פרק 36 - Pool

708 48 11
                                    

נקודת מבט אושר:

אינעלל ראבקק איזהה שווה היא!
היא נשכבת מחוץ לבריכה, אני יושב במים. מסתכלים אחד על השני ולא מדברים,
מה אנחנו בפנטומימה? 

"כנסי כברר" צעקתי לעברה
"הנה, עכשיו" היא התרוממה לחצי ישיבה והכניסה את רגליה למים.
התקרבתי אליה ותפסתי ברגלה, "נווו" אמרתי מושך אותה "חחחח אושר דיי"
"לא כיף לי ככה" עושה לה פרצוף ומשלב את ידיי "חחחח תפסיק" היא חייכה וגומותייה ביצבצו להם.
"זהו אני יוצא" אמרתי ויצאתי מהבריכה. "הכל טוב?" היא שואלת ונלחצת בו זמנית, יצאתי ונעמדתי מאחוריה  "מה אתה עושה?" היא שאלה, "לאושר לא אומרים לא" אמרתי ודחפתי אותה למים
"חחחחחחח אושרררררר" היא צעקה עליי שכולה מים. קפצתי לבריכה על ידה.
"יפה לך רטוב" אמרתי צוחק "שמחה שמצחיק לך" היא אמרה מנסה להעיף את שערה מהפנים, הזזתי לה אותו ופתאום..

ניהיה לה את אותו המבט שהיה לה שרקדנו יחד במסיבה, אותו המבט שהיא נלחצה שתפסתי אותה משחקת בפנים שלי במטוס, אותו המבט שהיה לה עוד אז, ראבק איך אני זוכר?? אותו המבט בפארק שבאתי למונית והיא נעמדה שניה ממני.

"הכל טוב?" שאלתי תופס בפניה, "טוב אני עוד שניה אטבע לך פה אז" היא אמרה מזיזה את ראשה ומנסה להתקדם לקצה הבריכה, היא מתחמקת הרגשתי את זה! "נלמד אותך" אמרתי מושך אותה אליי קרוב שלא תטבע, "שוב המבט הזה" אמרתי לה "איזה מבט?" היא שאלה בתמימות. "כלום. בואי נלמד אותך לצוף" העדפתי לעזוב את זה, לקחתי יד אחת שלה והנחתי אותה סביב צווארי ואת ידיי שמתי אחת מאחורי גבה ואחת מאחורי רגליה, ממש כמו תינוקת. "דיי אני לא רוצה אושר" היא אמרה מנסה להתיישר אבל מיד החזרתי אותה לאותו מצב "את לא סומכת עליי?" שאלתי ובתכלס? איזה סיבות יש לה לסמוך? "על אף אחד" היא ענתה ושמתי לב לכאב בקולה, טוב מה אני פסיכולוג?! "אני לא עוד אחד אבל" עניתי קורץ, אני אושר לוי. היא מילמלה איזה משהו, אני חושב שהיא אמרה הלוואי, אבל בטח לא הבנתי טוב.

הלוואי שאני לא אהיה עוד אחד??

מה הכוונה שלה?..

"טוב תעצמי עיניים" אמרתי לה נזכר איך סבא שלי לימד אותי לצוף שהייתי בן 6, היא לא התווכחה ועצמה את עיניה.

ילדה טובה.

איזההה יפההה אינעללל דינקקקק

הלכתי במים לאט לאט שהיא ביידי ואז שיחררתי אותה, והיא המשיכה לצוף לבד!! איןןן אני מלך. מלך!

"אושרר אושרר" היא התחילה לצעוק לי.
"מה את כלב תתיישרי" היא ניראת כמו פודל "אושר אני לא צוחקתת" אבל באמא שלי זה מצחיק רצח "אושרר" "אושרר" היא המשיכה לצעוק לי, טוב פה זה כבר התחיל להיראות רציני "אני לא יודעת לשחות" פאק מה??
שחיתי אליה במהירות והרמתי אותה מושיב אותה מחוץ לבריכה שרגליה במים.

New LifeWhere stories live. Discover now