״אה תסלח לי אבל אנחנו חייבים להיכנס לבחורה שבפנים״ אמרתי והתקרבתי את הדלת.
״את לא נכנסת לשום מקום, מותק״ הוא אמר בחיוך עקום.
״מה הולך פה? מי אתה בכלל?״ שאלתי ומבטי נדד אל הארי שנאנח והניח את ידיו על מצחו.
״אני האבא של התינוקת״ הוא אמר.
״שיט״
״כן״ הוא אמר מרוצה. ״בכל זאת, בתור האבא, אתם לא נכנסים לשום מקום״
״הארי״ מלמלתי והסתובבתי כדי למצוא את הארי מתקשר למישהו וידיו מכסות את פניו.
״עם מי אתה מדבר?״ שאלתי אותו ונגעתי בגבו.
״אני מתקשר לברוקלין״ הוא אמר וצרחה נשמעה מחדר הלידה.
״כן, אני לא חושבת שהיא תענה״ אמרתי והוא ניתק את השיחה, נלחץ אפילו יותר.
״מה עושים ליה? באתי עד לכאן והוא לא נותן לנו להיכנס? הבן זונה הזה עזב אותה ברגע שהוא גילה שהיא בהריון״ הארי אמר בנוקשות.
״בוא נדבר איתו, אני בטוחה שאם נפעיל עליו לחץ הוא יסכים״ אמרתי והארי הנהן. חזרנו אל הבחור הגדול ששילב ידיים ואפילו שהוא נהנה מהעובדה שהוא מתעלל בנו, מבט מודאג היה בעיניו והיה אפשר להבין שגם הוא דואג לתינוקת.
״ברנדון נכון?״ שאלתי והוא הנהן. ליה, זה הזמן להפעיל את כל הפלירטוטים שאת יודעת.
״אנחנו ממש היינו רוצים-״
״אין לך מה לנסות אפילו, את והחרא הזה לא נכנסים פנימה״ הוא אמר והרים את ידו לכיוון הארי בזילזול.
״אני חרא?״ הארי שאל ואני הופתעתי מחוסר הנימוסים של הבחור.
״אני חרא?! אני זה שעזבתי את ברוקלין ברגע שהכנסתי אותה להריון?!״ הארי הרים את קולו.
״עשית את כל זה כדי שבתקשורת תראה כמו הנסיך, חתיכת בן זונה, זה הילד שלי אל תתקרב אליו״ הבחור אמר והתקרב אל הארי בצורה מאיימת.
״מי אתה חושב שאתה?!״ הארי הרים את קולו כל כך, מעולם לא ראיתי אותו כך. ״למה אני בכלל צריך לבקש אישור ממך? כל הזמן הזה שאני קמתי באמצע הלילה כשהיא הקיאה אתה זיינת בנות במועדונים״
״תסתום את הפה שלך! אתה חושב שאתה יכול להגיד מה שאתה רוצה כי אתה מפורסם מסריח״ גם ברנדון הרים את קולו בצורה מאיימת. לרגע השתתקתי, לעולם לא הייתי במצב כזה ובטח שלא עם הארי. כל התרחישים הכי גרועים עברו בראשי במהירות.
״אתה כפוי טובה״ הארי אמר וציקצק בלשונו. ״תמיד קל יותר לאבות להכניס לצרות ולבוא כשנוח, לא?״
ברנדון הפך תוך רגע לאדום ומשהו בעיניו השתנה, הוא היה נראה כמו קומקום שהרגע רתח ולא הייתה יותר דרך חזרה. תוך רגע האגרוף של ברנדון עף אל פניו של הארי ומבלי שהבנתי מה קורה הארי עמד עם היד על פניו מופתע בדיוק כמוני.
YOU ARE READING
My Work Of Art / h.s
Fanfic'את כל כך מושלמת. כמו עבודת אומנות שצוירה על ידי אמן מפורסם, עבודת האומנות שלי' מה קורה כשליה הייל והאקס שלה הארי סטיילס, נפגשים לאחר שלוש שנים?