״בוקר טוב בייבי״ הארי לחש ושפתיו נישקו את הלחי שלי בעדינות. לרגע קל, הייתי בטוחה שאני בחלום. זה פשוט לא הגיוני שאני מתעוררת בדרך הזו שהארי כאן לצידי.
״הפנקייקים מוכנים, תצחצחי שיניים ותבואי״ הוא אמר ונישק אותי שוב נשיקה מדגדגת. צעדיו של הארי הלכו והתרחקו והחלטתי סוף סוף לקום מהמיטה. התארגנתי במהירות ומיהרתי אל המטבח בעקבות הריח המתוק שהגיע אל כל חדר בבית.
״מייפל או שוקולד?״ הוא שאל כשהתיישבתי באי שנמצא במטבח שלי.
״מייפל, ברור״ אמרתי והוא חייך והעניק לי את הבקבוק. התבוננתי בגבו של הארי זז בעוד שהוא משקיע את כולו בהכנת הפנקייק העגול המושלם וחייכתי לעצמי שהבנתי שהוא כולו שלי. הבנתי פתאום עד כמה הוא חשוב לי, משנה אותי ועושה אותי אדם שמח יותר. רק אתמול הייתי במקום כל כך חשוך ומוזר וברגע שהארי חזר אליי הוא היה כמו אור קטן שמהר הפך למרכזי.
״מה אתה רוצה לעשות היום?״ שאלתי את הארי תוך כדי זלילת העיגולים המתוקים.
״לחבק אותך כל היום?״ הוא אמר והתיישב עם ערימת פנקייקים חדשה וזהובה.
״חשבתי שנהיה יותר פעילים״ אמרתי בצחקוק.
״אני רק רוצה להיות איתך כל היום ולחבק אותך כל היום, וגם את יודעת, אפשר גם לעשות דברים פעילים נוספים״ הוא אמר וגבותיו הורמו בשובבות. גלגלתי את עיניי והארי צחק והכניס לפיו פנקייק נוסף.
״לא! תישארי איתי!״ הארי אמר כשקמתי בעקבות צלצול הטלפון שלי.
״אני לא יודעת אם זה חמוד שאתה דביק״ צחקתי והרמתי את הטלפון שלי מהמיטה.
״היי מדס״ עניתי לטלפון בחיוך.
״היי! הארי אמר לי שהוא נחת אתמול. טוב שחבר שלך מעדכן אותי כי את פחות בקטע של לדבר עם החברה הכי טובה שלך!״ מדיסון דיברה במהירות מוגזמת מידי לשעה שבה התעוררתי.
״סליחה, מצטערת״ אמרתי.
״אני סולחת. בכל אופן, את והארי תהיו בבית בצהריים?״ היא שאלה.
״כן, אני חושבת״ עניתי.
״מעולה אנחנו נגיע. רק בבקשה אל תשכבו או משהו, אנחנו לא רוצים לתפוס אתכם ברגע מביך״ היא אמרה שוב במהירות האופיינית לה.
״רגע מה? מי אלו אנחנו?״ שאלתי אבל השיחה כבר נותקה.
״מי זה היה?״ הארי שאל כשחזרתי אל המטבח.
״מדיסון,״ אמרתי ״היא הייתה מוזרה״.
״ספרי לי משהו חדש״ הארי גיחך.
״היא אמרה שהיא תגיע בצהריים, עם עוד אנשים. לא כל כך הבנתי״ אמרתי והארי הנהן.
״טוב, זה לא כאילו יש לנו לאן ללכת״ הוא אמר. התיישבתי אל מולו והמשכנו בארוחת הבוקר שלנו.
YOU ARE READING
My Work Of Art / h.s
Fanfictie'את כל כך מושלמת. כמו עבודת אומנות שצוירה על ידי אמן מפורסם, עבודת האומנות שלי' מה קורה כשליה הייל והאקס שלה הארי סטיילס, נפגשים לאחר שלוש שנים?