פרק 4 - nati

1.6K 69 10
                                    

יפות שלנו סליחה שלא העלנו את הפרק ישר שהיה 45 צפיות כמו שאמרנו, אבל הינה עכשיו הוא כאן, מבטיחות שתאהבו😊
.............

▪נקודת מבט תהל▪
חזרתי לחדר וראיתי עוקב חדש באינסטגרם ואיתו הצטרפה הודעה, "מה קורה? את החדשה נכון❤?"
................................................

לענות? לא לענות? החלטתי להיכנס לתמונות, וככה להחליט.. רוב התמונות עם בנות , בים , במועדון , בבית ספר ומה שלא עם בנות, אז עם חברים באותם המקומות ובטח שהוא לא שוכח להוסיף סיגריה, נרגליה או כוס ביד, ושאני אומרת כוס אז ברור שלא עם קולה. הוא ממש לא מסוג האנשים שאני אענה להם להודעה, ולא שיש סוג כזה כי כל הגברים בסופו של דבר אותו הדבר. אבל בחרתי לענות, כי בכל זאת הוא איתי בבית הספר, איזה דבר רע כבר יצא מזה? זה רק דיבור, ואם זה יגרר, אני כבר אדאג לו. וגם כי בשביל גבר סינון מבחורה זה השפלה ואין לי, לא כוח ולא רצון לפרצופים והתחלה רעה אז עניתיי.
"ממ תלוי את לומד במקיף א'?"
"כן, אז עוד איפה את יכולה להיות חדשה" קצת תוקף אבל רגילה לגברים האלה. "אני חדשה גם בעיר, אז חשבתי התכוונת לעיר"
"אהה מבין יפה יפה, איזה שכונה את?" עניתי לו שנאות הוא אמר שהוא גר בנביאים שזה בין 5 ל10 דקות ברגל,הוא דווקא מצחיק, ובנתיים לא עשה עליי שום פוזה, ומה שהכי הפתיע אותי שהרושם בתמונות שונה ממש מהדיבור שלו, אבל אין לדעת זאת רק ההתחלה וגם זה הודעות, וחוץ מזה שאצלי כל גבר נרשם כידיד בלבד, לא צריכה עכשיו יותר מזה. "שמעי מאמי אולי תבואי מחר למחששה, תשבי איתי ועם חברים שלי, מה את אומרת? תכירי אותם גם" "אין בעיה אני אבוא עם 2 חברות שהכרתי" "אהה, מהשכבה שלך?" "כן יש בעיה?" משהו באהה הזה הרגיש לי מוזר. "מי אלה החברות?" "אנה וספיר מכיר?" "יפה יפה מצאת לך חברות טובות" "מה זאת אומרת?"הססתי. "ילדות טובות יעני, אבל אם את באה אז בלי ספיר" "למה?" לא הבנתי למה. "אחות של חבר לא נעים שאני מביא מישהי, היא באה עם אחותו" מביא מישהי..? "אז תדבר איתי ואני אבוא רק עם אנה" בקושי באלי ללכת לשבת איתם. "יופי מבינים אחד תשני, יאלה כפרה אני נכנס להתקלח נדבר" "ביי" כתבתי. "הכל טוב?" "כן, למה שלא יהיה?" "לא יודע הביי הזה, לא משנה קיצור תביאי ת'מספר שלך שנוכל לדבר" הבנתי אותו. "אתה אמור לבקש, ואני מעדיפה לדבר פה" ככה מדברים. "חחח איך שאת רוצה, מחר כבר נדבר בטלפון" "חחח אה וואלה? ואת זה מי קבע" "אני נשמה" "לך לך להתקלח" שלחתי ויצאתי מהשיחה. אז הפוזות הגיעו, אבל סבבה בסך הכל הוא חמוד, הכנסתי את הטלפון למטען, ארגנתי בגדים למחר, החלפתי לפיגמה והלכתי לישון.

▪נקודת מבט אושר▪
בבוקר נתי בא קלאס, עם חיוך, ריח טוב, השקיע. "מה אחי? אתה מתחתן או שסוף סוף קנית מראה?" בתאכלס הוא תמיד משקיע, אבל היום הוא השקיע יותר. "חחחחח לך תזדיין, החדשה שלך באה לפה" הוא קרץ לי.
"החדשה? שלי? אייווהה!! מה זה לפה רק?" לא הבנתי. "לפה אח שליי למחששה, אתמול דיברנו לנו ככה וזה" חייך חיוך של דובשנית.
"לעע באמא שלך? טוב מה השקעת אבל, מכבד חדשות? לאט לאט?" ואז שי "הבוגר" יעני כהרגלו נדחף "אתה כבר מגעיל אותי עם הדיבור הזה, כוסעמק אתה עוד שניה בן 18, תתבגר אחי" מה הוא רוצה זה? עוד שניה אני אכניס לו את הסיגריה לתוך הנחיר שישב בשקט. "שי כפרה אל תזיין לי תמוח חגגת 18, מרגיש בוגר כמו אחרי בר מצווה, יאללהה" באלוהים הוא מתחיל לעלות לי על העצבים. "חחחח עצבן? תרגיע גבר" החלטתי להתעלם ממנו, ולהמשיך לדבר עם נתנאל "טוב דבר באת להגיד משהו לא נתן?"פניתי לנתנאל. "כן אחי , שתרגיע למה היא ילדה טובה וחוץ מזה.." אי אי כיאלו לא תפקדתי עם 'ילדות טובות' טובות בתחת השמאלי שלי. "אז מה הבאת לי אותה? וחוץ מזה מה?" "וחכה נכיר אותה יותר לעומק, ונראה גם ידידה זה טוב, אבל באלוהים שהיא מזה חמודה" היתלהב כיאלו קיבל פקט סגריות עכשיו. "מה שתגיד, אבל חוץ מזה מה?? כוסעמק!!" שונא שמתחילים לדבר ולא מסיימים. "הילדות שהיא התחברה אליהן הן אנה וספיר" ספיר?? לאא באמאשלוו? מצא את מי להביא ליי.. לא ספרתי שניה ושי קפץ, ליסטר. "מה ספיר?איזה ספיר?? אחותי? ואנה?" אז לא ספיר אבואחמד אזבלי. "הייי הייי אנ'לא צוחקק, שמרו שמרו ת'זיין שלכם ואת היידים שלכם לעצמכם" אללה קטלותת.
"חשבתי כבר שלא תבואי" נתיי אמר קוטע את השיחה שלנו, ולמזלי כי מה הייתי עונה לו? לא נוגע בהן נוגע בחברה שלהם? שי הופך לשומר של כל אחת, ברגע שהיא הופכת לחברה של ספיר, לא כי אכפת לו מהן, אלא כדי שלא יהרסו את אחותו. "חחח למה לא?" צחוק חמוד העיר אותי מהמחשבה הזאת הסתובבתי וראיתי..

פרק הבא יעלה שיהיה 55 צפיות, אוהבות אותכן💗
~חושן~ ♡

New LifeWhere stories live. Discover now