Chapter 1: Again

1.3K 83 83
                                    

פרק ראשון!

״הארי?״ שאלתי עם חיוך גדול על פניי.

״מי האמין שמכל האנשים בעולם אני אפגוש דווקא אותך ועוד פה״ הוא אמר בחיוך כשהבחין בי.

״ממש הוצאת לי את המילים מהפה״ אמרתי מתקרבת אליו. הרגשתי את השיניים שלי קופאות בעודי מחייכת והן נחשפות לאוויר הקר.

״את הולכת לעמוד ככה עוד הרבה זמן?״ הוא שאל. האמת שלא ידעתי מה לעשות, חשבתי שלחבק אותו זה יהיה קצת מביך אחרי הרבה זמן שלא נפגשנו.

״אם אתה מבקש״ אמרתי והוא פתח את ידיו הארוכות שהיו מכוסות במעיל עבה ומחמם.

הוא עטף את ידיו סביב גופי שלא הפסיק לרעוד. עקב התרגשות או עקב הקור, אני לא יכולה לענות לכם. הרגשתי את כל גופי מתמכר לחום ומפסיק לרעוד. תלתליו של הארי דגדגו בצורה נעימה את לחיי. יכולתי להמשיך עם החיבוק הזה לנצח, אך הרגשתי מובכת כשראיתי בחורה מאחוריי שצועקת על חבר שלה, כנראה, למה הוא בחיים לא יחבק אותה ככה.

שיחררתי את אחיזתי מהארי והוא עשה את אותו הדבר.

״השיער שלך ארך בצורה משוגעת״ ציחקקתי והוא חייך במבוכה.

״כן, זוכרת שתמיד ניסית לעשות לי צמה? עכשיו את יכולה לעשות! אממ בעצם..״ הוא הפסיק לדבר. שנינו חייכנו במבוכה.

״אז לאן אתה ממשיך, סטיילס?״ שאלתי.

״אני.. אממ. האמת שהברזתי מהעבודה״ הוא אמר.

״איך בדיוק אפשר להבריז שיש פאפרצי בכל מקום?״ שאלתי מצחקקת.

״אי אפשר, בגלל זה אני עכשיו בדרך לאולפן״ הוא ענה.

״אז דרכינו מסתיימות כאן?״ שאלתי בחיוך.

״לצערי כן, זה רק אני או שגם לך יש דה ז׳ה וו מטורף?״ הוא שאל.

״זה רק אתה סטיילס״ ציחקקתי לשקר שלי. הוא צודק. אמרתי את אותו משפט בפעם האחרונה שהיינו פה, חבל שאז דרכינו נפגשו גם אחר כך.

״בכל מקרה אני אשמח לדבר איתך שוב. והאמת שאני חייב! עד עכשיו דיברנו רק עליי ולא שמעתי מה איתך אבל אני צריך ללכת עכשיו, לכן את מחויבת להביא לי את המספר שלך. למען שבועת הסטיילס״ הוא אמר.

״שבועת הסטיילס?״ שאלתי בהרמת גבה.

״אוי, שכחתי שאסור לי לספר לך על השבועה הזאת״ הוא אמר והניח את ידו על פיו. ציחקקתי להתנהגות הילדותית שלו.

״אז זאת שבועה סודית, ומה שאת יכולה לדעת עליה זה שום דבר בעצם. רק את העובדה שאת חייבת להביא לי את המספר שלך״ הוא ענה לשאלתי.

״חבל בשבילך הארי, כי אני לא ממש מאמינה בשבועות. ובמיוחד באנשים שהשם משפחה שלהם הוא סטיילס״ צחקתי.

My Work Of Art / h.sWhere stories live. Discover now