״בוקר טוב, דארלינג״ קול עמוק ומחוספס העיר אותי. הסתובבתי לצידי וגיליתי את הארי עומד ליד המיטה שלי חצי ערום ובידו שתי כוסות תה.
״פאק״ מילמלתי כשניסיתי להרים את ראשי שכאב כל כך.
״כן. גם לזה דאגתי״ הוא אמר והושיט לידי כדור.
״מה קרה שאתה כל כך נחמד?״ שאלתי לאחר ששתיתי את הכדור.
״אסור?״ הוא שאל בחיוך כובש. חייכתי בבושה. אני בטח נראת נורא, מסריחה מאלכוהול ועדיין לא ציחצחתי שיניים בכלל.
״באיזה שעה חזרנו אתמול?״ שאלתי והארי התיישב לצידי במיטה. לקחתי את כוס התה שלי מידו וניסיתי לקרר את המים הרותחים.
״את חושבת שאני זוכר?״ הוא שאל בציחקוק. הנהנתי לחיוב ושתיתי מהתה. עיניי נפקחו לרגע מהמחשבה שעברה בראשי.
״הארי!״ אמרתי כמעט יורקת את התה שהיה בפי.
״מה קרה?״ הוא שאל.
״אתה חושב ש..?״ אמרתי והרמתי את השמיכה מעל גופי. הכל במקום, אוקיי.
״לא אנחנו לא״ הוא אמר, רגוע לגמרי.
״איך אתה כל כך בטוח?״ שאלתי.
״כי כשהגענו לפה הנחתי אותך במיטה שלך וניקיתי לך את האיפור מהפנים. אני נכנסתי להתקלח בכלל״ הוא אמר ולא יכלתי שלא לחייך.
״ניקית לי את האיפור?״ שאלתי מתרגשת. זה כל כך חמוד.
״כן.. אני מקווה שעשיתי עבודה טובה. אני פשוט זוכר שאת תמיד היית שוכחת לנקות את האיפור והיית מעצבנת בוקר למח-״ הוא אמר ועצרתי אותו בחיבוק גדול.
״זה כל כך נחמד מצידך הארי, תודה״ אמרתי וראיתי שהוא מופתע. קמתי מהמיטה שהשמלה מאתמול עדיין על גופי, איך נרדמתי עם הדבר הצמוד הזה?
הלכתי לארון שלי וחיפשתי פיג׳מה נוחה ללבוש. הסתובבתי וראיתי שהארי בוהה בי ונושך את שפתו.
״הארי?״ שאלתי והוא שיחרר את שפתו. ״אתה יכול לצאת אני פשוט צריכה..״ אמרתי והוא קם במהירות מהמיטה. ציחקקתי מעט מהתנהגותו והורדתי את הבד השחור והצמוד מגופי. החלקתי במקום את הפיגמה הרחבה והנוחה וירדתי אל הארי שישב בסלון.
״אני לא מאמינה שיש לי עבודה היום״ אמרתי נאנחת ונשכבתי לצידו של הארי. ראשי נפל על כתפו וחלק בי רצה להזיז אותו אבל החלק השני לא, והחלק השני ניצח.
״אני גם צריך ללכת לסטודיו שנמצא באיזור״ הוא אמר.
״אתמול בלילה היה מדהים, למרות שאני בקושי זוכרת״ אמרתי מצחקקת.
YOU ARE READING
My Work Of Art / h.s
Hayran Kurgu'את כל כך מושלמת. כמו עבודת אומנות שצוירה על ידי אמן מפורסם, עבודת האומנות שלי' מה קורה כשליה הייל והאקס שלה הארי סטיילס, נפגשים לאחר שלוש שנים?