פרק 2 - different

2.2K 82 13
                                    

▪נקודת מבט לילך▪
"עפר קום כבר 6 וחצי".
"כבר 6? רק 6 קרה משהו?" אמר חצי ער חצי ישן.
עוד לא התרגל שבעיר הזאת הוא מתחיל בשעה כזאת, הוא יצטרך להתרגל לשעות העבודה האלו ואני גם כן.
"פה אתה מתחיל ב7 שכחת? קום תשטוף פנים, אל תאחר ליום הראשון מאמי קום." הוא הביט בשעונו "וואה וואה צודקת איך שכחתי" והתרומם במהירות מהמיטה "אל תשכחי להעיר את תהל בזמן ואם אצא לפני שהיא מתעוררת מסרי לה בהצלחה ביום הראשון , שתשמור על עצמה ותזהר" הוא אמר ודאגה ניכרת בעיניו.
"היא כבר יודעת לשמור על עצמה היא לא צריכה להיזהר עפר" נאנחתי.
"אני גבר ואני יודע קצת יותר, אני לא אתן שזה יקרה לה שוב , אני מפחד עליה, על הקטנה שלי" השיב לי בעצב.
אני רואה שצפות בו זיכרונות מהעבר אבל זה העבר!!וזה עבר! "הפחד שלי הוא לא מהפגיעה.."השבתי.
"אז ממה עוד יש לפחד בנושא הזה לילך?"
"שהיא תפחד להתאהב!! ואני חושבת שזה מה שקורה וזה הפחד הכי גדול שליי שבגיל 16 היא תפסיק להאמין באהבה"התפוצצתי מזעם וכאב.
"בשביל זה אנחנו פה להראות לה שבאהבה יש גם טוב, רק..רק שתזהר" הוא סיים את השיחה פה, ונשק לי למצח ונכנס למקלחת להתארגן.
ואני נשארתי על המיטה, לבד חושבת קצת על הילדה הקטנה שלי, שלא תרגיש אבודה ביום הראשון ללימודים, שתאהב את עצמה ושתאהב אחרים..

▪נקודת מבט תהל▪
פותחת את העיניים ספק ישנה ספק ערה, לא יודעת ממה התעוררתי מרעש הטלוויזיה או מהשיחה של הוריי, לא בדיוק הבנתי על מה מדובר אבל אני די בטוחה שהייתי נושא השיחה. לא היה לי כל כך זמן להבין מה שמעתי, כי אמא בדיוק נכנסה להעיר אותי ובעיקר לחפור על תהני, בהצלחה, תתחברי, תעדכני איך הולך ואל תשללי מהר, מה שהיא יודעת חחח ממ שאני נוהגת לעשות די הרבה. ולבסוף עוד נשיקה ועוד חיבוק. הרגשתי כמו ילדה שעולה לכיתה א' מול אמא נרגשת, אך לא רציתי להרוס לה את ההתלהבות אז הרשתי לה והעמדתי פנים, ושהיא סוף סוף "שחררה" אותי. נכנסתי להתקלח , למזלי ארגנתי את הבגדים מאתמול ככה שלא הייתה התלבטות גדולה מה אלבש, כמובן שחולצה לבנה והגינס האהוב עלי, קצת בושם ואיפור קל. אכלתי משהו קטנטן ויצאתי. עוד לא הספקתי להיכנס בשער בית הספר והיא נגשה אלי, שונה ממני כל כך..

New LifeWhere stories live. Discover now