פרק 56 - מסיבה או מחשבות

565 35 4
                                    

נקודת מבט תהל:

כבר שלושה ימים שאושר על תקן 'הנהג הפרטי שלי'
הפעם ראשונה הייתה כשיצאתי עם דביר, אחר כך חברות והיציאה האחרונה בכלל הייתה השלמת פערים עם רן!
יכלתי שהורי יקחו אותי אבל נהנתי מהצפייה בנסיון של אושר להישאר בדמות ה'לא אכפת לי' ועדין לנסות להוציא פרטים

אני לא אשקר.. גם הוא הצליח לחרפן אותי. 'לאן הוא הולך אחרי שהוא שם אותי?'
אך לא נתתי לרגשות להשפיע עלי כמו בפעם הקודמת.
אבל היום? לא הייתי צריכה לנחש כי ידעתי בדיוק לאן הוא הולך.

למסיבה של נתי.
...........
עייפה מהיום הארוך הזה, מי לומד עד 4 וחצי😭 רוצה רק להגיע הביתה, לישוןן !!
אבל משום מקום שי-לי קפצה עלי "מהממת את מוזמנת ליום הולדת של נתי נכון??" מהממת? ממתי אנחנו חברות שתזכיר לי??!
"כן אבל אני לא באה" רק שלא תשאל למה. "מהה אין מצבב!!" אוקי.. מה היא רוצה? "את היחידה מהשכבה שלך  שמוזמנתת כולןן יקנאו בך!!" היא אמרה ואז הוסיפה "תגידיי לה ספיי" פונה לספיר. "מה היא תעשה שם? עוד יותר שהיא היחידה" ספיר ענתה מצודדת אותי. הנהנתי בראשי "אני שםם נוו, המוזמנות מהשכבה שלי אלה רז וחברותיה, לא בנות שהייתי מסתובבת איתן אם יצא לך להכיר" לצערי יצא לי.. אבל מה הניצול הזה? "טוב נראה נדבר" אמרתי מסיימת את השיחה רוצה להמשיך לביתי. "ביושיםםם" צעקתי לאחר כמה צעדים, נפרדת בכלליות ממי שהיה איתנו ומתקדמת עם אנה לבית.

.... 22:30 ....
היום הולדת של נתי הייתה אמורה להתחיל כבר ב21:00, אך אני כמעט בטוחה שעוד לא התחילו ממש.
תמונות של פרצופים מוכרים יותר ומוכרים פחות קפצו לי באינסטגרם ובפייסבוק תחת כיתובים זהים.

התהפכתי במיטה לאחר מקלחת ופן סתם בשביל להעביר את הזמן ואולי גם קצת כי קיוותי שנתי יגיד לי לבוא.. או טוב מזה, אושר..
 
נלך או נלך? הוצפתי מחשבות.
מסיבה או להמשיך במחשבות?
אני לא חושבת שאושר יסבול לראותי.. מה שאומר שלא צריכה להיות לנתי בעיה שאגיע..
הרצתי לי בראש סיטואציות של מה יהיה כשאבוא ואחרי המון מחשבות החלטתי שאם אני מתכוונת לבוא כדאי לי לפחות להיות בחברה, אז שלחתי לשי-לי הודעה.

תהל אסולין: מה קורה? את כבר במסיבה?? החלטתי לבוא בסוף

שי-לי: דיייי איזה כיףףףף, אניי פהה עם הרכבב איפהה את גרה?? באהה לאסוףף אותךךך

התפללתי בכל כולי שהיא תענה לי בשלילה על מה שאני הולכת לשאול כדי שלא יציפו אותי רגשות קנאה..

תהל אסולין: ליד אושר, יודעת איפה?

שי-לי: מצחיקהה ברורר הבית השניי שלייי, 10 דקות יוצאת אלייך תתארגניייי

שתחנק, מאז שאני פה פעם אחת היא לא הייתה אצלו, שקרנית. -,-

שניה וואו מה???
10 דקות?? אז אני הולכת?? תתחרטי תגידי לה שלא משנה.
הראש אמר אבל היידים פתחו את הארון ושלפו סטייל נוח ויפה.
סריג שחור מרנואר עם שני פסים בצבע לבן שלהם התאמתי חצאית פעמון לבנה ואם כבר הלכנו על שחור לבן, סופר סטאר לבנות עם פסים שחורים. סלסלתי במהירות את שערי, למזלי כבר מיומנת😎 עכשיו החלק המועדף עלי, איפור.
כמובן שהמייקאפ המהממם שלי, מעט סומק ואודם בורדו כדי לשבור את הלוק של שחור ולבן.

שי-לי: יצאתי ימהממת

אוקיי אוקייי
תהל את מלכה הספקת!
אבל אני רוצה בכלל?..

השפרצתי את בושם ריאהנה האהוב עליי. לקחתי את הארנק שלי, שמתי בתוכו מפתח והלכתי לחדר של אמא ואבא לעדכן אותם שאני יוצאת ולהביא להם חיבוק 'פרידה'👋

שיי לי התקשרה להודיע שהיא פה, יצאתי לבחוץ ולא ראיתי אותה ואז נזכרתי שאמרתי לה שאני גרה על יד אושר והיא כמובן יודעת איפה זה😟 התקדמתי וראיתי את רכבה.
הבטתי בו ארוכות, במחשבה.
עד שהיא פתחה את חלון הרכב ואמרה "נוו את באה??"
טוב כבר החלטתי, אין לאן לברוח..
עכשיו לא הייתה לי בררה אלא רק להתפלל שנתי ואושר לא יסתכלו עלי במוזרות, או שאר חבריהם..
לא רק בנות מרכלות!!

מוזמנת או לא מוזמנת?
עם אושר או לא עם אושר?
רציתי לחזור למיטה שלי אבל כבר היה מאוחר מידי..

New LifeWhere stories live. Discover now