פרק 64 - עבר בתחפושת

606 36 5
                                    

נקודת מבט אושר
חמישיי שלוםםם
בוקר בית ספר כרגיל, ישבנו בספסל שלנו ואז אלעד 'היחצן' ניגש אלינו, וואלה אם אלעד ניגש סימן שיש מסיבה על הפרק
"מה איפה חבר שלכם שי?"
הוא שאל מנסה לפתח שיחה.
"גש לעיניין" נתי אמר לו מתעלם משאלתו. "טוב אז תודיעו לו גם. היום ב23:00 מסיבת נוער בתל אביב שלא משאירה מקום לדמיון" הוא אמר והעיניים של כולם נדלקו. "פרט" אחד החברים אמר לו. ״מסיבת תחפושות, משהו ברמה! אם אתם מארגנים עד שעה 20:00 בסביבות ה40-50 ילד אני מארגן לכם הסעה בחצי מחיר" שווה ביותר ובעיר שלנו לא קשה לארגן אפילו 400 ילד שירצו ללכת למסיבת זונות, סליחה. תחפושות. "סבבה נדבר גבר" אמרתי סוגר ת'שיחה איתו שלא ישאר לאכול לנו את השכל על כמה אנשים יהיו ובן כמה המועדון. "טוב אנחנו פה.. אה.. 10 כולל שי רונן ועידו שלא באו היום 13" מאור החל לספור אותנו כמו איזה מורה בטיול שנתי. "נו מה כפרה, פתח קבוצה ושכל אחד ישלח לך מספרים עד שנגיע ל50 וזהו״ הצעתי וכך קרה.
משהו לא יכול לקרות שאני אומר ?

...12:20...

הצטרפת לקבוצה
״אללההה טיגונים."

יניב שיטרית:
מה אלעד יעני צריך להתחפש?
אלעד יחצנות:
כן כפרה, גם איפור וזה תופס
בלונדי המחרמן😏:
איפה נמצא מישהו שיאפר אותנו מעכשיו לעכשיו ידבע.
שימו שעון תגידו ben 10 ויאללה

אני יכול לאפר אותם.. חשבתי לעצמי. אני יודע לצייר, אז בטח גם את זה אני עושה לא רע.
הבעיה שנתי היחידי שיודע שאני מצייר. יעני גם בן ושי אבל פחות.. וחוץ מהם, אף אחד.
ההתלהבות של תהל מהציורים שלי עשתה לי חשק להגיד לשתף אותם בזה.
אבל מה אני הומו? מה אני מיקי בוגנים? לא מתאים לי אבל הייתי חייב התייעצות. ממנה.

אושר לוי:
חיים שלי אני חייב אותך רגע
תהל אסולין:
דבר אליי
אושר לוי:
יש מסיבת תחפושות וחברים מחפשים מישהו שיאפר אותם ואף אחד לא יודע שאני מצייר.. ובתכלס זה אותו רעיון.
את אומרת להגיד להם? או ש..

שלחתי מרגיש הומו רק מעצם העובדה שאני מתייעץ איתה ולא מחליט בעצמי. ממתי אני מתייעץ? ממתי יש לי ספקות בדברים שאני עושה? ממתי אני.. צליל הודעה קטע אותי ממחשבותיי.

תהל אסולין:
א' אני חולה עליך
ב' ברור שתגיד להםם יכישרוני אחד!!
ג' אני וחברותי מחפשות מסיבה, זה אפשרי שנבוא??

אני מת עליה. אחח חייב להודות. החלפתי איתה פרטים על המסיבה והיא אמרה שהיא מארגנת לי 5 חברות כולל אותה. אה, וגם שלחתי בקבוצה המצומצמת של איזה 7 חברים שיבואו אלי. נקשקש להם קצת על הפנים, אין נתי התחת הזה התגאה בי כמו אבא.
...
״תגידו ציזז׳!!״ פלאש המצלמה הבזיק בעייני, נתי החמור הזה כיוון את המצלמה הכי קרוב לעיניים שלי. ירבי איתו.
לא עברה שנייה והנה החלה ההצגה ״הבונבוניריות של אושר״ קאם טו פאפא!! אבא ילמד אותן טוב את החומר הנלמד..

New LifeWhere stories live. Discover now