Chapter 24: She's Not The One

605 36 4
                                    

״הגענו״ אמא שלי הכריזה. סגרתי את הטלפון שלי מהר, מנסה להכתיב בראשי הודעה מושלמת לליה. רובין התעקש לסחוב לי את המזוודות כשיצאתי מועד מעט. סובבתי את ראשי וראיתי את הבית של ליה. חיוך עצוב עלה על פניי ומיהרתי להיכנס לבית שלי.

שכבתי על מיטתי בחדר הישן שלי מחכה למרק שאמא שלי הלכה להביא. החשק לאכול לא חזר כמובן, אבל איך אפשר להתווכח עם אמא שלי?. נייל התקשר אליי בשיחת פייסטיים אז החלטתי לענות לו.

״היי אחי!״ הוא אמר בהתלהבות. אוי האנרגיות של נייל, מה שחסר לי במיוחד.

״היי״ ניסיתי להישמע בסדר בכל כוחי.

״אתה נראה יותר טוב, איך אתה מרגיש?״ הוא שאל.

״נחמד. עדיין מתאושש״ אמרתי ונייל הנהן.

״מה חזרנו אחורה בזמן? אני זוכר אותך ככה בטור״ נייל שאל ונאנחתי.

״בערך. הסיבה היא אותה סיבה״ עניתי.

״ליה. כל בחורה אחרת תיפול בשבילך אבל אתה בוחר בדרך הקשה״ נייל אמר.

״אני אוהב את הדרך הקשה״

״אני אוהב אותך הארי, אז תשמור על עצמך אידיוט״ נייל אמר וגרם לי לחייך.

״נדבר בקרוב״ אמרתי והשיחה נותקה.

״תסיים הכל״ היא אמרה כשהניחה את המרק על מגש שנח על רגליי. התחלתי לאכול בעוד אמא שלי התיישבה לידי והעבירה את ידה בשיערי.

״לא אכלתי את המרק הזה שנים״ נאנחתי.

״אולי תספר לי מה קרה?״ היא שאלה בעדינות.

״ליה״ נאנחתי. אני יודע שליה לא אוהבת שאני מספר לאמא שלי את הדברים הרעים שקורים בנינו מהסיבה הפשוטה שאמא שלי ואמא שלה חברות, אנחנו יכולים לפגוע בחברות שלהם. מאז שאנחנו קטנים זה כל מה שאנחנו מאחלים לעצמנו.

״את יודעת שהייתי אצלה בבית תקופה, זה נגמר לא כל כך נחמד. אני אמרתי כמה דברים לא יפים וגם ליה.. הייתי מעדיף שזה לא היה קורה בכלל. היא התחילה לצאת עם מישהו, אמא. לא יצאתי עם אף אחת מאז ליה, חוץ מקנדל אבל את יודעת סיפור ארוך״ אמרתי.

״אתה יודע עד כמה אני אוהבת את ליה״ אמא שלי אמרה והנהנתי.

״כשאני ולורה החלטנו להתחיל להיכנס להריון ביחד לא הפסקנו לדבר על זה. זה היה רעיון מדהים מבחינתי. לא ידעתי מה הולך להיות המין אבל ידעתי ששני הילדים האלו יהיו חברים טובים. אמנם לורה נכנסה להריון לפני ואני איבדתי קצת תקווה אבל אז אתה הגעת הארי, והייתי הבן אדם הכי מאושר בעולם. כשגיליתי שיהיה לי בן קטן, זה היה בכלל מדהים! ועוד בכלל לא ידעתי שאתה הולך להיות חלק מלהקה״ אמא שלי אמרה וציחקקתי.

״מאז ומתמיד היית עם ליה, בתור ידיד, חבר טוב או שכן. אני לא יודעת איך זה קרה אבל התאהבתם. הנקודה היא שלא משנה מי זו וגם אם אתם נשואים, אני לא מוכנה שתגיע למצב כזה הארי. אתה בן אדם מדהים ומגיע לך מישהי שתדאג לך במצב כזה ולא שתגיע למצב כזה בגללה. כנראה שליה לא האחת בשבילך וזה בסדר, אתם תמיד תשארו ביחד״ אמא שלי אמרה והנהנתי. לשמוע את זה ממישהו סוף סוף עשה לי טוב, כי זו האמת שאני מנסה לברוח ממנה.

My Work Of Art / h.sWhere stories live. Discover now