-קריאה מהנה-
נקודת מבט אושר:
התעוררתי בבוקר, שוב לחדר ריק.
טוב אין פלא,
אמא חושבת היא הסדרנית של החדר אוכל.הסתכלתי בשעון, השעה 9 וחצי, בטח גם תהל עדיין ישנה. החלטתי לשלוח לה הודעה.
"ערה?" שתבוא איתי.
ווי כחול כבר 2 דקות!!
"אני שניה מתלבש ונרד לאכול תתארגני" שלחתי שוב, ישיר.
מה יש לה גם לזה היא לא ענתה..כוסאמקק זה בטח בגלל אתמול!! נזכרתי תופס בראשי,
"אז זה הדיבור מעכשיו?" שלחתי שוב, מה היא ילדה קטנה?
"אתה רואה פה דיבור?" היא ענתה. שאלוהיםם יקח אותי, תינוקת.
"אני בא" שלחתי. תפסתי איזה מכנס שמתי עלי, צחצחתי מהר שינים ויצאתי לחדר שלה.אני אפילו לא יודע למה עשיתי את זה! מה היה לי חשוב לדבר איתה?
ממתי אכפת לי סעמק -,-הדלת הייתה חצי פתוחה, אז נכנסתי.
הפעם היא הייתה לבושה חבל. חחח סתם נשבע שגם אם לא, הייתי אומר בדיוק את אותם דברים. הגוף שלה זה ממש לא מה שמעניין אותי עכשיו.
נעמדתי מול המיטה שלה "זה עוד לא החדר שלך" היא ענתה בעצבים אבל אותי זה לא עניין "סתמי עכשיו" החזרתי בעצבים. "ואל תגלגלי עיניים" הזהרתי.. כי זה בדיוק מה שעשתה."כוסעמק תהל! היה לנו כיף עד עכשיו, אל תחרבני לנו את הטיול, סבבה את אוהבת אותי. אני מצטער!! באמא שלי אני מצטער שאני לא מרגיש.
ואני לא מתכוןן רק לאותו הדבר, אני מתכוון למרגיש בכללי. אנערף לא יודע לאהוב. אז חאלסס בואי נדלג על זה בבקשה!"נלחמתי על הקשר איתה??!!
אללה אושר לוי אתה עולה דרגה ברגשניות.יש מצב יצאתי טיפה מממ בן זונה?
"מצטער.." החלתי לומר, ואז היא אמרה באדישות "זה בסדר, גם ככה עבר לי מה" ..
מה? חחחח לא לא. על מי היא עובדת? זה עוד לא קרה שהתגברו על אושר לוי כזה מהר. "נו חאלס תהל אני יודע שלא" אמרתי בביטחון. "אני כבר לא אוהבת אותך, מה לא ברור?" היא אמרה מגלגלת את עיניה, "נוו.." אמרתי בחיוך קטן שתיהיה בנוח להודות באמת. "מה נו לא אוהבת".
אין מצב נווו! היא חייבת לאהוב אותי. לא פשוט לא! היא חייבתת חאלס.
למה? כי ככה החלטתי.היא לא.. היא לא יכולה פשוט לקום בבוקר ולהתגבר! כוסעמק בנות אוהבת אותי שנים!!
ומודה אני מת שירדו לי מהגב אבל היא..
חאלס קיצר לא. היא אוהבת אותי!נקודת מבט תהל:
אני יושבת במיטה כבר כמה דקות ופתאום הודעה מאהובי.. זאת אומרת מהחרא!
"ערה?" כאילו באיזה זכות אתה שולח לי הודעה?? אחרי שהעפת ודחית אותי אתמול!! נכנסתי לשיחה ולא עניתי, "אני שניה מתלבש ונרד לאכול תתארגני" שלח שוב, לאא עכשיו הוא גם מציב לי תנאים?? ברור שגם להודעה הזו לא עניתי.. שיעזוב אותי.
על מי אני עובדת? אבל די.. אם ההשפלה שלי אתמול לא גרמה לו להודות ברגשות שלו, סימן שאני באמת צריכה לשכוח אותו. למרות שזה קשה שהוא דבוק אלי חודש..
אני פגועה מידי בשביל כל זה.
"אז זה הדיבור מעכשיו?" הוא שלח שוב.. ממתי אושר מנסה כל כך לדבר?? אולי הוא בכל זאת מתחרט? לא תהל לא. תהיי קשה!!
"אתה רואה פה דיבור?" גאה בעצמי.פתאום הוא שלח "אני בא", מה מה? פתחתי מעט את הדלת שיוכל ישר להיכנס וחזרתי במהירות למיטה. מאינסטינקט סידרתי את שערי,
כאילו אכפת לו..כמו שחשבתי הוא נכנס.
ישר חזרתי לדמות העצבנית שלי, מגיע לו!!
שיבין מה הוא הפסיד, הוא אוהב אותי והוא בחר להמשיך במשחק שלו?? אלה התוצאות."זה עוד לא החדר שלך" אמרתי כשהוא נעמד מול המיטה שלי, חסר חולצה. הוא לא יכל להתלבש לפני?
זה מוציא אותי מריכוז -,-
"סתמי עכשיו" הוא אמר בעצבים, חצוף!! ברור שגילגלתי אליו עיניים! "ואל תגלגלי עיניים" הוא הוסיף.
מה נראה לו???אחר כך הוא התחיל לנאום בהרבה כעס! על זה שהיה לנו כיף ושאני לא אהרוס את הטיול, אני??? ועוד הוא אומר לי סבבה את אוהבת אותי!! כאילו זה כלום??? בן זונה.
וכרגיל הוא הזכיר את זה שאין לו רגשות..
אין דבר כזה!! מה הוא רובוט?? אין לי כוח אליו בכל קשר בורח תמיד לאותו התירוץ.כשהוא סיים הוא פתאום הוסיף "מצטער.." ובצדק. אבל אני שיחקתי אותה אדישה כלפיו.
"בסדר גם ככה עבר לי מה" ברור ששיקרתי "נו חאלס תהל אני יודע שלא" הוא ענה בביטחון והייתי חייבת לנסות להוריד אותו. "אני כבר לא אוהבת אותך, מה לא ברור? " אמרתי מגלגלת את עיניי, "נוו.." הוא התעקש בחיוך.. "מה נו? לא אוהבת". המשכתי לשקר.
אולי ככה עוד אאמין לעצמי.טוב אז יפותת שלנוו מקוות שאהבתן, לפרק הבאא כל מה שאתן צריכות זה👇👇👇👇
28 הצבעות☆ 14 תגובות 115 צפיות
YOU ARE READING
New Life
Romance"טעויות מהעבר אמורות להדריך אותנו לא להגדיר אותנו".. -מה קורה כשמתחילים הכל מחדש? האם זה טוב.. האם זה רע.. אזהרות!! מכיל שפה גסה קללות מיועד לגילאי 14 ומעלה By:Aviv&Hoshen *גמור*