״בייבי, את בסדר?״ הארי גיחך כשנאנחתי בקול.
״אני פשוט לא רואה כלום״
״אוקיי, תניחי כאן״ הארי אמר. נשפתי בחוזקה בניסיון להעיף את חתיכת השיער שנפלה על פניי. התחרטתי על העובדה שהתעקשתי שאני יכולה להרים את כל הארגזים האלו, שהגובה שלהם עלה על שלי.
״הארי!״ צעקתי כשהרגשתי את היד שלו מדגדגת את האגן שלי.
״ליה!״ הוא צעק כשנפלתי וכל הארגזים היו עליי. נגעתי במכה הכואבת בראש שלי והעפתי את הארגז שנפל על פניי.
״אלוהים אדירים״ מלמלתי והסתכלתי על הארי. הוא התכופף ואחז בבטן שלו, לא מפסיק לצחוק. ״תעזור לי״
״וואו, חבל שלא צילמתי את זה״ הוא אמר והשתעל, מפסיק סופית את הצחוק המתגלגל שלו. הוא אחז בידי והרים אותי בין כל הארגזים.
״זה כואב כל כך״ מלמלתי והעברתי את אצבעותיי שוב על המכה. ״אני בטוחה שזה יתנפח בקרוב״
״אני חושב שאת בסך הכל צריכה נשיקה וזה יעבור״ הארי אמר וצחקתי.
״הארי!״ צעקתי את שמו כשהוא אחז ברגליי והרים אותי בסגנון כלה ללא התראה.
״אנחנו גרים ביחד עכשיו. זה מרגיש כל כך לא מציאותי, זה אמיתי?״ הוא שאל. הנהנתי באיטיות והוא נשך את שפתו התחתונה לפני שהעביר את שפתיו על שלי. הוא נישק אותי באטיות וניסיתי לנצור את הרגע של היום הזה, היום שבו אני והארי עברנו לגור ביחד.
״הייתי רוצה להמשיך את הנשיקה הזאת ואפילו יותר, אבל יש לנו המון עבודה״ הארי לחש.
״אוקיי״ מלמלתי כשהוא הוריד אותי חזרה לקרקע והרים אחד מהארגזים.
״תוכלי להיות אחראית על הבגדים? את מקפלת יותר יפה ממני״ הוא שאל וצחקקתי.
״אין בעיה״
״קדימה״ הוא אמר כשהתכופפתי להרים את הארגז מלא הבגדים של הארי והכה את הישבן שלי. גלגלתי את עיניי והלכתי לחדר שלי, מתחילה להניח את הבגדים בארון.
״ליה!״ שמעתי את קולו של הארי.
״כן?״ צעקתי כדי שהוא ישמע אותי.
״תשמעי את היצירת אומנות הזו״ הוא צעק ולפתע השיר של הארי התנגן בחוזקה. צחקתי כשהוא קרא לשיר שלו יצירת אומנות והתחיל לשיר את המילים בקולי קולות.
״תפסיק, אתה צריך לשמור על הקול שלך״ אמרתי להארי כשירדתי לקומה התחתונה לאחר שסיימתי את הארגז הראשון ומצאתי אותו צועק את המילים של kiwi.
״את צודקת״ הוא אמר והנמיך את הסאונד הגבוה.
״אני יודעת״ חייכתי.
מאז היום שבו אני והארי החלטנו לעבור ביחד עברו שבועיים שלמים שבהם הגעתי כמעט כל יום אחרי העבודה לבית של הארי ועזרתי לו לארוז את חפציו. בגלל שלהארי יש כמה בתים אז בכל בית יש מעט בגדים והמון שטויות, אבל כמובן שהארי טען שהכל חשוב לו. עקב ההחלטה שלנו לגור ביחד הארי החליט שהבית שלנו בלונדון יהיה הבית המרכזי שלו, לכן בשבוע שעבר הוא טס ללוס אנג׳לס ולקח משם את הדברים שהיו נחוצים לו בלונדון וגם ביקש מאן שתשלח לו כמה דברים מהולמס צ׳אפל. אני התחרפנתי וכמעט בכל יום הזכרתי לו שהבית שלי לא כזה גדול ויכול להיות שלא לכל הדברים יהיה מקום, אבל הארי דאג להרגיע אותי.
YOU ARE READING
My Work Of Art / h.s
Fanfiction'את כל כך מושלמת. כמו עבודת אומנות שצוירה על ידי אמן מפורסם, עבודת האומנות שלי' מה קורה כשליה הייל והאקס שלה הארי סטיילס, נפגשים לאחר שלוש שנים?