כשקמרון מילמל משהו כשיצא מהמקלחת וצימצמתי את עיניי במטרה לחשוב על תשובה שתהיה ניטרלית מכיוון שלא שמעתי מה אמר.
״תפסיקי להיות בטלפון״ הוא אמר והידק את המגבת סביב פלג גופו התחתון.
״מצטערת, בדקתי משהו״ אמרתי וכיביתי את הטלפון, לא יכלתי שלא להסתכל שוב פעם כדי לוודא סופית אם הארי לא שלח הודעה. הוא שוב הקליד וכנראה מחק, ושוב. אבל לא יכלתי לראות ולמות מהמתח שעובר בי כי קמרון הגיע ונישק את פניי במהירות.
״אני ממש עייפה״ אמרתי כשהוא העביר את אצבעותיו בשיערי.
״לכי לישון בייבי, היה לך יום ארוך״
**
השגרה שלי שלפני התקופה שהארי גר אצלי הייתה הדבר המועדף עליי, אבל עכשיו אני שונאת אותה ורוצה לחוות משהו חדש בכל יום. או שאני פשוט מתגעגעת להארי ולא רוצה להודות בזה.
הגעתי לעבודה ונכנסתי למשרד שלי, מתיישבת ומתחילה לענות לאימיילים שנשלחו לי במהלך אתמול והיום בבוקר.
״ליה, למשרד של ריאן. דחוף״ נורה אמרה כשהיא פתחה את הדלת והאוויר הקר נכנס פנימה. הנהנתי בראשי ויצאתי לעבר המשרד של ריאן.
״שלום לך מלכת אנגליה״ הוא אמר כשנכנסתי פנימה.
״תודה על המחמאה״ אמרתי ושילבתי את רגליי כשישבתי על הכיסא שמולו.
״בעיקרון אסור לי להתערב בחיים האישיים של העובדים שלי, אבל את יכולה להסביר לי מה קורה איתך ועם הארי סטיילס?״ הוא שאל ועיניי נפקחו מעט מהישירות.
״כלום, מדוע?״ שאלתי וריאן לקח נשימה עמוקה.
״הארי סטיילס רוצה לקנות את החברה בסכום מופקר שאין מצב שמסרבים לו, ותנחשי את מי הוא רוצה כמנכלית החברה?״ ריאן אמר והציב מול פרצופי חוזה. פי נפער מהעובדה שריאן הציב מולי כרגע.
״אותך. הוא רוצה שאת תהיי המנכלית של החברה״
״רגע מה? הוא יכול בכלל להחליט דבר כזה?״ שאלתי כשעיניי מרפרפות על החוזה שעליו כתוב את שמי כמה וכמה פעמים.
״זה לא משנה עם סכום הכסף שהבחור הזה הציע. הוא פשוט משוגע״ ריאן אמר ונאנח.
״מה הוא מבין באדריכלות בכלל? למה שהוא ירצה לקנות את החברה?״ שאלתי והזזתי שיער שנפל על פניי.
״הוא משוגע עלייך ליה, עלייך! אין לבן אדם הזה שום קשר לאדריכלות אבל הוא כל כך צמא לקשר איתך שהוא מוכן להקריב כל כך הרבה בשבילך״ ריאן אמר ואני הופתעתי מהדברים שהבוס שלי אומר לי כרגע.
״המצב הוא לא כזה ריאן, תאמין לי״ אמרתי כשנזכרתי במתח שעטף את גופי כשחיכיתי להודעת מזל טוב פשוטה ממנו ביום הולדתי.
YOU ARE READING
My Work Of Art / h.s
Fanfic'את כל כך מושלמת. כמו עבודת אומנות שצוירה על ידי אמן מפורסם, עבודת האומנות שלי' מה קורה כשליה הייל והאקס שלה הארי סטיילס, נפגשים לאחר שלוש שנים?