פרק 35 - ויקטוריה סיקרט

650 48 16
                                    

נקודת מבט אושר:

"שוש קום רגע" אמא ניגשה אלי בבוקר "ממממ" מילמלתי מתמתח "אתה קם לארוחת בוקר?" היא שאלה, "אהה?" שאלתי משפשף את עיניי "עזוב שושו תחזור לישון ותבוא יותר מאוחר אם לא תמצא אותנו אנחנו בבריכה. אה ותבוא עם תהל, היא גם עייפה" היא מהירה להוסיף.
הנהנתי בראשי והיא יצאה מהחדר.

הבטתי בשעוני השעה הייתה 7 וחצי! החדר אוכל נסגר ב10!
טוב שלא קמה לפתוח אותו.
עצמתי את עיניי, וחזרתי לישון. כשהתעוררתי שנית השעה הייתה 9. קמתי, התארגנתי התארגנות קלה של בוקר, לבשתי מכנס ים אדידס שחור ואפור בצדדים עם חולצת T אפורה והוואינס.

יצאתי מהחדר לכיוון חדר האוכל ואז נזכרתי שאמא אמרה לי לבוא יותר מאוחר עם תהל, נכנסתי לווצאפ לשלוח לה הודעה אבל ראיתי שהיא לא התחברה מאתמול, הסתובבתי והלכתי לכיוון חדרה.

דפקתי על הדלת, לא עונה .
נוו שתפתח מה אני עושה עכשיו??
טוב אני הולך, ממש לא מתכוון לדפוק פה כל היום, אלא אם זה היה דפיקות אחרות.. 😏 למזלי בדיוק אחת החדרניות עברה, פניתי אליה במבטא הכובש שלי😏 והיא פתחה לי את הדלת, הודתי לה והיא התעופפה משם.
נכנסתי מצפה להעיר אותה.
אבל..

"אאאעעעאא אמאלהה מפגרר" היא צעקה כשפתחתי את דלת חדרה, לא התמקדתי בדבריה, עיניי נפתחו מעצמן כשראיתי אותה יושבת על מיטתה ולגופה חזייה ותחתונים אפורים של ויקטוריה סיקרט בלבד.
לא יודע ממה הופתעתי יותר, מכמה שהיא כוסיתת או מזהה שיושבת מולי מישהי חצי ערומה ואין מצב שאני הולך לגעת בה.

"מה אתה עושה פהההה" היא צעקה שנית מנסה להסתיר את גופה עם ידיה
"מהה אתה בוהה עוף מפההה" היא צעקה עליי ומיד ישרתי את מבטי והחלתי לצחוק "מה מצחיק צא נווו" היא ביקשה בתחינה ואני המשכתי לצחוק והיא במקום לכסות את עצמה ממשיכה להתווכח "אל תסתכל עליי ככה אושר דיי!! אני לא צוחקת". "טוב, קומי לחדר אוכל יפרה"
"למה אתה מעיר אותי ולא אמא שלי?" היא שאלה, "אמא שלך כבר הלכה עם אמא שלי ואחותי לחדר אוכל" עניתי. "למה לא הלכת איתם?" היא שאלה, אשכרה אני מפתח שיחה עם כוסית חצי ערומה! התחרבנתי רצח בטיול הזה. "כי קמתי עכשיו וגם את אז יאללה" עניתי מנסה להתמקד בפניה. "ואחר כך הולכים לבריכה אז שימי בגד ים או שפשוט תשארי כמו שאת" אמרתי צוחקק "כמו שאני?" היא שאלה ללא הבנה. "כיי את ממש לבושה חיים שלי"
"שיטטט פאקק פאקק" היא אמרה מנסה למשוך את השמיכה להסתיר את גופה "את לא חייבת" עניתי צוחק "נו צא כבר מפגררר" היא צעקה עליי "בטוחה?" שאלתי בחיוך, לוקח צעד אחורה. "אושררר" היא הזהירה אותי. חחחחח "סגורה על עצמך?" שאלתי מאפק את צחוקי. כל משפט עשיתי עוד צעד לכיוון הדלת. "טוב הנה הנה אני יוצאא" אמרתי מחזיק את הדלת פתוחה. "נוווו" היא באה לצעוק וחיוך מושלם עלה על שפתיה "חחחחחח טוב דוגמנית של ויקטוריה סיקרט שלייי" אמרתי לה והיא משכה עוד את השמיכה להסתירה. "עוףףף" זרקה עליי כרית שעפה ישירות על פניי, תפסתי אותה וזרקתי עליה בחזרה. באיטיות סגרתי את הדלת ואז הפתעתי אותה ופתחתי אותה שוב. היא נשכה את הכרית,

חחחחח מה יש לה זאת??

"הולכים לחדר אוכל תתאפקי ירעבההה" ואי הרגה אותי.
 "אתה עוד פהה??" היא המשיכה לצעוק, "אני פה תמיד" עניתי קורץ. "חחחחח נוווווו" "יצאתי יצאתי" אמרתי נעמד מאחורי הדלת ולפני שסגרתי אותה לגמריי אמרתי "אני פההה אם את מתחרטת" חחחחח לא חושב שהיא התחרטה, היא זרקה עליי כפכף והדלת נסגרה על פניי בעצמה.

"חולה עלייך נודרררר" צעקתי לה והתיישבתי על ריצפת המסדרון.
שיגעה אותי זאת

נקודת מבט תהל:
 
"חולה עלייך נודרררר" הוא צעק לי והלב שלי החל לדפוק במהירות, הוא גם ראה אותי נושכת את הכרית בהתרגשות, אך למזלי הוא סתם הסתלבט עליי על זה שהולכים עוד מעט לאכול ואני רעבה.. עדיף שיחשוב כך מאשר שידע כמה הוא מחרפן אותי!! ציחצתי שיניים, שטפתי פנים ואירגנתי לעצמי תיק קטן עם מגבת ושמן. לבשתי בגד ים שחור ומעליו שמלת חוף יפה.
"תיכנס" צעקתי לאושר, שלא יתייבש בחוץ.
"נוו מה את סתומה פתחי" הוא אמר מיואש. אאא "תרגעעע שכחתי"
אין לו מפתח איזה סתומה אני.
פתחתי את הדלת והוא עקף אותי
"בלונדינית מטומטמת" הוא אמר מתיישב על המיטה.
"ערס מת" החזרתי לו וסירקתי את שערי לאחר מכן התזתי על עצמי מעט בושם "את גם ככה מסריחה" הוא אמר בחיוך, עשיתי לו פרצוף חמוץ ואמרתי "שנצא?" הוא הנהן, התרומם מהמיטה ואמר "אחריך"

ממש ג'לטלמן.

ירדנו לחדר האוכל, דיברנו, צחקנו היה לי ממש כיף איתו!! אני מרגישה שאנחנו מתחילים להתקרב.. בתור ידידים.
זה אף פעם לא יהיה יותר מזה..

כשסיימנו לאכול הלכנו לבריכה, עיר של בריכות!! מגלשות, גלים, ילדים ועוד מלא מלא בריכות!! בקצה המקום הייתה בריכה ריקה לגמריייי!! ואושר הציע שנלך אליה, לא יודעת למה אבל אפילו לא שאלתי. אני ואושר לבד מה אני צריכה יותר מזה?

הוא הוריד את חולצתו ונכנס למים.

וואו.
לא ציפיתי שהוא עד..כדי..כך..
מממ מושלם?
כן זאת המילה.

הורדתי את שמלתי, מרחתי שמן והתיישבתי על סף הבריכה. "איזה תקילה יאללהה" הוא אמר. "חחח למה?" שאלתי "המים פה נדיריםם אבל לאאא את תשבי לך להשתזף" חחחח דייי. "חייבת מה נעשה" אמרתי, מודה.  "מה שבא לך"
הוא אמר נשכב מעט ונשען לאחור.

המים עטפו את גופו, הוא הביט בי ושתק, שתקתי גם, כך רק הבטנו ושתקנו.
לא הרגשתי את החוסר ביטחון המשתק הזה, להפך לא הייתי צריכה שידבר, השתיקה הייתה מתוקה, המבט שלו הכי מרגיע שיש ולפעמים? כיף לשתוק ביחד.

פרקקק מושלםםם
במיוחד בשבילכןןן !!
מחכותת כבר לפרק הבא??
כלל מה שאתן צריכות לעשות זה..
116 צפיות ו26 הצבעותת!
גוודד לאקק💙

New LifeWhere stories live. Discover now