Chapter 47: Mama's Good Boy

521 34 8
                                    

״אני לא מאמינה שדווקא היום חם, זה ערב הכריסמס! אמור לרדת שלג״ ג׳מה התלוננה כשהתיישבה בשולחן והורידה מעליה את המעיל.

השבוע השני לחופשת הכריסמס שלנו התחיל ביום חם למדי וכולם הרשו לעצמם ללבוש קצת פחות שכבות מבדרך כלל. האמהות שלנו השתגעו במשך כל היום והתחילו את ההכנות בשעה כל כך מוקדמת וגם כל כך מיותרת.

״איפה הארי?״ ג׳מה שאלה אותי ואני הכנסתי לפי עוגיה נוספת. הרמתי את כתפי והיא קימטה את גבותיה.

״הוא יצא שוב בלילה, כשקמתי הוא לא היה בחדר״ אמרתי.

״טיפש, הוא עוד יקבל הרעלת אלכוהול״ היא גילגלה את עינייה וצחקתי.

״על מי מדברים?״ ג׳ייד התיישבה לצידי.

״הארי״ ג׳מה אמרה.

״כמו תמיד, מה הפעם?״ היא שאלה.

״אני צריכה עזרה!״ אן צעקה מהמטבח.

״למה הבנים לא קמים לעזור גם? לעזאזל״ ג׳ייד אמרה וקמה.

״אני אלך לעזור גם״ ג׳מה אמרה וקמה מהשולחן. הבנים נכנסו מצחקקים ומאחוריהם איימי, גורמים לתשומת הלב של כולם לעבור אליהם לרגע.

״אלוהים אדירים״ אמרתי כשהסתכלתי על שיערו של מאט. הוא היה גזור ומבולגן, גוונים ירוקים התבלטו כנגד שיערו הבלונדיני שפשוט היה נראה נורא.

״אל תשאלי, עשינו לו תספורת בארבע בבוקר״ בן אמר והם התפקעו מצחוק.

״זה לא מצחיק בכלל״ מאט אמר והניח כובע על ראשו.

״איימי?״ הסתכלתי עליה מופתעת.

״אל תסתכלי עליי ככה, הייתי שיכורה מידי כדי להפסיק אותם״ היא אמרה והידקה את הג׳קט שלה סביב גופה.

״רגע,״ אמרתי והסתכלתי סביב. ״איפה הארי?״

״מה זאת אומרת, הוא לא איתך?״ איימי שאלה ועינייה נפקחו.

״הוא לא חזר״ אמרתי בנחישות וקמתי ממקומי במהירות.

״שיט״ מאט אמר.

״מה קורה פה?״ אמא שלי הגיעה מהמטבח כשהיא מייבשת את ידיה הרטובות כנראה מהבישולים.

״ליה שכחה את המטען בחדר״ בן חייך וגרם לאמא שלי ללכת.

״תסבירו לי שוב איך אתם לא יודעים איפה בן דוד שלכם?״ שאלתי מעט עצבנית.

״חיפשנו מקום לאכול פיצה והארי לא רצה, אז הוא פשוט הלך בחזרה לבר שהיינו בו. אמרנו לו שנפגש אחר כך אבל אני לא ממש זוכרת מה קרה״ איימי אמרה והניחה את ידה על פנייה.

״יכול להיות שהוא עדיין בבר?״ מאט שאל ונשך את שפתיו.

״אני לא מאמינה עליכם! אתם באמת לא יודעים איפה הוא? הוא שיכור לגמרי ואנחנו במקום שאנחנו לא מכירים״ אמרתי ולקחתי את המפתחות של הרכב של אלה וחבר שלה.

My Work Of Art / h.sWhere stories live. Discover now