פרק 24+25 - בחור בלי רגשות

1K 49 13
                                    

טוב אז מהממות
הייתה תקופה של העלינו כמה זמן ואז העלנו את הפרק הקודם (23) אך כמה ימים אחריו גם לא העלינו.

אז על ההזנחונת ועל זה שאתן ממשיכות לעקוב ולהגיב החלטנו לפנק אותכן בפרק כפול ומכופל😊

מקוות שתאהבו, ותמשיכו להיות פעילות 💛 ~Aviv&Hoshen~

נקודת מבט אושר:

ירדתי למטה וראיתי את טל על הספה, כרגיל לא משקיעה אבל מושלמת.
הייתה לי תחושה שהיא תבוא, טל אף פעם לא מתקשרת סתם.
מודה שלפני שעה ומשהו קראתי לה יזיזה אבל בתכלס חוץ מנשיקה לפני חצי שנה לא היה כלום מעבר וגם זה מכבוד.
יש שאומרים שאנחנו מתנהגים כמו חברים אבל זה רק בעיניים שלהם.
וואלה היא בין הבנות היחידות שאני מחשיב ידידה ולא יזיזה ודוגרי דיי מכבד, אני חושב..

"חיייםםםם שליייייי" קראתי לעברה
והיא קמה לקראתי, "אחמ אחמ" היא גחגחה בגרונה מעבירה את עיניה על גופי "מה רע?" שאלתי צוחק.
שכחתי שלגופי רק תחתונים😅
"נוו תחליף" היא ציוותה מצביעה אל כיוון המדרגות, "חחח טוב אמא" אמרתי נושק למצחה. בדיוק שבאתי לעלות תהל ירדה והתנגשנו, יופי נשמה מצאת זמן לרדת מפגרת.
מדרגות שלי עופייי. הסתכלתי עליה במבט מיואש. שתתן לעבור, "מצטערת.." היא לחשה וזזה מעט שאוכל לעבור, טוב שלא בכתה. "בקטנה" זרקתי לאוויר שתתרגע ולא תבכה פה עכשיו ועליתי לחדרי.
שמתי חולצת טריקו לבנה, מכנס קצר שחור של אדידס וירדתי למטה.
"עכשיו אפשר לדבר איתך" היא אמרה צוחקת. "כי מקודם בילבלתי אותך?" שאלתי עם פרצוף שובב.
"שקט." היא אמרה משלבת את ידיה, אך מיד שחררה אותן וצחקה.
חייכתי והתיישבתי על ידה בספה, הנחתי מסביבה את ידיי וקירבתי אותה אליי. "לא נעים" היא אמרה והביטה לכיוון המטבח. ישר קלטתי שמדובר בתהל. חשבתי אולי בגלל שהיא יעני באה לעבוד פה ואנחנו ככה וזה, למרות שלא קלטתי כל כך. בול חיבקתי אותה, גם לא.
"אה בקטנה היא לא איזה אשת מקצוע" אמרתי ונישקתי אותה בלחי, "אשת מקצוע אולי לא. אבל מאוהבת בך זה כן." התחילה לדבר שטויות! וגם אם כן יופיי זאת הייתה הכוונה שלי. הסתומה הקטנה חשבה שהיא יכולה לשחק בי וזה מה שרציתי אז איווה!! עכשיו שתשחרר
"נו ו..?" שאלתי. לא דוגרי מה אני צריך להתחשב בעוץ לי גוץ לי הזאת. "נו ו.." היא אמרה מחקה אותי. "חחחח לא שם עליה? מסכנה" היא אמרה. לא עניתי. לא חושב שהיה לי גם משהו להגיד אז למה סתם. "או שכן?" היא שאלה ואז הוסיפה צחוק מזלזל. "אמרתי שכן?" שאלתי ברצינות. דבעית. מסיקה מסקנות. "גם לא אמרת שלא" היא אמרה. טוב חאלס התחילה לחפור. לא אין לי כלום לתהל אבל 'לא שם עליה' זה יותר מידי עצוב, כאילו לא קיימת. עלוב מיד.
טוב די שיחה על תהל תתחיל פה ואין לי מה לבזבז מהמילים שלי על הפיקינז הזאת.
אז החלטתי לשנות אווירה כי היא לא כזאת רעה, כמו שאנחנו נדבר פה עליה, אני חושב. ניראה לי.
היא בסדר, בסך הכל בסדר..

New LifeWhere stories live. Discover now