פרק 30 - BFF

768 43 24
                                    

נקודת מבט תהל:

העדפתי לשתוק על הפה המסריח שלו, כי באמת הרגשתי את הדאגה שלו וזה משהו שלא קורה הרבה, לא קורה בכלל ת'אמת..
אז בחרתי לשמוח מהרעיון ולא להתעצבן מההשלכות.

אושר הלך מהר ואני התקשרתי לאמא שלי, תוך שניות היא ענתה וסיפרה כמה היא דאגה, ושאלה איפה הייתי ובלה בלה בלה..
אחרי כל הנאומים שלה, היא סוף סוף
אמרה לי איפה היא נמצאת.
במסעדה עם לין ואורלי, הבנתי שאושר הולך לאותו המקום אז ניתקתי והלכתי בעקבותיו. הדיוטי הזה ענקי!!
אחרי כמה סיבובים הוא הסתובב וראה אותי הולכת אחריו "את יכולה לבקש ממני לחכות אם את לא רוצה להאבד שוב." הוא אמר בקרות. "אני יכולה להסתדר לבד" עניתי באותו טון.
לא רוצה להאבד שוב עלק, מי אמר שנאבדתי?? אני חייבת להיות דבוקה אליו? כן. סתם לא!

"סבבה בהצלחה" הוא אמר והתיישב.
"מה אתה עושה?" שאלתי לא מבינה, "לכי אליהם נו, אני נשאר פה" הוא ענה, מעצבן איך אני אדע להגיע עכשיו?? אבל הייתי חייבת להראות סמכות. עשיתי לו פרצוף ופניתי ימינה, תוך 2 שניות הופיעה לי הודעה באינסטגרם. "טעות ראשונה😉" מאושר לוי. הודעה ראשונה ממנו בחיי.. הסתובבתי והתקדמתי כמה צעדים עד שאני רואה אותו שוב. "טוב אז אני לא יכולה לבד" צעקתי מעט שישמע אותי, מיואשת. הוא צחק והתקדם לעברי. "בואי" אמר צוחק ומחזיק את ידי. תחושה מוזרה עטפה אותי, לא רציתי שיעזוב אז שתקתי. ככה הלכנו עד שהגענו אל אימוש שהייתה במרחק של כמה דקות ממנו.. לא העברנו מילה ! אך ידו בידי הספיקה לי לא הייתי צריכה יותר מזה, אושר הולך דיי מהר.
היה נראה שהמצב הזה משמעותי רק עבורי.. והוא סתם מתייחס לזה כאילו הוא הכלב נחיה שלי. אבל אני נהנתי אז הסתפקתי.

"החזרתי אותה בריאה ושלמה" הוא אמר לאמא שלי מחייך ברגע שהגענו אליה, עוזב את ידי. "תודה חיים שליי"
היא אמרה נושקת למצחו אומץ אמא אומץץ!!
אני גם רוצה לנשק אותו ככה בלי חשבון.

כשסיימנו לאכול אושר אמר שהוא חייב איזה בושם ומיהר לקנות אותו ואנחנו נגררנו אחריו לתוך חנות ענקית!! יש בה פשוט הכל, גדולה יותר מכל ביג אפשרי וזאת רק חנות אחת! אבל מה שמבאס שנשארה לנו רק חצי שעה וצריך לפחות רבע שעה לפני כבר לצאת לכיוון המטוס, למזלנו אין בדיקות עכשיו, אז נספיק להסתובב בה קצת..

איך שנכנסנו לחנות התפזרנו, אורלי ואמוש הלכו לכיוון הנשים ולין איתן.
אושר לבושם שלו ואני לשמלה האדומה המהממת שמשכה לי את העין😍
(תמונה של השמלה מופיעה למעלה)

הסתבבנו בסה"כ רבע שעה ויצאנו לכיוון המטוס. "ליד מי ישבת?" הדיילת שאלה את אושר בכניסה כולי התיישרתי ובלב צועקת -ליידייי ליידיי- "משנה? לי יותר חשוב ליד מי אני אשב" הוא אמר קורץ לה. חצוף מה קורה פה?? תיישר את העין!
והסתומה הסמיקה, טוב אי אפשר שלא להבין אותה😐 "חחח ליד מי אתה רוצה לשבת?" היא שאלה בחיוך טיפשה סתמי.

הוא רוצה רק ליידי -,-
"שואל אותך, ליד מי את רוצה?" הוא שאל מתקרב אלייה, וואייייי!!!
"אין פה עוד אחת שמכניסה למטוס? חם ליי" אמרתי לה, קוטעת להם את השיחה! "אהה מצטערת חמודה תכנסי" היא אמרה וזזה מעט, באתי להיכנס ואז היא עצרה אותי "רגע ליד מי ישבת רק?" היא שאלה, הסתכלתי על אושר והחזרתי את מבטי אליה, "לידה, רק לידה" אמרתי מחזיקה את ידה של לין, לא מזכירה את החצוף הזה. "תכנסו" היא אמרה בחיוך ממשיכה את שיחתה איתו ואני נכנסתי בעצבים מתיישבת על יד לין שרצתה להתיישב על יד החלון.

אחרי 2 דקות אושר הופיע, "או הנה אתן" אמר והתיישב. "שהדיילת שלך לא תיפגע" אמרתי, דפוק. "בסדר עוד ניפגש, שווה אבל נכון?" הוא שאל צוחק, מהה אתה שואל אותי?? ושום להיפגש לא יהיה פה. הנהנתי עם ראשי. אני לא באמת הולכת לענות על זה! למרות שכן, אוף איתה היא מהממת.
"לין אחרי ההמראה תבוא מפעילה כזאת אז תלכי טוב?" הוא פנה ללין. להישאר איתו לבד?? רציתי לשמוח אבל אז הוא הוסיף פונה אלי "ואז נספר לך על הדיילונת" הוא אמר בחיוך וקריצה אז כבר פחות שמחתי..
מה אני הBFF שלו עכשיו??

יפותתת מצטערות על הפרק הקצר, הפרק הבא יהיה ארוך יותר
מקוות שאהבתןן🤗

אתן שואלות מה קרה עם הדיילת??
אז ככה ש..
96 צפיות 25 הצבעות☆ ו24 תגובות
יעזרו לכם לגלותת👉
בהצלחהה❤

New LifeWhere stories live. Discover now