פרק 6 - nightmare

1.3K 59 9
                                    

לשחרר דברים מהעבר זה הצעד הראשון לאושר..👣

▪המשך נקודת מבט של תהל▪
באתי לחזור להתקלח אבל אז היה עוד צליל הודעה , הודעה מ.. לירון? פאק מהה?? מה מה קורה פה??
...........................

התחלתי לנסות להרגיע את עצמי שבטח זה טעות בטח סתם. הגעתי למצב שאפילו דיברתי לעצמי "הכל טוב תהל, להירגע אין טעם להיכנס לזה, וגם אם זה לא בטעות, זה בטח סליחה אולי הוא הבין, ואם גם ככה את לא מתכוונת לסלוח, אין טעם להיכנס" ואז חשבתי שבדוק אני סתם מאכילה את עצמי סרטים, כי איזה לב בדיוק יגרום לו לבקש סליחה. בחרתי להתעלם, זה הדבר הנכון לעשות, פשוט סגרתי את הטלפון ואת השירים, ישבתי ונתתי למים החמים להרגיע אותי..

▪נקודת מבט לילך▪
ממש לפני הפניה לבית החלטתי להתקשר לתהלי שתיהיה מוכנה לצאת, השעה כבר 14:20 התעכבתי בעבודה, והבטחתי לה שנצא בשתיים ומי כמוני יודעת, שהיא שונאת לחכות. התקשרתי והגעתי לתא הקולי, בטח הטלפון על שקט או מכובה, חשבתי לעצמי. אבל שהגעתי לבית וצעקתי "תהלוושש מאמוש סליחה שהתעכבתי" ושמתי לב שהיא לא משמיעה קול, או יורדת במדרגות לקראתי, אז צעקתי שוב כמה פעמים "תהלל?"
ופה התחלתי להילחץ, אז מיד עליתי לחדר שלה, שהיה ריק! איפה היא יכולה להיות?? ואז שמעתי את המים מחדר האמבטיה זורמים, ונרגעתי מעט. תקתקתי בדלת אך ללא מענה, "תהליי את שם?" עדיין אין תגובה, דפקתי כמה פעמים וכלום. אך למזלי, הדלתות אצלנו בבית לא ננעלות על ידי מפתח, אז הוצאתי את הסיכה מראשי וסובבתי מיד את המנעול, כל כך נרגעתי לראות שהקטנה שלי סה"כ נרדמה, ושום דבר לא קרה לה. סגרתי את המים שכמעט הציפו את האמבטיה כולה, והערתי אותה "תהלי מאמי קומי" אמרתי בעדינות "אמא אני לא רוצה שלירון יחזור" היא ענתה ספק ישנה ספק ערה. לירון? כבר תקופה שלא שמעתי את השם הנורא הזה, ועכשיו הוא חוזר לה לתודעה, ועוד בחלום? התפללתי לה' שזה כלום.. "לירון לא יחזור ילדה שלי, אני מבטיחה לך" אמרתי ומנסה לסמוך על עצמי שאני לא משקרת לה. אחרי כמה דקות של התאוששות, היא יצאה מהמקלחת, חיכיתי לה בסלון שתתארגן, ונצא. אך שהיא ירדה במדרגות, לא יכלתי שלא לשים לב שמשהו כבוי בחיוך שלה, שזהו לא החיוך האמיתי, של תהלי שלי. "מה קרה מאמי? את מעדיפה להישאר לישון?" שאלתי מקווה שהעייפות היא הגרום למבטה. "לא מאמי, זה לירון" ענתה לי בעצבות.
אז היא לא סתם חלמה, אלוהים מה אתה עושה לי. "מה לירון עכשיו?, מה נזכרת בו פתאום יפה שלי" שאלתי בקול די רגוע, בתקווה שאם אהיה רגועה, כך גם היא. "הוא..הוא שלח.. הוא שלח לי הודעה, אבל לא פתחתי אותה עדיין, ואני אני לא יודעת למה אני מפחדת, ש.. אני מפחדת ש... שלא יודעת ממה בכלל" היא אמרה במהירות ובקול רועד יחד. חיבקתי אותה חזק ופתאום פלאשבקים מהימים.. מהימים שהעברתי איתה, שאני פשוט רוצה לשכוח עלו לי. הדחקתי אותם בפינה בראשי, והבטחתי לה שהכל יהיה בסדר, וסיכמנו שלא משנה מה הוא שלח או אם יוסיף לשלוח, היא מוחקת את ההודעה ולא עונה, הכל בתקווה שהיא תקשיב לי..
ואם הוא לא יפסיק אני אדאג לו כבר. הוא לא יתעסק שוב עם הבת שלי!!

▪נקודת מבט אושר▪
שכבתי במיטתי מדפדף באינסטגרם, ואז ראיתי תמונה עם פנים מוכרות, ממ.. עינים כחולות, חיוך יפה, איווהה החדשה אע?, ממתי אני עוקב אחריה? בטח נתי הדבע הזה. שקלטתי שאני עדיין על התמונה שלה, ישר סגרתי את הטלפון, השיעמום אוכלל אותייי כבר, וואלה טעים לו כי אני עומד למות!! אז החלטתי להתקשר לנתי שנצא קצת.

--"הלו" הוא ענה בקול עייף. "אה כפרה הערתי אותך?" שאלתי, יודע את התשובה. "בקטנה אחי מה יש?" מי אמר שקרה משהו? נתתי לעצמי כאפה טלפתית, יעניי לא באמת, אבל בתוך תוכי בליבי עמוק היה כאפה,👋 ברגע שהבת זונה החדשה עלתה לי לראש, לא כי אני שמתי עליה עין, למרות שוואלה כוסית,😏 אבל כי הרגשתי שהיא קצת לא שמה עלי, ואיך? אני מושלם!!. רציתי להגיד לנתי שהיא לא באה לי טוב בעין, ושלא יביא אותה יותר, כזה אני שופט, רושם, וזוכר מהר. אבל אחרי שניה התחרטתי, והבנתי שגם אני בן זונה, קצת מפגר ובעיקר מריץ שטויות בראש. בחרתי שלא להגיד כלום כי אני מכיר אותו, והוא יתחיל לשאול שאלות, אז העדפתי שלא. "סתם אחי חמישי שבוז, מה זה אין מצב שלא עושים משהו, בוא נצא" מפה לשם עם כמה שיכנועים, סגרנו שהוא ידבר עם בן, ואני עם שי, כי הוא גר מטר מבן ויעני שב9 וחצי הם יבוא לאסוף אותנו, אין לי זין לזה עכשיו להוציא רכב, אני אהיה מסטול וסתם שוטרים ובלאגנים, אנחנו תמיד מעדיפים את בן, כי הוא זה ששותה כוסית גג, וגם זה בקושי, כפרה עליו ילד של אמא שלו,מאוהב בו מאוהבב, בן פורת יוסף. כשסיימתי את כל האירגונים הקטנים, ישבתי על המיטה ונרגעתי, קצת שתיה והעצבים עליה, והפרצוף היפה שלה יעופו לי מהראש, לא שהיא בו כן? שלא תעוף על עצמה, לראש שלי אין ראש לבנות,😉 שמתי את הטלפון במטען, ונכנסתי להתקלח..

אהובות שלנו רק כשיהיו 70 צפיות ולא יותר אוהבת המון♡😊
~חושן~❤

New LifeWhere stories live. Discover now