"מה זה צריך להיות?" קולו של אושר נשמע ואחרי שניה ראיתי אותו נעמד מולי שלוקס מאחוריו, אני חושבת שהוא פשוט הדף אותו אחורה, מרוב המהירות שזה קרה לא הספקתי לקלוט.
"מה עובר עלייךך??" שאלתי בעצבים ובאתי להתקדם לעבר לוקס. "מי זה לעזאזל??" לוקס שאל, כמובן באנגלית. נועץ בי את מבטו. "אל תזוזיי" אושר אמר מתקדם עם לוקס לפינה שקטה במועדון, "אושרר" צעקתי מתקדמת אליהם בקושי, ניהיה לי סחרחורת עמוקה.
"?? were are you going"
נעמד מולי בחור גבוהה ושאל. התעלמתי ממנו וניסיתי לעבור והוא ממשיך וחוסם את דרכיי, נהנה וצוחק, הוא לא רואהה שאני עצבנית??
"let me go!"
צעקתיי אליו "לא רוצה" הוא ענה באנגלית מושך בכתפיו.בום.
יד מאוגרפת לפניו.
והוא תופס בפניו מכווץ את עיניו.מה?
"מה הוא עשה לך?" אושר שאל מכווץ ומישר את ידו, משחרר אותה. "מהה עשית??" שאלתי ובדיוק אותו בחור בא להחזיר אגרוף לעבר אושר.
מה זאת הזריזות ידיים הזאת??
הוא לא הספיק להרים את ידו וכבר אושר תפס את ידו ועיקם אותה מפיל את אותו בחור לריצפה "אושרר דיי" צעקתי עליו אך הוא לא הקשיב.
"לך תזדיין" אושר אמר בועט בו. "למהה זה היה? הוא כבר היה על הריצפהה" צעקתיי עליו עוד שניה בוכה והוא החל להתקדם, "אושרר" צעקתי עליו והוא הסתובב אלי "את לא עוזבת אותי יותר ברור לך?!" אושר אמר יותר צעק ואז הניח את ידו על זרועיי "ברורר?" הוא חזר שנית.
"ב..רו..ר" עניתי מנסה להדחיק את הפחד הקטנטן שבי.
"שמח שהבנו זה את זה" הוא אמר בלי רגש כלשהו ומשך אותי אליו.התקדמנו לרחבה.
איכס!! להיות דבוקה אליו אף פעם לא התפרש לי ככל כך גרוע.
זה ממש לא כולל רק אותי ואותו לבד!
הוא מתחרמן על בנות ואני נגררת אחריו.
בין אלפי הבנות שעליו מצאתי את דרכי החוצה, הלכתי לבר לקנות בקבוק מים."איפה חבר שלך?"
boyfriend?
בטח לא פנו אליי. "תסתכלי עליי" הוא חזר מסובב את הכיסא שלי אליו, לוקס. "אני מצטערת.." עניתי משפילה את מבטי. "אתם לא חברים נכון?" הוא שאל, "מה הוא אמר לך?" שאלתי מנסה למצוא באנגלית את המילים הנכונות.
"שאתם חברים" הוא ענה ואני התחלתי להתעצבן.זאת הפעם השניה שהוא אומר את זה!! אני אוהבת את זה אבל אתה לא יכול לגרום לכולם להתרחק ממני ולעשות מה שבראש שלך!! כי אם אני הייתי עושה את זה הוא היה שובר אותי
לא הגבתי אבל בטח הוא ראה על פניי. "אל תכעסי, הוא אוהב אותך" לוקס אמר, אוהב? בטח לא הבנתי נכון. "שנרקוד?" הוא שאל מושיט לי את ידו, ברגע שהמוזיקה התחלפה והדיגיי אמר משהו על סלואו.
הנהנתי בהסכמה והחזקתי את ידו, הוא סובב אותי, והניח את ידו השניה על מותני, והנחתי יד על כתפו בחזרה."יש לך ביצים אה?"
אושר צעק עליו נעמד מולנו מאגרף את ידו. לא הבנתי מה אושר אמר אבל הבנתי שזאת הייתה מן קללה.צדקתי ?
"אני אחסוך ממך" לוקס אמר מגלגל את עיניו ביאוש ופשוט הולך משם. באתי להתקדם אליו, לא מגיע לו מסכן. "את לא הולכת לשום מקום!" אושר אמר מושך אותי אליו, קרוב מתמיד. הרגשתי את נשימותיו ופחדתי שירגיש את פעימות ליבי המהירות. "מה לא ברור בלהיות דבוקה אליי?" כן בטח אחי, להיות דבוקה אליך ולעוד כמה בנות. ממש שמח לי בלב.
"לא ברור לך אולי" עניתי בעצבים. "קנאית" הוא צחק.אני?
קנאית?
פחח חצוף.
ממש לא. -,-"כן אושר אני מקנאה ממש, ומאוד קשה לי שאתה עם בנות אחרות" אמרתי מגלגלת את עיניי, והתכוונתי לכל מילה ומילה ברצינות.
"חחחח תשתקי כבר" הוא אמר לוקח את ידיי ומניח סביב צווארו ואת ידיו סביב מותני."חחחח בחיים לא רקדתי את זה" הוא אמר מתוודה.
"זה קל" אמרתי מתחילה להתנועע בתנועות קלות.
"תשתי רק איתי טוב?" הוא ביקש מדביק את מצחו למצחי..
ולמרות שכולי שתויה אני יודעת שזאת הולכת להיות הפעם האחרונה שיצא לנו לבלות יחד, אז מה הטעם בבקשה הזאת?? "נווו תגידי טוב" הוא התחנן ופתאום חיבק אותי, הוא חיזק את החיבוק עד שהיינו כמו גוף אחד.'אל תתרגשי, זה לא הוא, זאת השתיה'
הזכרתי לעצמי.נקודת מבט אושר:
מצאתי את עצמי קרוב לתהל מאי-פעם, סעמק אני לא יודע למה אני איתה במקום עם כל הכוסיות האלה.
באמצע הריקוד סובבתי אותה לאחור כך שגבה צמוד אל בטני, וידי משוטטות אל מותנה. הרכנתי את ראשי על הכתף שלה ולאט לאט התקרבתי אל צווארה ונשקתי לה שם.
היא נשארה דום לרגע.
הרגשתי אותה רועדת זה קורה לכל הבנות שאיתי חחחחח אבל איתה זה היה אחר, אולי..? לא!
היא הרימה את ראשה ללמעלה וזזה טיפה לצידי ועניינו נפגשו, שתיקה ארוכה שררה בנו, ושנינו התנשפנו..
"אולי נלך?" שאלתי אותה, מגרד בראשי משחרר אותה וחוזר לעצמי. "אבל רק 12 וחצי" היא ענתה מביטה בטלפון שלה. "3 וחצי שעות לא מספיק לך??" דאגתי לאמא שלה.
מה היא צריכה שהבת שלה תחזור לבית מלאה באלכוהול ונגועה מבנים, זה רק בגלל אמא שלה אכפת לי.לי לא אכפת.. בכלל לא אכפת לי!
"טוב גם ככה מסתובב לי הראש" היא אמרה צוחקת. "יאלה בואי שיכורה" עניתי לה צוחק ומתקדם לעבר היציאה.
גם אני מסטול אבל אני יודע להשתלט על עצמי, זאת הפעם הראשונה שלה וכולה מתנדנדת, הרמתי אותה בידיי והחלתי להתקדם, עכשיו שלמדתי את הדרך, המלון ממש קרוב.
"אושר?" היא קראה לי "אה?" עניתי והיא לא ענתה. רק המשיכה לקרוא לי, "נו מה את רוצה?" שאלתי אותה שתדבר כבר! "אתה שונא אותי?" מילמלה בקושי."לא תהל אני לא שונא אותך" עניתי "אז למה אתה מתנהג אלי ככה?" משכה את כתפה כמו ילדה קטנה בפרצוף עצוב "ששש.. הגענו בואי לישון" ניסיתי להשתיק אותה. "איתך?" שאלה בחיוך ערמומי, חחחחח גדלה זאת..
"הלוואי" מילמלתי בשקט.. "אז אתה אוהב אותי?" מה יש לה עכשיו ? "כן תהל מאוד" אמרתי כדי שתרגע "אני גם אוהבת אותך חחחחח.." היא החלה לצחוק,
מה זה היה עכשיו? היא אוהבת אותי? לא לא היא סתם אומרת! בדוק.
ובראשי התנגן המשפט
'נכנס יין יוצא סוד'
זה אותו הדבר גם עם וודקה???אוהב או שונא?
23 הצבעות 114 צפיות
YOU ARE READING
New Life
Romance"טעויות מהעבר אמורות להדריך אותנו לא להגדיר אותנו".. -מה קורה כשמתחילים הכל מחדש? האם זה טוב.. האם זה רע.. אזהרות!! מכיל שפה גסה קללות מיועד לגילאי 14 ומעלה By:Aviv&Hoshen *גמור*